ربیعی وزیر باقی ماند


22 اسفند 1396 - 12:48
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجموع از 253 رای اخذ شده با 126 رای موافق، 124 رای مخالف  و ۲ رای ممتنع و یک رای باطله با استیضاح علی ربیعی مخالفت کردند.

جلسه استیضاح علی ربیعی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در جریان شمارش آرای علی ربیعی ابهاماتی وجود داشت از این رو روند اعلام آرا با تاخیر همراه بود.

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مخالفت کردند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

22 اسفند 1396 - 12:48

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجموع از 253 رای اخذ شده با 126 رای موافق، 124 رای مخالف  و ۲ رای ممتنع و یک رای باطله با استیضاح علی ربیعی مخالفت کردند.

جلسه استیضاح علی ربیعی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در جریان شمارش آرای علی ربیعی ابهاماتی وجود داشت از این رو روند اعلام آرا با تاخیر همراه بود.

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان سروش sapp.ir/akhbarefori


28

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
نظرات 33
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 0 0 پاسخ 1396/12/23 -12:25

فقط باید نشست و گریه کرد به خدا.همه اینا به کنار من موندم چرا اخوندی وزیر راه و شهرسازی استیضاح نشد!!!

احسان مردانی 2 0 پاسخ 1396/12/23 -08:33

با عرض سلام همه این کارها نمادین است مردمانی ساده داریم اگر استیضاحی باشه باید مجلس باشه این همه دزدی رانت خواری ثروتهای میلیاردی نمایندگان مجلس صبح تا ظهر میرن مجلس یکی درحال گپ یکی دیگر در حال چرت زدن یدونه کار مفید نمایندگان مردم در مجلس که بنفع مردم باشد نام ببرید؟ چند روزه دیگه عیده همه چیز فراموش میشه آقای ربیعی در خانه چند میلیاردی و کارگرانی که با چند ماه حقوق عقب افتاده به استقبال عید میروند این کارها همش فیلمه میخوان بگن ما شب عیدی به فکر قشر کارگر هستیم لطفا اینقدر به شعور مردم توهین نکنید اگر کشور چین بود تا حالا تمام وزرای کشور تا رئیس جمهور اعدام شده بودند به امید ایرانی و انسانیت!!!

علی رامندی 1 0 پاسخ 1396/12/22 -21:47

در دورانی زندگی میکنیم که مردمی برای زندگی بع فکر یافتن قوطی کبریتی میگردند که در آن شب را به دور از سرما و باران به سر کنند....اقایی در مجلس میگوید ،چه کسی گفته خانه من بیست و پنج میلیارد قیمت دارد دروغ گفته اند خانه پنج میلیارد ارزش دارد ..میشود با پول ان صد خانه ساخت ،،،اقای ربیعی دنیا داره مکافات است..لطفا نام مقدس امام و شهدا را به زبان نیاورید ..به تاراج خودتان مشغول باشید

محمد 0 1 پاسخ 1396/12/22 -18:56

استیضاح ربیعی کار وزیر بهداشت بود. اگه میخوان وزیر ملیاردی رو استیضاح کنند, بهتره برن سراغ وززر بهداشت. اما متاسفانه کل مملکت و کابینه دست وزیر بهداشته و بقیه هیچکارن. تنها ربیعی یه کم باهاش مخالفت میکنه که مجلس رو مجبور به استیضاحش کرد.

اکبر 0 0 پاسخ 1396/12/22 -17:30

بایدبه حال این جامعه تاسف خوردکه امسال این اقادرراس کارن زن نداره ولی 5 میلیاردخونه داره اونوقت یه کارگربدبخت با30 سال نمیتونه پول پیششو1 تومن سالی زیادکنه کنه یکی نپرسیدکه اقاعیدیه یه کارمند840 تومن به کجاش میرسه..اون موقعه اقاهرشب پول غذاشوخودش حساب میکنه..من ارم میشه که توهم شهریم باشی ترک غیرت داره نه توی که فقط به فکرخودتی.نعجبم ازاین نماینده هادوتارای کمترببین بعدازاین چه بلای سرکاروکارگرمیاد

ح.فتحی اردبیل 1 0 پاسخ 1396/12/22 -17:08

باسلام باید به اکثر نمایندگان مانند اکثر وزراء کارت قرمز داده شود وحیف که به جای بزرگان نشسته اند اگر همه وزراء ونمایندگان ولایتمدار بودند کشور و زندگی مان طور دیگری بود

عطا 1 0 پاسخ 1396/12/22 -17:05

سلام ،مگرما ادعای پیروی از حضرت علی ع را نداریم ایا وزیری که در یک خانه ۵ میلیاردی ساکن است می تواند درد یک زاغه نشین را حس کند همین الان زلزله زدگان کرمانشاه در کجا ساکن هستند ؟

سیامک 2 0 پاسخ 1396/12/22 -16:42

هر دو طرف یا میدانند یا خودشان را به ندانستن میزنند که دروغگو هستند

شهروند ایرانی 2 0 پاسخ 1396/12/22 -16:39

با سلام ،متاسفانه بعضی از این استیضا ح ها به دلیل بر آورده نشدن خواسته نماینده در حوزه خودش است ،خود نمایندگان را چه کسی باید استیضاح کند که طی مدت نمایندگی خود هیچگونه نشانه ای از پیشرفت در حوزه انتخابیه خود ندارند وفقط چهار سال صندلی را اشغال و ار بیت المال استفاده می کنند به نظرم خود نماینده نیز باید استیضاح گردد

ستارمرادی 2 0 پاسخ 1396/12/22 -16:35

اینا ملت رو چی فرض کردن.چه فیلم هندی قشنگی چه لابی بازی زیبایی واقعا متاسفم را این ملت که اینا شدن مسئولشون

احسان 1 0 پاسخ 1396/12/22 -15:19

اینا همش یه نمایش سیاسی برای آرام کردن اوضاع بود، همه وزرای استیضاحی توی مجلس لابی دارند. فیلم قشنگی بود.

سعید محمدی 0 0 پاسخ 1396/12/22 -15:17

با توجه به روند چند سال اخیر استیضاح های انجام شده در مجلس, ضعف مجلس در مقابل لابی وزرا در هر دوره ای کاملا مشهود و غیر قابل کتمات هستش. قطعا میشه به این نتیجه رسید که مجلس سالهاست در راس امور نیست و بجای خانه ملت, خانه ای برای مطامع شخصی تبدیل شده متاسفانه.

س احمدی 0 0 پاسخ 1396/12/22 -15:12

باید از برخی از این نمایندگان ترسو پرسید آخرتشونو چند فروختن، بچه ها هم از حرفهای امروز ربیعی قانع نشدن چ برسه ب این...... تاسف تاسف تاسف

مهدی طهماسب 0 0 پاسخ 1396/12/22 -14:59

به نظر من نتیجه ها از پیش تعیین شدس ..... اینا هم تأتره... هیچ کدومشون هم برکنار نمیشه ببینین کی گفتم....

الله وردی 0 0 پاسخ 1396/12/22 -14:49

استیضاح نمی شد بهتر بود چه فرقی کرد

علی 1 0 پاسخ 1396/12/22 -14:32

-نمیشه -چرا؟ -نمیزاره -کی؟ - #لابیجانی!

محمدشجاع 1 0 پاسخ 1396/12/22 -14:21

بایدبه حال این مملکت تاسف خوردکه همه بالابی گری ورفیق بازی ورشوه دادن صندلیشون رومحکم می چسبند

یگانه باقری 3 0 پاسخ 1396/12/22 -14:05

در دولت ما کار اگر نیست،چه خیالیست شادی به دل مردم ما نیست،چه خیالیست نان، داخل سفره گر نباشد ،عشق است استاد ربیعی ز وزارت که نباشد،چه خیالیست

سعید محمدی 0 0 پاسخ 1396/12/22 -13:58

با توجه به روند چند سال اخیر استیضاح های انجام شده در مجلس, ضعف مجلس در مقابل لابی وزرا در هر دوره ای کاملا مشهود و غیر قابل کتمات هستش. قطعا میشه به این نتیجه رسید که مجلس سالهاست در راس امور نیست و بجای خانه ملت, خانه ای برای مطامع شخصی تبدیل شده متاسفانه.

بلوچستانی 1 1 پاسخ 1396/12/22 -13:56

هرکسی که بیشترکارکندبیشتردیده می شودوبیشترهم مورداتهام قرارمی گیرد

سعید 1 1 پاسخ 1396/12/22 -13:44

اگر یک وزیر سالم بود اونم اقای ربیعی بود متاسفانه مجلسیها برای شصتا کیسه دوختند

ایمان غبیشاوی 2 0 پاسخ 1396/12/22 -13:43

هر3وزیر باید برکنار میشدند اما افسوس از نمایندگان ملت که خود فروخته اند

اذر فرجي 0 0 پاسخ 1396/12/22 -13:42

بنظر من عمق كار وزارتخانه ها بقدري هست كه افرادي چون من نمي توانيم نظري بدهيم ولي اميدوارم مردم فهيم نيز با درك شرايط موجود جامعه وزراي دولت را درك كنند وهمراه دولت باشند نه دشمن.

علی اکبر خدابنده 1 0 پاسخ 1396/12/22 -13:38

از خدا بترسید. دروغ گفتن هم حدی داره، اقای وزیر داشتن خونه پنج میلیاردی برایتون کوچکه

حسن 0 0 پاسخ 1396/12/22 -13:21

با سلام. شما خودتون نظرهارو فیلتر میکنین و سلیقه ای عمل میکنین.دیگه چه انتظاری باید از نماینده ها و وزرا باید داشته باشیم.هر کسی سر کار بیاد اول از همه به فکر منافع خودش خواهد بود بعد مردم.از ریشه خرابیم. هم ملت هم دولت و هم نمایندگان نیاز به انقلاب اساسی دارن

علی رضا منش 0 0 پاسخ 1396/12/22 -13:21

لابی گر بزرگ دوباره پیروز شد خدا بداد سرمایه های کشور برسه

محمدی 1 0 پاسخ 1396/12/22 -13:17

بنظرم فقط یک نمایش سیاسی بود جهت آروم کردن اوضاع بیکاری و شرایط بد رفاهی مردم، 3 ساله دارم دوندگی میکنم برای دریافت بیمه کارگران ساختمانی ولی هیچی که هیچی، خدا پدر احمدی‌نژاد رو بیامرزه اشتباه کردم تو زمان اون نرفتم دنبال بیمه ام، الان این عزیزای بالانشین کی دلشون میسوزه به حال کاگر جماعت. تا بوده همین بوده تو این مملکت قشر کارگر خیلی بدبخت و تنهاست

مریم 1 0 پاسخ 1396/12/22 -13:16

بازم سیاه بازی برا سیاه کردن مردم. بازم این وسط مردم و منفعت ی عده ک معلوم نیست تا کی قرار تکرار بشه.حقوق کارگران بیکار و اعتصاب و فقر و سقوط هواپیما و قطار و ... دیگ قرار چی بشه ک وزیر برکنار بشه اخه.

بینام 0 0 پاسخ 1396/12/22 -13:10

یعنی این وزیر دیگه چکار باید می کرد تا استیضاح بشه؟باید فاتحه این مملکتو خوند

بهزاد ر 0 0 پاسخ 1396/12/22 -13:09

همچین میگه خونه ام 5 میلیارد بیشتر نمی ارزه عین پول خرده واسش اون وقت خیلی از مردم پول نون رو هم ندارن البته خود مردم هم مقصرن چرا....

زمانی 0 0 پاسخ 1396/12/22 -13:05

فقیر بیکاری ارمغان طبقه سه

محمد حسن ریوندی 0 0 پاسخ 1396/12/22 -13:02

با سلام من در رابطه با مافق بودن یا مخالف بودن وزیر نمیتوانم حرفی بزنم چون کار نماینده ها میباشد .اما اون نماینده ای که میگفت من به رییس بیمه زنگ زدم وگفتم هواپیما را بیمه کن خود ترویج بی قانونی و پارتی بازی در یک مجموعه می باشد که اصلا حرف درستی نبود.

حسابی 3 2 پاسخ 1396/12/22 -13:01

یه ادم سالم باشه اونم ربیعیه اخوندی روکله کنن که یه عذر خواهی هم نکرد