کسانی که شماره شبا دادند هفته بعد سود سهام عدالت خود را می گیرند

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: تلاش می کنیم تا پرداخت سود سهام عدالت گروه بیستم مشمولان به عنوان آخرین گروه دریافت کننده سود، تا هفته آینده انجام شود.

کسانی که شماره شبا دادند هفته بعد سود سهام عدالت خود را می گیرند

پوری حسینی گفت: از 20 گروه مشمولان سهام عدالت تا به امروز کار تسویه سود سهام عدالت 19 گروه تا کنون به طور کامل انجام شده است.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: کارکنان دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی گروه بیستم را شامل می شوند که از 35 بانکی که این دسته از مشمولان شماره شبای خود را برای دریافت سود سهام عدالت وارد سامانه کرده اند تا به امروز 31 بانک سود سهام عدالت را به حساب مشمولان واریز کرده اند و تلاش می کنیم تا پرداخت سود سهام عدالت توسط سه بانک دیگر هم فردا انجام شود و تنها بانک باقی مانده نیز که بانک صادرات است تا پایان هفته و یا اوایل هفته آینده تسویه کامل سود سهام عدالت مشمولان گروه بیستم را نیز انجام دهند.

وی اضافه کرد: آن دسته از مشمولانی که تا پایان دیماه شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند تا پایان هفته آینده سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد و کسانی که بعد از این زمان اقدام به اعلام شماره شبای حساب بانکی خود کرده اند، سود سهام عدالت خود را تا پایان خردادماه دریافت می کنند.

پوری حسینی در خصوص امکان تغییر شماره شبای بانکی توسط مشمولان نیز گفت: در صورتی که شماره شبای مشمولی تائید نهایی شده باشد، امکان تغییر آن وجود ندارد مگر این که شماره شبای وی بنا به دلایلی مسدود شود که در آینده امکان اعلام شماره شبای بانکی توسط این دسته از مشمولان فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • دلسوز
    0

    نظام را با حبس طولانی حق الناس بدنام نکنید --- جدیت و صداقت دولت قانون مدار متشرع و مسئولان سهام عدالت در زمینه ی تصفیه ی مطالبات سهامداران این سهام مطابق با قانون و عرف سهام داری در کشور باید در اقدام به پرداخت بی تاخیر حق قانونی و شرعی کامل مردم از بدو ثبت مشارکت آنان در این سهام تا کنون با محاسبات قانونی و اصولی دقیق مقادیر سود در طول مدت مذکور بی هر گونه کاستی به اثبات برسد. در شرکتهای سهامی قانونی ثبت شده ی مجاز حق همه ی سهامداران است که چگونگی و تمام جزئیات محاسبه ی سود و زیان سهام خود را در همه ی مدتها بدانند و تمام طلبهای خود را از شرکت بی هیچ گونه ابهام استیفا کنند. تخطی از اصل ضرورت پایبندی شرکتها به محاسبه ی قانون مند دوره ای مقرر سود و زیان سهام و تخطی از پرداخت بموقع حق سهامداران بدون توجیه قانونی منطقی بی خدشه ، به رواج بی بند و باری و هرج و مرج در همه ی معاملات اقتصادی می انجامد و بی قانونی را حاکم می سازد.

  • ناشناس
    0

    دولت چرا صادقانه جواب نمی دهد؟؟؟!!! --- آیا تا کنون دولت کنونی و سخنگویان آن را که پیوسته دم از مردمی بودن می زنند در این پنج سال گذشته دیده و شنیده اید به نظرات منطقی مردم در باره موضوعات حیاتی و مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی و پولی بغرنج غیر قابل درک که دامن گیر تمامی اقشار جامعه اند اهمیتی قایل شده باشد و پاسخ روشنگر صادقانه و قانع کننده ای نسبت به چگونگی حل مشکلات پر رنج جامعه و زمان حل این مشکلات و برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت خود در این زمینه به مردم بدهند؟؟؟!!! براستی دولت در این پنج سال چند معضل سخت اقتصادی کشور را که مردم را زمین گیر و نا امید ساخته تا کنون بنفع مردم حل کرده است؟؟؟!!! دولتی که در طول این مدت ، بار هیچ مشکل سختی را از دوش مردم بر نداشته و هیچ ضرب العجلی را حتی برای حل یکی از مشکلات جانکاه برای مردم تعیین نکرده است ، برای چه و با چه حقی قدرت را رها نمی کند و داراییهای کلان کشور را برای چه کارهایی غیر از کاستن از درد و رنجای مرگبار روز مره ی مردم پیوسته هزینه می کند؟؟؟!!! شما را به خدا بگویید مردم که عامل فعال نخست پیش برد هر کشوری هستند اگر نیازهای معیشتی زندگی آنان با درد و رنج هم تامین و تضمین نشود چگونه می شود برای پیشبرد اهداف کشور آنان را صادقانه به همکاری مثبت و سازنده وادار ساخت؟؟؟!!! دولت با این همه ثروت در کشور برای بالا بردن ارزش پول ملی ، که در تضاد با واقعیتهای امید وار کننده اقتصاد کشور به حضیض رسیده است ، تاکنون بنفع مردم چه کرده است؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها