پیگیری دغدغه مخاطب خبر فوری درباره ابهامات قیمت حج تمتع؛

رئیس فراکسیون حج و زیارت: جلسه مشترک مجلس و‌ سازمان حج درباره قیمت حج تمتع برگزار می شود/فعلا نمی توان قضاوت کرد

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس از برگزاری جلسه مشترک نمایندگان مجلس با سازمان حج و زیارت درباره قیمت مراسم حج تمتع خبر داد.

رئیس فراکسیون حج و زیارت: جلسه مشترک مجلس و‌ سازمان حج درباره قیمت حج تمتع برگزار می شود/فعلا نمی توان قضاوت کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبر فوری ، ثبت نام برای حج تمتع از روز سه شنبه آغاز شده اما هنوز اما و اگرهایی درباره قیمت آن وجود دارد. این موضوع دغدغه یکی از مخاطبان خبر فوری بود. او برای ما نوشت: «طبق اعلام سازمان حج ماکزیمم مبلغ اعزامی به حج 17.1میلیون تومان اعلام شده ولی در جدول های اعلام شده در استان اصفهان حتی تا مبلغ 17.8 میلیون تومان هم اعلام شده!... البته حداقل مبلغ مذکور نیز 12.1 میلیون تومان اعلام شده که اصلا در جدول کاروان ها دیده نمی شود بنده به سایت حج 3 استان مراجعه کردم اما حتی زیر 13.5 میلیون هم ندیدم دلیل این گرانی را هم پیگیری کنید اصلا سرکاری است؛ زیر 13 و نیم میلیون ندارند و الکی می گویند؛ حداقل مبلغ 12 میلیون تومنه.»

برای پیگیری دغدغه این مخاطب به سراغ رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس رفتیم.

حجت الاسلام احدآزادی خواه رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری گفت: به منظور بررسی این موضوع و مشکلات ایجاد شده برای متقاضیان حج تمتع جلسه مشترک جمعی از نمایندگان مجلس به خصوص نمایندگان عضو فراکسیون حج و زیارت و مسئولین سازمان حج و زیارت روز دوشنبه برگزار می شود.

وی درباره اینکه آیا قیمت افزایش قیمت دلار علت افزایش قیمت مراسم حج تمتع بوده است اظهار کرد: هنوز علت دقیق این ماجرا مشخص نشده و بنده نیز از آن اطلاع ندارم از این رو امیدوارم با بررسی نشست مشترک ابهامات موجود برطرف شود.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس تاکید کرد: بدون شک برگزاری مراسم حج تمتع از اهمیت بسیاری برخوردار است از این رو ما تمامی راهکارهای لازم را برای حل مشکلات موجود برسر راه این موضوع انجام خواهیم داد.

آزادی خواه خاطرنشان کرد: امیدوارم با برگزاری جلسه مشترک با سازمان حج و زیارت در روز دوشنبه مشکلات و مسائلی که در این حیطه وجود دارد حل شود.

وی اظهارکرد: میزان افزایش قیمت ها و نوساناتی که در میزان قیمت مراسم حج تمتع رخ داده بدون شک مسئله مهم و دارای اهمیتی است که باید مورد بررسی و ارزیابی قوی قرار گیرد و علت آن مشخص شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها