تلگرام اردیبهشت ایران را نمی بیند


27 فروردین 1397 - 11:26
شنیده ها از منابع موثق حاکی است که فیلتر تلگرام نه تنها شایعه نیست بلکه بسیار جدی است و حتی مشخصا مقطع زمانی آن نیز تعیین شده است.

طی ابلاغ هایی به دستگاه های دولتی و عمومی همه بخش هایی که با تلگرام در ارتباط هستند در حال فراهم کردن شرایط برای روزهای بدون تلگرام هستند.
همچنین در روزهای گذشته جلساتی با مدیران کانال های تلگرامی برگزار شده و به آنها اعلام شده که تلگرام اردیبهشت ایران را نمی بیند و باید خود را برای شرایط جدید آماده کنند.
در این میان شرکت های خصوصی و کسب و کارهای مرتبط نیز باید خود را برای روزهای بدون تلگرام آماده کنند چون گویا فیلترینگ به نحوی است که دسترسی با فیلترشکن هم به آن امکان پذیر نیست.

منبع: اصلاحات پرس

شنیده ها از منابع موثق حاکی است که فیلتر تلگرام نه تنها شایعه نیست بلکه بسیار جدی است و حتی مشخصا مقطع زمانی آن نیز تعیین شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

27 فروردین 1397 - 11:26

طی ابلاغ هایی به دستگاه های دولتی و عمومی همه بخش هایی که با تلگرام در ارتباط هستند در حال فراهم کردن شرایط برای روزهای بدون تلگرام هستند.
همچنین در روزهای گذشته جلساتی با مدیران کانال های تلگرامی برگزار شده و به آنها اعلام شده که تلگرام اردیبهشت ایران را نمی بیند و باید خود را برای شرایط جدید آماده کنند.
در این میان شرکت های خصوصی و کسب و کارهای مرتبط نیز باید خود را برای روزهای بدون تلگرام آماده کنند چون گویا فیلترینگ به نحوی است که دسترسی با فیلترشکن هم به آن امکان پذیر نیست.

منبع: اصلاحات پرس

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان سروش sapp.ir/akhbarefori


15

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
Katherine Nova Alexandra 15 7 پاسخ 1397/1/27 -16:11

تلگرام که هیچ اینستا و واتساپ و تمام برنامه های خارجی رو هم فیلتر کنن من باز هم حاضر به نصب پیام رسان ایرانی نمیشم.اینو گفتم که خیال نکنین طی چند سال میتونید یه پیام رسان ایرانیو به اندازه ی تلگرام محبوب و وارد زندگی مردم بکنید.

ali 22 7 پاسخ 1397/1/27 -13:30

خسته نشدی انقدر دروغ مینویسید شما ک هرچی دارید از تلگرام دارید چقدر ازاین نرم افزارهای ایرانی گیرتون اومده که دارید اینجوری خراب میکنید یا بهتون قول دادن ک ممبر بزنن براتون؟ اگه اندازه یک بند انگشت وجود داری این نظر بدون ویرایش تایید کن هرچندشماهم مثل خبرگزاری فارس بعید میدونم نظراتی که به ضررتون باشه تایید کنید.

بیلبی 7 5 پاسخ 1397/1/27 -12:57

من سه تا کانال بزرگ دارم جلسه رو با تو گذاشتن جیبتو پر پول کردن که بیایی چرت و پرت بگی نون من بریده بشه نون شما نشه ایراد نداره ولی انشالله هرچی در میاری خرج سرطان زن و بچتون بشه خبر فوری پارسینه

رستم زادگان 6 4 پاسخ 1397/1/27 -12:23

بابا كمتر آب تو هاون بكوبيد شماها هم بجاي اينكه فشارها براي فيلتر تلگرامو كم كنيد بيشتر داريد تشديدش ميكنيد هيچ پيام رسان داخلي امنيت و قدرت تلگرامو نداره خيالتونو راحت كنم صحبتها درباره امنيت تلگرام فقط حاشيه سازيه رستم زادگان كارشناس IT

ناشناس 33 2 پاسخ 1397/1/27 -12:20

اینکه با فیلتر شکن نمیشه، حرف دروغی است که بیشتر برای کوچاندن مردم به پیام رسان های داخلی این شایعه دروغ گفته شد. اگر امکان جلوگیری از دسترسی با فیلتر شکن بود سال 88 فیسبوک و توییتر با اون شیوه فیلتر میشد. در فیلتر شکن آی پی فرد تبدیل به آی پی کشور خارجی میشه که قابل رهگیری و قطع نیست مگر اینکه کل اینترنت کشور قطع بشه!

Company of heror 1 3 پاسخ 1397/1/27 -12:10

هیچ کاری رو با زور نمیشه به مردم تحمیل کرد روسیه هم تلگرام رو فیلتر کرد من خودم الان از روسیه پیام میدم کل مردم اینجا لج کردن بد تر ریختن تو تلگرام حتی از واتسپ هم جلو زده برای خودم که یه ایرانی موقیم هستم تلگرام برام خیلی کاربرد داشت

nima 3 1 پاسخ 1397/1/27 -12:00

اگه یه ذره هم اعتماد مونده بود با این کار به فنا دادین به جای فیلتر تلگرام بهتره اینیستاگرام رو که فحشا و اختلاف طبقاتی بیداد میکنه رو فیلتر میکردین

مبینا 3 5 پاسخ 1397/1/27 -11:58

بسیار هم عالی

بابک منصوری 3 0 پاسخ 1397/1/27 -11:58

این داستانی که راه انداختن که با فیلترشکن هم قابل دسترسی نیست دروغ محضه و از نظر علمی و عملی محاله اینا جویه که برای منحرف کردن اذهان کاربران ایجاد میکنن

حسین نامور 0 0 پاسخ 1397/1/27 -11:57

نمیخوام برنامه Telegram Instagram فیلتربشه ?????

مهدی 4 3 پاسخ 1397/1/27 -11:56

بجاش امنیت داریم