۸۰۰۰ خودرو حامل کالای قاچاق در استان بوشهر متوقف شد

۸۰۰۰ خودرو حامل کالای قاچاق در استان بوشهر متوقف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم سرهنگ جابر پاپری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با بیان اینکه جاده‌های استان بوشهر ایمن‌تر شده است اظهار داشت: برای جلوگیری از تخلفات جاده‌ای و تصافات، پلیس راه استان بوشهر طرح‌های متعددی در جاده‌های استان بوشهر اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه از اتوبوس‌های اداری وشهری در جاده‌های استان بوشهر جلوگیری می‌شود تاکید کرد: در راستای ارتقا ایمنی مسافران از اتوبوس‌های دستگاه‌های اجرایی و امور شهری که اقدام به جابجایی مسافران در محورهای جاده‌ای استان بوشهر کنند بدون اغماض جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: اجرای طرح‌های راهیان نور تنها با ناوگان اتوبوسی جاده‌ای مجهز به امکانات ایمنی انجام می‌شود.

پاپری از برخورد قاطع با رانندگان خودروهای شوتی در جاده‌های استان بوشهر خبردادو تصریح کرد: با توجه به نقش مهم خودروهای تندرو و شوتی بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در افزایش تصادفات فوتی در جاده‌ها استان بوشهر با رانندگان این خودروها برخورد قاطع می‌شود.

وی از توقیف 8 هزار خودرو شوتی در استان بوشهر خبرداد و گفت: در 10 ماه امسال 8هزار دستگاه خودروی سواری تندرو یا شوتی که در زمینه حمل کالای قاچاق فعالیت می‌کردند توقیف و برابر جداول جریمه تخلفات راهنمایی و رانندگی ، بدون اغماض، رانندگان خاطی اعمال قانون شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به کاهش تصادفات فوتی در جاده‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: با اجرای طرح مقابله با خودروهای شوتی در استان بوشهر، تصادفات منجر به فوت در این استان کاهش چشمگیری یافته است.

پاپری تاکید کرد: برای ناامن کردن جاده‌های استان بوشهر برای رانندگان خودروهای شوتی، ایستگاه‌های بازرسی موقت با هماهنگی مسئولان مربوطه در جاده‌های مختلف استان راه‌اندازی شده است.

وی از اجرای طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: برای افزایش ایمنی تردد در جاده‌های استان بوشهر لازم است 21 نقطه حادثه خیز شناسایی شده رفع حادثه شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها