آیت الله العظمی صافی گلپایگانی هر کجا لازم باشد، صحبت می‌کند/ امیدوارم به خاطر بی ادبی به آیت الله صافی هر چه زودتر عذرخواهی شود

آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به هجمه ها علیه آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید واکنش نشان داد.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی هر کجا لازم باشد، صحبت می‌کند/ امیدوارم به خاطر بی ادبی به آیت الله صافی هر چه زودتر عذرخواهی شود

آیت الله رضا استادی امشب در مراسم چهلم آیت الله حسن زاده آملی در مسجد اعظم قم، گفت: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی غیرت دینی‌ش زبان‌زد همه است هر کجا لازم باشد صحبت می کند.

وی افزود: شنیدم کسی دانسته یا ندانسته به ایشان اهانت و جسارت کرده است، این ناشکری‌ها اثر بد دارد باید به تمام عزیزان از جمله امام، مقام معظم رهبری و همه‌ی مراجع احترام می‌گذارند، احترام بگذاریم زیرا حق‌ دارند، این‌ها پدر امت هستند.

آیت الله استادی ادامه داد: من نمی‌دانم و این آقا را نمی‌شناسم که چطور باعث شده در سایه انتقاد اینطور صحبت کند و کسی جلوی او را نگرفته است؟! او می‌تواند به مرجع تقلید بگوید من به این حرف شما انتقاد دارم و توضیح بدهید؛ اما نباید زیر سایه انتقاد بی‌ادبی کند و چیزهایی بگوید که فکر می کنم اگر بعدا خودش بخواند پشیمان شود.

وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم هر چه زودتر او عذرخواهی کرده و خاتمه پیدا کند، گفت: وظیفه ما این است مراجع احترام بگذاریم.

منبع: انتخاب

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • لبی
    0

    بدبخت حکومت افتاده دست اون ها زیاد حرف بزنی دهنت را میبندند

  • مرید
    1

    با سلام وعرض ادب محضر همه حضرات ایات مراجع وتمام روحانیون معظم وجلیل القدر وحضرتعالی خداوند عزت سعادت وسلامت این رکن رکین مسلمین را پایدار فرماید.بنده حقیر به نوبه خویش از این گونه سخنان هنجار شکن اعلام انزجار نموده واز ان گستاخ خطاکار مجدانه میخواهم توبه نموده وبا شرمساری وتواضع طلب عفو و حلیت نماید چرا که سعادت دنیوی واخروی مسلمین در اطاعت وپیروی از علمای گرانقدر دین است.التماس دعا.

  • کمارون
    0

    مراجع دیگر خیلی اعتبار پیش مردم ندارند ،،چون حکومتی و ‌حقوق بگیر شده اند

    نظرات شما -
    • ایرانی
      1

      مراجع محترم وقابل احترام هستند

    • محمد
      1

      کمارون حرفت غلط است

  • اکبر
    0

    آثار سخنان ایشان را تنها دردفاع در برابر توهین ها نبینین چون به پیامبران هم توهین شده است بلکه موضع خودتان را مشخص بگین که آیا حاضرین برای نجات ملت از فلاکت پیش آمده در تمامی سهمیه ها رانت ها و ارزش گذاری های سالهای اخیرو توهمات خودی و غیرخودی کردن مردم داخل و کشورهای خارج تجدید نظر اساسی کنین یا نه فقط دفاع از شخصیت ایشان و عمل نکردن به توصیه هاشون برای حفظ منافع خودی ها کافیه !

  • رضا
    0

    هروقت اينا ميان از خودشون تعريف ميكنن ياد سريال يوسف پيامبر و كاهنان معبد ميفتم

  • ایرانی
    0

    هر که گفت شما با جهلتان ایران را ویران کردید آب به لونه مورچگان ریخته است .آنقدر چپاول کردند که محال است یک عذرخواهی کوچک هم بکنند .

  • حاجی
    0

    خدا به داد ملّت برسه.

  • ذوب در ولایت
    0

    آزادی بیان برای مراجعه حرام است ولی برای این گستاخ بی سروپا مباح

  • ناشناس
    0

    اونا تو مکتب شیخ طوسی پرورش یافته اند .با عذر خواهی میانه ای ندارند. پررو تر ازاین حرفهایند .

  • بی نام
    0

    ما ملت بزرگوار ایران ومخصوصا خانواده محترم شهدا اگر نان شب نداشته باشیم که بخوریم با گرسنگی وتشنگی سر بر بالین می گذاریم ولی هیچ باجی به امریکای جنایتکار این شیطان بزرگ نمی دهیم و امریکا باید رابطه داشتن با ایران را به گور ببرد

  • ناشناس
    0

    گذشت زمانی که مردم برای حرف های شما
    احترام قایل بودن برو بچه هات و نوهاتو را جزایر
    قناری ببین چه حالی میکنند با دلار مفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها