یک مسافر زمان که اعتقاد دارد در سال 2043 متولد شده است، وقوع جنگ جهانی سوم را پیش بینی کرد

یک کاربر یوتیوب در یک ویدئوی عجیب ادعا کرد که از زمان آینده می‌آید. او همچنین مدعی است که در سال 2020 جنگ سوم جهانی رخ خواهد داد.

یک مسافر زمان که اعتقاد دارد در سال 2043 متولد شده است، وقوع جنگ جهانی سوم را پیش بینی کرد

به گزارش خبر فوری و به نقل از میرر، چند روز قبل شخصی به نام مایکل فیلیپس در یوتیوب ادعا کرد که در سال 2043 متولد شده است. او در این ویدئو اظهار می‌کند که از بزرگترین تهدیداتی که در سال های آتی دنیا را فرامی‌گیرد مطلع است.

این شخص که خود را یک مسافر زمان می‌داند ادعا مي‌کند که از زمان آینده بازگشته است و هشدار مي‌‎دهد که در آینده نسبتا نزدیکی جنگ جهانی سوم رخ خواهد داد. او در ادامه اظهارات خود بدون هیچ شاهدی ادعا می‌کند که در سال 2019 جنگی اتمی بین آمریکا و کره شمالی رخ می‌دهد.

مایکل فیلیپس ادعا می‌کند که در انتهای این جنگ خونین اتمی، آمریکا پیروز می‌شود و کیم جونگ اون( رهبر کره شمالی) کشته می‌شود.

فیلیپس سپس ادعا می‌کند که یک سال پس از این جنگ ( در سال 2020) جنگ سوم جهانی رخ خواهد داد. در این جنگ خونین روسیه و چین علیه آمریکا و انگلیس اقدام می‌کنند و همه چیز در یک جنگ بسیار سریع اما وحشیانه نابود می‌شود.

این شخص همچنین درباره آینده سیاسی ترامپ هم پیش بینی هایی می‌کند. فیلیپس در این ویدئو ادعا می‌کند که دونالد ترامپ در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری پیروز می‌شود و مجددا قدرت را به دست خواهد گرفت.

بسیاری از کاربران یوتیوب نظرات و حدسهای فیلیپس را باور ندارند. یکی از کاربران یوتیوب به نام بن فرارز در یک کامنت نوشت:

" ایده اولیه سفر به زمان کاملا ممکن و محتمل است اما قطعا حرفهای فیلیپس بی معنی و اشتباه است."

با این حال، بسیاری از دانشمندان معتقدند که سفر به زمان اساسا بی معنی و ناممکن است. فیزیکدانها معتقدند که قوانین ترمودینامیک این امر را ناممکن می‌کند.

بر اساس قوانین علمی و فیزیکی، سفر در زمان و بازگشت از آینده به گذشته تنها در صورتی ممکن است یک شخص بتواند سریعتر از نور حرکت کرده و قوانین ترمودینامیک را تغییر دهد. که این امر بسیار بعید است.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 27
  • ناشناس
    0

    قوانین ترمودینامیک چه ربطی داره به سفر در زمان بیسواد

    نظرات شما -
    • reza
      0

      خوب اقاي باسواد قوانين ترموديناميك ميگه كه اگه كسي بتونه سريعتر از نور حركت كنه ميتونه در زمان سفر كنه ولي تا الان كسي نتونسته اين كار رو بكنه پس غير ممكنه

  • میولی
    0

    اگر الکیه پس توی قران چه طور میگه پیامبر رفت معراج و بهشت را دید یا چه طور بعضی طی الارض دارن پس شدنیه ولی حالا این راست میگه یا نه را نمیدونم ولی احتمال راست بودن حرف هاش هست

  • منم دیگه
    0

    ای فیلیپس چاخان.صنعتی جدید زیاد میزنی همین میشه دیگه.

    نظرات شما -
    • شیوولی
      0

      همه ی این حرف های چرت فیلیپس میلیپس که اینا گذاشتن واسه این بود که تهش برسیم به این تبلیغاتشون که تو صفحه گذاشتن

  • فرشید
    0

    خخخخ فیلم قهوه تلخو دیده جو گرفتدش

  • سید سجاد جلالی
    0

    با. سلام به این افای پیشگو لطفا یکی بگه اگر جنگ جهانی شروع بشه مطمین باشند اولین بازنده این جنگ خود امریکا تواهد بود که با بمب اتم با خاک یکسان خواهرگد شد ودیگر ترامپی باقی نمیماند که دور دوم برنده انتخا بات شود

  • محمدرضا
    0

    قبل ازسال 2012 افراد منحرف حرف از اتمام زمان در سال 2012 میزدند برخی هم کاخ های فولادین خریدن اما هیچ اتفاقی نیفتاد حالا یه نفر اومده ادعای مسافر زمان میکنه.استغفرالله ما مسلمانیم و کاملترین دین رو داریم.همه چیزمون روشنه. بریم کمی بیشتر مطالعه کنیم.

  • صادقی نژاد
    0

    من با سفر کردن او کاری ندارم ولی عقل میگه او باید درباره اتفاقات گذشته سریع ودقیق صحبت کند چون از اتفاق افتاده خبر می دهد. نتیجه اینکه او دروغ می گوید.

  • سعید
    0

    این یک توطئه مزخرفی است که کاخ سفید برای جو روحی و روانی علیه کره شمالی و دیگرمخالفان آمریکا انجام می دهد،ظهورمایکل فیلیپس وادعای مسافرزمان وتبلیغ دریوتیوب تماما کارهای سیاستمداران آمریکایی است تا آمریکا را برنده جنگ اتمی وپیشتاز جهان قلمداد کنند تا به این روش اصطلاحا روحیه مقاومت واعتمادبه نفس را ازکشورهای دیگر بگیرند؛درضمن این مایکل فیلیپس با پیشنهاد تیم اطلاعاتی ترامپ شکل گرفته تا باگفتن این مزخرفات دریوتیوب اصطلاحا کره شمالی ودیگرمخالفان آمریکا را درحالت انفعالی وازپیش باخته قراردهند.

  • ali
    0

    سلام خدمت هم وطنای عزیزم انشالله که زندگی را در سلامت و کامیابی بسر ببرید.شایید درست باشه که ادعای این بنده خدا مسخره باشه ولی نباید ساده از کنار همچین چیزا گذشت درست مثل سال ٢٠١٢ که چند سال قبل از سال ٢٠١٢ این سناریو را ساختن که به راستی آخر زمان شد حداقلش توی خاور میانه شد.داعشو ساختن تنها کشور سوریه وعراقو درگیر خودش نکرد میشه گفت چند سال تمام کشورهای خاورمیانه یاحتی جهانو درگیر خودشون کردن و کشورهایی که داعشو ساختن پا روی پا گذاشتنو پول فروش تسلیحات نظامی که فروخته بودنو میشموردن پس اگه این حرف واقعیت داشته باشه منتظر سناریو جدید فروشندگان سلاح باشید یا حق موفق باشید

  • م ل
    0

    جنگ جهانی که حتما میشه شکی نیست زمانشم نزدیکه ولی دقیقا کی باشه معلوم نیست قبلا نوستر آداموس هم پیش بینی کرده بود ولی مسافر زمان و مسافر هند مزخرف و فیلمه

  • محمد
    0

    راسته یا الکیه؟

  • ناشناس
    0

    همه این ها در چهارچوب جنگ رسانه ای و روانی امپریالیسم برای تشویش و مهندسی اذهان و سوء بهره برداری از آن است.

  • شی
    0

    سلام من مسافر زمانم وازسال3004به سال2018آمده ام .... الکی مثالاًمن مسافرزمانم ولی دوستان طبق نظریه انیشتن واستیون هاون کینگ سفربه زمان توسط کرمچاله ها امکان پذیرهست وهمچنین اگردستگاهی ساخته شودکه باسرعت نورحرکت کندمیشوددرزمان سفرکردولی کرم چاله هابه محض تشکیلشان فرومیریزند

  • علی
    0

    چطوری می شه که چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده را دید؟ هری که می گه من از اینده اومدم بدونید دیوونه شده همه ی این ویدیو ها هم ساختگی هستش البته نظر من اینه

  • ،محمد ج
    0

    سلام اینکه این بنده خدا توهم زده شکی نیست ولی اینو بایددرنظرداشته باشیم که باروی کاراومدن دیوانه ای مثل ترامپ میشه گفت چنین نظریه ای چندان دوراز ذهن هم نیست درضمن دوستان من ی سگی دارم اسمشوگذاشتم ترامپ ولی رفتارش مثل ترامپ دیوانه وارنیست به امید صلح ودوستی وبدون نژادپرستی درجهان # دوستون دارم @::

  • م. میرزایی
    0

    خب پیش بینی2019 ش که درست از آب درنیامد اما درمورد جنگ جهانی سوم باشرایطی که در حال حاضر دنیا دارد در صورت عدم خویشتنداری سیاستمدران و رهبران کشورها امکانش بسبار بالاست. تامصیبت و بلایی نیاید متاسفانه بشر قدر داده های خداوندی و داشته هایش را نمیداند.

  • MHMDY
    0

    هرکس که بگویدازآینده آمده است دروغ گفته حتی پیامبران چنین ادعایی نکرده اند

  • ناسناس
    0

    عجب سایت چرت و دروغی ولی سرگرم کننده بود

  • ع.ح
    0

    قانون فیزیکی = هرچیزی که به سرعت نور برسد همچون نور تبدیل به ذراتی در جهت حرکت خود میگردد!!!

  • بهنام فولادی
    0

    خب جنگ دایی خودتی

  • محمد
    0

    دیدید که2019 رد شد هیچی هم نشد

  • بالاترازفرهاد
    0

    من چند ماه پیش پیشگویی کردم که دونالد ترامپ رئیس جمهور بعدی کشور آمریکا نخواهد شد

  • علی بابا
    0

    دزززززز

  • بالاترازفرهاد
    0

    من در دوازدهم مهرماه ۹۹ پشگویی کردم که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در چند روز آینده از روز پیشگویی بر اثر بیماری کرونا می میرد

  • وکک
    0

    سلام از جسم سالم پیشگوی کند ..و زیر نفیس قران هم باشه.. .....الکتورم بهم میریز ن ..و پیش گوی دروغ ازکار در میاد..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها