تخت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بوشهر افزایش یافت

تخت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بوشهر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم ابراهیم پورحکیمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تامین اجتماعی دارای 17 مرکز درمانی ملکی و سرپایی است اظهار داشت: تمام خدمات درمانی در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان بوشهر رایگان است.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی استان بوشهر با 480 مرکز درمانی قرارداد منعقد کرده است گفت: علاوه بر ارائه خدمات در مراکز درمانی ملکی خدمات درمانی با انعقاد قرارداد با 480 مرکز درمانی به بیمه شدگان ارائه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه 264 میلیارد تومان سال گذشته در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر هزینه شده است تصریح کرد: تامین اجتماعی استان بوشهر از نظر مراکز درمانی ملکی یازدهمین و از نظر افراد زیرپوشش سیزدهمین استان معرفی شده است.

پورحکیمی با اشاره به اینکه مراکز درمانی تامین اجتماعی نقش مهمی در درمان افراد تحت حمایت دارند افزود: بیش از 101.5 درصد تخت‌های بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی بوشهر اشغال است که نشان از بهره‌وری بالای این مراکز در ارائه خدمات به مردم است.

وی از افزایش تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تخت‌های بیمارستانی این نهاد درسه سال گذشته از 164 تخت به 250 تخت افزایش یافته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: در این مدت 54 تخت به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر، 10 تخت به بیمارستان مهر برازجان و 32 تخت در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه راه اندازی شده است.

پورحکیمی از افتتاح دستگاه ام.آر.آی بیمارستان تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر خبر داد و گفت: همزمان با دهه مبارک فجر این مرکز که با اعتبار 90 میلیارد ریال راه‌اندازی شده افتتاح می‌شود.

وی افتتاح مرکز سی.تی.اسکن بیمارستان سلمان فارسی بوشهر، افتتاح 25 تخت بستری بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر و شش تخت ان.ای.سی یو از برنامه‌های افتتاح در دهه مبارک فجر دانست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از نوسازی ناوگان‌های آمبولانسی بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر خبر داد و افزود: 9 آمبولانس جدید و پیشرفته به ناوگان آمبولانسی تامین اجتماعی استان بوشهر افزوده شده است.

پورحکیمی راه‌اندازی زایشگاه و بخش نوزادان بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه، شبانه‌روزی کردن درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی گناوه را از برنامه‌های پیش‌رو دانست.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها