نظر آنجلینا جولی درباره پیری: بهترین پاسخی که یک هنرمند می‌تواند به مساله پیری داشته باشد

پیری و بالارفتن سن هیچ حس بدی به آنجلینا جولی نمی‌دهد. او در این رابطه می‌گوید: وقتی خود را در آیینه می‌بینم، گویی مادرم را نگاه می‌کنم و این بسیار به من دلگرمی می‌دهد.

نظر آنجلینا جولی درباره پیری: بهترین پاسخی که یک هنرمند می‌تواند به مساله پیری داشته باشد

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایندیپندنت، آنجلینا جولی یکی از مشهورترین چهره های جهان است و برخی افراد ممکن است او را به عنوان یکی از زیباترین زنان حاضر در جهان بدانند.

بسیاری از جوانان شاید آرزو داشته باشند چند سال از عمر و جوانیشان را بدهند تا شبیه 42 سالگی آنجلینا جولی شوند.

بسیاری دیگر اما شاید نگران پیری و از دست رفتن صورت زیبای آنجلینا جولی با بالاتر رفتن سنش باشند. اما خود بازیگر 42 ساله هالیوودی هیچ نگرانی در مورد سنش ندارد. افکار الهام بخش او در این مورد بسیار جالب است.

آنجلینا جولی در این رابطه در مصاحبه با یک مجله این استایل[1] می‌گوید:
" اکنون که در حال ورود به میانسالی هستم وقتی خود را در آیینه می‌بینم، گویی مادرم را نگاه می‌کنم و این بسیار به من دلگرمی می‌دهد.... وقتی خودم را می‌بینم و متوجه می‌شوم که صورتم در طول چند سال تغییر کرده است، بسیار خوشحال می‌شوم. چرا که می‌فهمم هنوز زنده ام و رشد می‌کنم".

شما ممکن است بگوئید "معلوم است که شخصی مثل آنجلینا جولی چنین جوابی می‌دهد .او هنوز آنجلینا جولی است و زیبا به نظر می‌رسد."

آنجلینا اما با این همه معتقد است که پیری پروسه مهمی نیست. او در مصاحبه اش اشاره دارد که معایب اش را به خوبی می‌شناسد و با این همه ظاهر برایش مهم نیست.

" من متوجه نقص هایم هستم. من تغییراتم را در دوران بارداری می‌بینم. اما آنچه توجه مرا جلب می‌کند، ساختار یا ظاهر نیست. بیشتر این است که وقتی در آیینه می‌نگرم، خانواده ام را در چهره خودم می‌بینم. من سنم را در آیینه می‌بینم".

آنجلینا تعریف متفاوت و جالبی از زیبایی دارد. او زیبایی را در این می‌داند که یک فرد تصمیم بگیرد که خود را از دیگران جدا کرده و با خود واقعیش کنار بیاید. او در این رابطه چنین می‌گوید:

" از نظر من کسی زیبا است که اسیر نظر دیگران درباره زیبایی نباشد و ملاکهای آنها را دربست نپذیرد.... من همیشه کسی را زیبا می‌دانم که منحصر به فرد، یونیک، متفاوت و خودش باشد{ نه آنچه دیگران می‌پسندند}".

آنجلینا جولی ادامه می‌دهد:

"وقتی کسی را می‌بینم که نمی‌تواند در پوست خود زندگی کرده و در آن احساس راحتی نمی‌کند کمی ناراحت می‌شوم و دلم به حال آن شخص می‌سوزد".



[1] InStyle

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رضا
    0

    برو

  • Shadi
    0

    قابل توجه پلنگها

  • نگین
    0

    عاشق انجلینا جولیم علاوه بر ظاهری زیبا روح زیبا و سرشتی زیبا دارد از خدای بزرگ سلامتی در کنار خانواده بزرگش که ترکیبی از ملل مختلف است دارم

  • شهلا
    0

    این کافرها و خدا نشناسها چه خوب خدا می شناسند و عارفن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها