راهیان‌نور پادزهری در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است

رییس ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان گفت:راهیان‌ نور هویت بخش به نسل جوان و پادزهری در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

راهیان‌نور پادزهری در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از ایسنا، عباس بایرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت برگزاری راهیان‌نور اظهار کرد:هشت سال دفاع مقدس یکی از ثروت‌های ارزشمند و ناب انقلاب اسلامی ایران و راهیان‌نور یکی از منابع بسیار بزرگ و فن‌آوری نوین برای بهره‌برداری از این ثروت است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای راهیان‌نور عزت و اقتدار ما در قرون اخیر است، افزود: راهیان‌نور دستاورد بزرگی است که حماسه غیرت و شرف ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

رییس ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه راهیان‌نور بازگشتن به خویشتن است و هر کس بخواهد به اصل خود رجوع کند لازم است که به راهیان‌نور سفر کند، گفت: راهیان‌نور هویت بخش به نسل جوان و پادزهری در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

بایرامی با بیان اینکه راهیان‌نور غیرت دینی را در جوانان متبلور می‌کند یادآور شد: راهیان‌نور خلاء‌های معنوی را در جامعه پر می‌کند.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال تا 15 فروردین 97 حدود 30 هزار گیلانی از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد،گفت: تاکنون 16 هزار زائر گیلانی از مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور بازدید کرده‌اند که از این تعداد 11 هزار دانش آموز، 2 هزار و 500 دانشجو و مابقی از حوزه‌های مقاومت بسیج محلات هستند.

بایرامی با بیان اینکه کیفیت‌بخشی به اردوهای راهیان‌نور از اولویت‌های اصلی در اعزام امسال است،اضافه کرد: طرح روحانی همراه کاروان یکی از برنامه‌های ستاد راهیان نور استان در جهت کیفی‌سازی اردوهای راهیان نور است، همچنین حضور راوی به عنوان روایتگر در کنار اعزام شوندگان یکی دیگر از برنامه های مهم در این اردوهاست.

رییس ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان از اعزام راهیان‌نور خانوادگی به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: سفر خانوادگی مردم به مناطق عملیاتی دفاع مقدس فراهم است.

منبع: ایسنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها