۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به خریداران اتوبوس در شهرستان فردوس پرداخت می‌شود

۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به خریداران اتوبوس در شهرستان فردوس پرداخت می‌شود

علی‌اکبر پیشاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از تعداد 30 اتوبوس فعال در شهرستان فردوس 11 دستگاه اتوبوس در اختیار بخش خصوصی و در جاده‌های روستایی فعال است و 19 دستگاه کار مسافربری شرکت‌های بخش برون شهری را به عهده دارند.

وی عمر متوسط این ناوگان را 11 سال اعلام کرد و افزود: متوسط اشغال صندلی در سال 94 نیز 12 نفر بوده است که در حال حاضر از نظر فنی و استاندارد اتوبوس از رده خارجی نداریم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس با اشاره به گلایه برخی شهروندان از نبود اتوبوس وی آی پی در مسیرهای طولانی مانند تهران گفت: با پیگیرهای انجام گرفته 300 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان خرید این گونه اتوبوس‌ها پرداخت می‌شود.

پیشاوری با بیان اینکه اشخاص متقاضی باید برای خرید اتوبوس نو اتوبوس قبلی خود را تحویل دهند گفت: حداقل قیمت اتوبوس‌های وی آی پی 800 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: یکی از افرادی که متقاضی خرید این اتوبوس‌ها بود با همکاری دفتر نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به سازمان حمل و نقل جاده‌ای معرفی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس عنوان کرد: فرد معرفی شده متاسفانه نقدینگی لازم برای تامین خرید اتوبوس جدید را نداشت و چنانچه فرد و یا شرکتی متقاضی خرید این گونه اتوبوسها باشد آماده همکاری و معرفی وی به سازمان حمل و نقل جاده‌ای هستیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها