نایب‌رئیس هیات مدیره اسنپ :

اسنپ همه مجوزهای لازم برای فعالیت در کرمان را دارد/ فیلم منتشرشده واقعیت دارد

نایب‌رئیس هیات مدیره اسنپ با اشاره به حادثه اخیر و حمله به دفتر این شرکت در کرمان گفت: ما برای فعالیت در شهر کرمان همه مجوزهای قانونی و لازم را اخذ کرده‌ایم.

اسنپ همه مجوزهای لازم برای فعالیت در کرمان را دارد/ فیلم منتشرشده واقعیت دارد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس،‌ ژوبین علاقبند، در ارتباط با حادثه حمله به دفتر این سامانه در شهر کرمان اظهار داشت: روز گذشته، فیلم‌هایی با عنوان حمله به دفتر اسنپ در شهر کرمان منتشر شده‌ که متاسفانه این حادثه اتفاق افتاده و واقعی است.

وی افزود: از آنجا که همیشه معتقد به پیگیری جرائم از طریق مراجع قانونی هستیم تمایلی به رسانه‌ای شدن این اتفاق نداشتیم اما اکنون با توجه به انتشار این تصاویر باید کاربران خود را از این موضوع با خبر کنیم.

نایب‌رئیس هیأت‌مدیره اسنپ تصریح کرد: کارکنان اسنپ در این حادثه آسیب‌ دیده و به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه حال عمومی‌‌شان رو به بهبود است، این افراد همگی از بین جوانان بومی کرمان هستند و در حالی که مشغول تدارک آغاز فعالیت اسنپ در کرمان بودند مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند که این حادثه از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

علاقبند ادامه داد: اسنپ برای آغاز فعالیت خود در هر مکان تازه‌ای تمام مجوز‌های قانونی مورد نیاز را اخذ می‌کند و این قاعده در شهر کرمان هم رعایت شده است و ما در تعامل با مراجع ذی‌صلاح و به طور خاص اداره اماکن نیروی انتظامی هستیم.

نایب‌رئیس هیات مدیره اسنپ اضافه کرد: این اولین بار نیست که در بدو ورود اسنپ به یک شهر مورد کم‌لطفی عده‌ای قرار می‌گیریم و ما طبق تجربه می‌دانیم که عموم مردم شهرهای مختلف کشور از جمله کرمان با این عده هم‌نظر نیستند و باور داریم که بهره‌مندی از سرویس حمل‌ونقل مناسب و مقرون‌به‌صرفه حق تمام شهروندان است.

وی ادامه داد اسنپ 3 سال پیش فعالیت خود را با اتکا به دانش و فناوری روز آغاز کرد و آمد تا زندگی مردم ایران را راحت‌تر کند و مردم نیز آن را پذیرفته‌اند و همواره مورد اقبال عموم قرار گرفته و تهدید و ارعاب عده قلیلی که تنها منفعت خودشان را در نظر می‌گیرند نمی‌تواند مانع خدماتی شود که نفع عموم مردم را در نظر دارد.

علاقبند با اشاره به این مطلب که جمعیت خانواده اسنپ امروز متشکل از 900 نفر کارمند، بیش از 300 هزار نفر کاربر راننده و بیش از 10 میلیون نفر کاربر مسافر است، گفت: اتحاد خانواده اسنپ هرگز به ما اجازه نمی‌دهد که از ادامه راه ناامید شویم و با اتکا به حمایت مردم کرمان فعالیت قانونی خود را در این شهر پی‌ خواهیم گرفت.

منبع: فارس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها