کرباسچی در گفت و گو با خبرفوری:

بعید می‎دانم سعید مرتضوی گم شده باشد/ماجرای خاوری با این پرونده تفاوت داشت

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: بعید می‌دانم که سعید مرتضوی گم یا مفقود شده باشد.

بعید می‎دانم سعید مرتضوی گم شده باشد/ماجرای خاوری با این پرونده تفاوت داشت

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی پیرامون گم شدن سعید مرتضوی با توجه به صدور حکم جلب برای وی اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که بنده از این موضوع اطلاع خاصی ندارم ولی با توجه به اینکه پرونده وی در دستگاه در حال بررسی است بعید می‎دانم مرتضوی مفقود شده باشد.

وی درباره اینکه آیا امکان خروج مرتضوی از کشور وجود دارد گفت: درباره مرتضوی و خروج وی از کشور خبری از سوی نهادها و دستگاه‎های مسئول منتشر نشده است از این رو بنده بعید می‎دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد.

دبیرکل حزب کارگزارن سازندگی درباره مقایسه پرونده سعید مرتضوی و خاوری از سوی برخی رسانه‎ها تاکید کرد: پرونده خاوری با مرتضوی تفاوت داشت و خاوری تحت لوای ماموریت از کشور خارج شد و در واقع گم نشده بود.

کرباسچی تصریح کرد: بنده فکر نمی‎کنم مرتضوی گم شده باشد بلکه از نظر شخص من تبلیغات رسانه‎ای در این راستا این ماجرا را پررنگ کرده است.

وی با اشاره به اینکه ماجرای مرتضوی بیشتر یک بحث رسانه‎ای است خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می‎کنم که بعید است مرتضوی گم شده باشد.

دبیرکل حزب کارگزارن سازندگی درباره اینکه آیا جریان خاصی از مفقود شدن مرتضوی سود می‎برد تاکید کرد: اظهارنظر درباره این موضوع بسیار سخت و بنده نمی‎توانم درباره آن نظر بدهم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها