صدا و سیما زمینه اثرگذاری مردم بر همه دستگاه ها را فراهم کند

 استاندار گیلان از صدا و سیما به عنوان یک ظرفیت عظیم ملی خواست زمینه اثرگذاری مردم بر همه دستگاه های کشور را فراهم کند.

صدا و سیما زمینه اثرگذاری مردم بر همه دستگاه ها را فراهم کند

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از ایرنا ، مصطفی سالاری غروب جمعه در مراسم بهره برداری از پروژه های صداوسیمای مرکز گیلان با بیان این مطلب اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر، نیاز به ابزار به روز دارد و صدا و سیما و رسانه ، یکی از مهمترین ابزارهای به روز هستند تا هم دولت ، تعلیمات خود را به جامعه منتقل کند و هم جامعه ، انتقادات و پیشنهادات خود را به دست اندرکاران انتقال دهد.
وی ادامه داد: طی چهار سال گذشته، ثابت شده که این آمادگی همیشه در دولت وجود داشته که انتقادات و امر به معروف و نهی از منکر مردم را که می تواند از طریق صدا و سیما اعمال شود، بپذیرد.
سالاری خاطرنشان کرد: رویکرد صدا و سیما این باشد که هرکسی که کار عمومی در دست دارد و از محل اختیارات عمومی، وظیفه ای را انجام می دهد؛ از ابزار صدا و سیما و این امکان عظیم ملی از حیث امر به معروف و نهی از منکر بهره مند باشد.
وی گفت: لازم است از طریق صدا و سیما و رسانه ها امر به معروف و نهی از منکر به همه دستگاه ها اعم از دولتی و غیردولتی، قوای سه گانه، نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی منتقل شود.
سالاری گفت: آمادگی داریم و معتقدیم که صدا و سیما ظرفیتی است که حرف مردم را به ما دولتمردان برساند و یکی از موثرترین راه هاست و امیدواریم چتر امر به معروف و نهی از منکر مردم بر دولت به مفهوم عام که همه را در بر گیرد، گسترده تر شود.
وی در خاتمه سخنانش، از رئیس رسانه ملی خواست زمینه استفاده فزون تر از ظرفیت ها و استعدادهای هنرمندان استان در تولیدات و برنامه های صدا و سیمای کشوری را فراهم کند.
افتتاح پروژه ساختمان جدید تولید و پخش مرکز گیلان، افتتاح استودیوی بزرگ تولید، افتتاح فرستنده های پرقدرت تلویزیونی و دیجیتال ساخت ایران و دیجیتال سازی 200 ایستگاه ماهواره ای استان از جمله پروژه هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها