مدیر پیام رسان گپ: حاکمیت طرفدار حریم شخصی است/ مهم ترین تمایز گپ با نمونه‌های خارجی وجود بستری برای کسب و کار است

مدير پيام رسان گپ اعلام كرد:پيام رسان گپ از مشابه با نمونه هاي خارجي ساخته شده است.

مدیر پیام رسان گپ: حاکمیت طرفدار حریم شخصی است/ مهم ترین تمایز گپ با نمونه‌های خارجی وجود بستری برای کسب و کار است

مهدی انجيدني در گفت و گو با خبرنگار گروه دانش خبر فوری اعلام كرد: پيام رسان گپ از نظر پايه مشابه با نمونه هاي خارجي خودش است.
وي افزود:ما در اين پيام رسان همان امكاناتي را داريم كه نمونه هاي خارجي دارند،مثل امكان تشكيل گروه،كانال،تماس تلفني و ....
مدير و صاحب امتياز اين پيام رسان داخلي با اشاره به تمايزهاي اين پيام رسان و نمونه هاي داخلي گفت:اين پيام رسان قابليت ايجاد بستري براي كسب و كار دارد.
وي ادامه داد:رويكرد اساسي ايجاد گپ به همين منظور بوده است، اينكه به غير از مكالمات بين فردي بستري براي تجارت و ايجاد كسب و كار در قالب يك شبكه مجازي به وجود بيايد.
انجيدني اضافه كرد:به طور مثال شما در قسمت دنياي گپ تعداد زيادي بستر مشاهده ميكنيد كه توسط كاربران گپ توليد شده است و به منظور تعامل با ساير مشتريان و دارندگان كسب و كار است،البته اين فقط بخش كوچكي از كسب و كاري است كه گپ ايجاد كرده است.
انجيدني اشاره كرد:تعداد زيادي پرتال تحت وب براي گپ وجود دارد كه هر فرد مي تواند با ورود به آنها از طريق اضافه و كم كردن برنامه ها و يا ابزارهايي كه در گپ وجود دارند مانند آزمون ساز،برنامه ساز و ... بتواند براي خود سرويس هايي بسازد و خود درآمدزايي كند.
مدير اين پيام رسان داخلي همچنين درباره تبليغات در گپ گفت: در پرتال تبليغات گپ ما با اجازه مديران كانالها و گروها مي توانيم تبليغات كانال و گروه را در فضاي گپ پخش كنيم و اين هم راه ديگري براي كسب درآمد براي افراديست كه خواهان تبليغات در اين پيام رسان هستند.
وي در ادامه در خصوص امنيت اين پيام رسان گفت: امنيت دو بعد دارد،بعد اول كه منظور همان هك نشدن اين پيام رسان است بايد گفت، ما در داخل کشور سالها در مواردی مانند اینترنت بانک تجربیات موفقی داشتیم هیچ مشکلی در زمینه امنیت این سیستم ها وجود ندارد. تقریبا اغلب ما از اینترنت بانک استفاده می کنیم و مشکلی هم نداریم.

وی در ادامه درباره امنیت اطلاعات کاربران گفت: به نقل از برخی از کانالها و یا شاید رسانه ها ضد تبلیغی ایجاد شده است که گفته می شود که اطلاعات شخصی کاربران در اختیار برخی افراد قرار می گیرد، در پاسخ به این ضد تبلیغ باید اشاره کرد که مردم اگر قانون اساسی و اصل اصل 205 را مطالعه کنند با تعاریف پیام خصوصی آشنا می شوند.

مهدی انجیدنی اضافه کرد: در حال حاضر اگر پلیس هم بدون مجوز نمی تواند وارد حریم خصوصی شما شود و در تمام حریم های خصوصی نه پلیس و نه هیچ دستگاه دیگری نمی تواند وارد شود مگر بعد از اخذ مجوز و یا وقوع جرم و خلاف این مساله وجود ندارد.

مدیر پیام رسان گپ در پایان اضافه کرد: خود حاکمیت طرفدار حریم خصوصی است. زیرا امنیت کشور برای حاکمیت اهمیت زیادی دارد و در راستای حفظ اطلاعات تلاش زیادی می کند، یکی از مسیرهای مهمی هم که رفته است این است که در مردم این فرهنگ را ایجاد کند که اطلاعات کارش و شخصیشان در کشور بیگانه تجمیع نشود.

لینک دانلود پیام رسان گپ: https://dl.gap.im

منبع: خبر فوری

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها