رئیس کل دادگستری گیلان:

حکم قصاص قاتل اهورای ۳ ساله صبح امروز در زندان رشت اجرا شد

۲۵ مهرماه سال گذشته یک فقره کودک آزاری منجر به قتل در رشت اتفاق افتاد که در نهایت در ۱۶ آذر ماه قاتل به قصاص نفس محکوم شد و حکم صادره صبح امروز در زندان رشت اجرا شد. 

حکم قصاص قاتل اهورای ۳ ساله صبح امروز در زندان رشت اجرا شد

ماجرا از این قرار بود که ناپدری یک پسربچه حدوداً 3 ساله پس از آزار و اذیت جسمی این کودک، سر طفل را به دیوار می‎کوبد که در اثر این اقدام کودک فوت می کند.

ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این عمل مجرمانه مواد مخدری نیز مصرف نکرده است اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در این زمینه گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی علت تامه فوت خونریزی مغزی گزارش شده است.

در همین زمینه: علت تامه فوت اهورای ۳ ساله خونریزی مغزی است

دادستان رشت همچنین هفت آبان ماه از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده قتل اهورای ۳ ساله به دادگاه خبر داد.

در همین زمینه: کیفرخواست پرونده قتل اهورای ۳ ساله صادر شد

وی با اشاره به دریافت نظریه نهایی پزشکی قانونی تصریح کرد: این پرونده پس از طی مراحل قانونی در دادسرا با صدور کیفرخواست کودک آزاری و قتل عمد به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

گفتنی است جلسه محاکمه قاتل اهورا ۸ آذر ماه در دادگاه ۱ کیفری استان گیلان برگزار شد.

در همین زمینه: جلسه محاکمه عامل قتل اهورای ۳ ساله برگزار شد

در همین زمینه: قاتل اهورای ۳ ساله به قصاص نفس محکوم شد

سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان در 17 بهمن ماه از تایید رای پرونده اهورای سه ساله در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: پس از انجام تشریفات و تقاضی اولیای دم و استیذان از رئیس قوه قضاییه رای به مرجله اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است رييس كل دادگستري استان گيلان صبح امروز در گفت وگو با ميزان گفت:حکم قصاص قاتل اهورای ۳ ساله در زندان رشت اجرا شد.

منبع» میزان

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نقی
    0

    دمتون گرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها