واژگونی "ام.وی.ام" در آزادراه تهران - قم + تصاویر

یک دستگاه خودروی سواری ام.وی.ام با سه نفر سرنشین، حین حرکت در مسیر به علت نامعلومی، واژگون شده و کاملاً بر روی سقف قرار گرفت.

واژگونی "ام.وی.ام" در آزادراه تهران - قم + تصاویر

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم؛ در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 50 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت 10:27 صبح امروز به سمت آزادراه تهران - قم (مسیر شمال به جنوب)، بعد از جایگاه سوخت خلیج‌فارس حرکت کردند.

مصطفی عباس‌نژاد؛ فرمانده نیروهای آتش‌نشانی اعزام شده درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری ام.وی.ام با سه نفر سرنشین، حین حرکت در مسیر به علت نامعلومی، واژگون شده و کاملاً بر روی سقف قرار گرفت.

وی افزود: سرنشینان خودرو که یکی از آنها خانم حدوداً 39 ساله بود دچار مصدومیت شده که پیش از رسیدن آتش‌نشانان و با کمک رانندگان خودروهای عبوری از کابین متلاشی شده خودروی سواری، خارج شده بودند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع کردند و علائم هشداردهنده را در مسیر قرار دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان راننده خودروی سواری را برای انتقال به مراکز درمانی در اختیار کادر پزشکی اورژانس قرار دادند و در پایان، وسیله نقلیه را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه آزادراه منتقل کردند.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها