در واکنش به اظهارات مالک خونه به خونه بابل:

حسین رشیدی: اهل تبانی بودیم که زودتر از همه تیم ها سقوط نمی کردیم/نه نساجی و نه هیچ تیم دیگری به راه آهن پیشنهاد مالی نداد

به تازگی قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه بابل مدعی شده نتیجه بازی هفته آخر نساجی مازندران و راه آهن را تبانی تعیین کرده است.

حسین رشیدی: اهل تبانی بودیم که زودتر از همه تیم ها سقوط نمی کردیم/نه نساجی و نه هیچ تیم دیگری به راه آهن پیشنهاد مالی نداد

حسین رشیدی مدیرعامل باشگاه راه آهن با تکذیب این حرف گفت: هرگز مسئولان باشگاه نساجی یا هیچ باشگاه دیگری در طول فصل و هفته آخر به ما پیشنهاد مالی ارائه ندادند. باشگاه راه آهن اهل این قبیل مسائل نیست و اگر اهل زد و بند بودیم چند هفته زودتر سقوط نمی کردیم چون عمده مشکل ما مالی بود.

وی با اشاره به صحبت های اخیر ابراهیمی سرمربی راه آهن یادآور شد:از حرف های سرمربی ما بد برداشت شد. او گفت از چند بازیکن راه آهن انتظارش بیشتر بود نه اینکه خدای ناکرده بگوید این نفرات تبانی کرده اند. متاسفانه حرف و حدیث در این هفته زیاد بود و این زیبنده فوتبال نیست چون ما با تمام توان و دفاع از فوتبال پاک مقابل نساجی بازی کردیم.
رشیدی در پایان گفت: هر کس هر مدرکی درخصوص تبانی راه آهن یا بازیکنانش دارد رو کند تا به آن رسیدگی شود. من هم از این موضوع استقبال می کنم ولی اینکه در رسانه ها اتهام بزنند شایسته نیست. البته تنها اعتراض من به بازی نساجی نحوه قضاوت حسن اکرمی و اعلام پنالتی بوده که در این زمینه هم قضاوت را به کارشناسان داوری می سپارم.

منبع: خبر فوری

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها