یورش سه ایرانی به آقای گلی آسیا

در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صدر جدول بهترین گلزنان در سیطره مردان برزیلی گران قیمت در شرق قاره قرار گرفت.

یورش سه ایرانی به آقای گلی آسیا

به گزارش خبر فوری ، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در دو منطقه غرب و شرق قاره آسیا طی سه روز گذشته به پایان رسید تا با نتایج به ثبت رسیده تقریبا تکلیف مدعیان اصلی صعود از گروه های هشت گانه مشخص شود گرچه نمی توان با صراحت مدعی شد هیچ تیمی روی کاغذ شانس صعود ندارد.
با این حال در پایان دور رفت مرحله گروهی جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان 2018 نیز سرو شکل بهتری به خود گرفت تا مدعیان آقای گلی این فصل نیز معرفی شوند، جایی که در صدر این جدول شاهد خودنمایی ستاره های برزیلی و افریقایی گران قیمت با پیراهن باشگاه های متمول چینی و قطری برای کسب عنوان بهترین گلزنان قاره هستیم.
یورش سه ایرانی به آقای گلی آسیا
بازیکنانی همچون ژولارت از گوانگ ژو اوگراند با 5 گل زده در کنار اسکار از شانگهای، بغداد بونجاح از السد و یوسف العربی از الدحیل با 4 گل زده هم اکنون یکه تازان این جدول هستند تا برزیلی و مهاجمانی از الجزایر و مراکش از شمال آفریقا با قیمت های گزافی که دارند هنر گلزنی خود را به رخ همگان بکشند.
در این بین اما سه بازیکن ایرانی هم در این جدول این شانس را دارند تا برای آقای گلی تلاش کنند نفراتی مثل علی علیپور از پرسپولیس و مرتضی تبریزی از ذوب آهن و مهدی طارمی از الغرافه قطر که هر سه نفر جزو مردان سه گله این فصل از لیگ قهرمانان هستند و برای آقای گلی جنگی دیدنی با رقبای سرشناس خود خواهند داشت.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها