صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال به شکل چشم‌گیری در بازار جهانی در حال گسترش هستند و روز به روز به تعداد متقاضیان سرمایه‌گذاری در این حوزه اضافه می‌شود. ارزهای دیجیتال نوعی پول است که تنها به صورت الکترونیکی در دسترس هستند.

صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال

این پول دیجیتالی را پول و ارز الکترونیکی و یا سایبری می‌نامند. نخستین رمز ارزی که در در بازار سرمایه‌گذاری جهانی طوفان به پا کرد، بیت کوین است. این ارز دیجیتال در ژانویه 2009 راه‌اندازی شد و هنوز هم هویت کسانی که آن را ایجاد کرده‌اند، یک راز است. ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین هزینه تراکنش کمتری نسبت به مکانیسم‌های پرداخت آنلاین سنتی دارد و برخلاف ارزهای منتشر شده توسط دولت، توسط یک مرکز غیرمتمرکز اداره می‌شود. به هر حال با یک پدیده نو ظهور مواجه هستیم که توانسته حجم عظیمی از شرکت‌های بزرگ و افراد معمولی را به سمت خود بکشاند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سوپر دوره آموزش ارز دیجیتال روی لینک کلیک کنید.

اگر شما هم از دوست‌داران ارزهای دیجیتالی هستید و قصد دارید در این حوزه سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است که با قدم‌های محکم و اصولی وارد شوید. آکادمی مدرسان پیشتاز برگزار کننده بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ایست که شرکت در دوره‌های معتبر آن به علاقه‌مندان کمک خواهد کرد.

درباره ارز دیجیتال بیشتر بدانید
این ارزهای دیجیتالی که بیشتر منظور ما به ارزهای رمزنگاری شده مثل بیت کوین است، ویژگی‌های فیزیکی ندارند و تنها به صورت دیجیتال در دسترس هستند. همه معاملات رمز ارزها نیز تنها با رایانه محاسبه می‌شوند. رمز ارزها به وسیله دستگاه ماینر پردازش می‌شوند و هر شخصی با به یک کیف پول و اتصال به اینترنت می‌تواند آن‌ها را معامله کند، بخرد، بفروشد و یا ذخیره کند. البته عملیات ماینینگ کردن نیز تنها با رایانه صورت می‌گیرد و هیچ دست فیزیکی و نهاد خاصی در آن دخالت ندارد. در مقابل ارزهای دیجیتالی ارزهای فیزیکی قابل لمس مثل سکه‌های ضرب شده و پول نقد قرار می‌گیرند که ویژگی‌های فیزیکی دارند.

معاملات ارزهای فیزیکی تنها زمانی امکان‌پذیر است که دارندگان آن‌ها این ارزها را در اختیار داشته باشند. ارزهای دیجیتال را می‌توان همانند ارزهای فیزیکی برای مبادله کالا و پرداخت هزینه خدمات استفاده کرد. این ارزهای دیجیتالی هستند که شرایط تراکنش سریع و انجام معاملات بین‌المللی را فراهم می‌کنند. به عنوان مثال یک شخصی در ایران زندگی می‌کند می‌تواند با اتصال به یک شبکه واحد در سنگاپور معامله کند. بدون آنکه ردی از آن‌ها به جا گذاشته شود.

ویژگی‌های ارزهای دیجیتال
باز هم به این نکته مهم اشاره می‌کنیم، رمز ارزها تنها به شکل دیجیتال در دسترس هستند، آن‌ها معادل فیزیکی ندارند.

* ارزهای دیجیتالی که ما منظورمان همان رمز ارزهاست، جز ارزهای غیر متمرکز هستند و به سازمان و بانکی متصل نیستند

* ارزهای دیجیتال می‌توانند ارزش را منتقل کنند

* ارزهای دیجیتالی شده مثل بیت کوین تنها با رایانه و موبایل‌های هوشمند قابل جابه‌جایی و معامله هستند

* همه رمز ارزهای جز خانواده ارزهای دیجیتال محسوب می‌شوند، اما همه ارزهای دیجیتال، رمز ارز نیستند

* محدود به ارزش پولی جوامع مختلف نیست و قومیت و ملیت انجام معاملات ارزهای رمزنگاری شده تاثیری ندارد

انواع ارزهای دیجیتال
ارز دیجیتال یک اصطلاح کلی و جمعی است که برای توصیف انواع مختلف ارزهای الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در مجموع سه نوع ارز دیجیتال داریم:

ارزهای رمزنگاری شده
روی سخن ما دقیقا با ارزهای رمزنگاری شده است که در سوپر دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به آن پرداخته می‌شود. این‌ها نیز نوعی از ارزهای دیجیتالی هستند که از ویژگی رمزنگاری برای تایید تراکنش‌ها ایمن‌سازی استفاده می‌کنند. رمز ارزها بر روی فناوری و پروتکلی به نام بلاک‌چین پردازش و ایجاد می‌شوند. بیت کوین و اتریوم نیز نمونه‌هایی از ارزهای رمزنگاری شده هستند.

ارزهای مجازی
ارزهای مجازی همان ارزهای دیجیتالی نا منظمی هستند که توسط توسعه‌دهندگان یا ذینفعان متصل به یک سازمان خاص ایجاد می‌شوند. این ارزها نیز می‌توانند توسط پروتکل‌های خاص کنترل شوند. یکی از مثال‌های ارزهای مجازی، توکن‌های شبکه بازی هستند که به واسطه توسعه‌دهندگان با مقررات اقتصادی خاص تعریف و حتی کنترل می‌شوند.

اززهای دیجیتال بانک مرکزی
همانگونه که از نامش پیداست توسط سیستم بانک‌های مرکزی ایجاد، عرضه و کنترل می‌شوند. ارزهای دیجیتال بانک مرکزی با نام اختصاری CBDC تنها به شکل دیجیتالی وجود دارند و درست نقطه مقابل ارزهای فیات هستند.

بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال
حال که با قطره‌ای از اقیانوس پهناور ارزهای دیجیتالی آشنا شدید و دوست دارید در این حوزه سرمایه‌گذاری کنید. پیشنهاد می‌کنیم که در سوپر دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز شرکت کنید. در این دوره با تمام نکات کلیدی ارزهای دیجیتال آشنا خواهید شد. مهم‌تر اینکه بعد از پایان دوره و شرکت در آزمون نهایی و به شرط کسب نمره قبولی موفق به اخذ گواهینامه معتبر ارز دیجیتال از سازمان فنی و حرفه‌ای خواهید شد. این دوره محدودیت سنی و تجربه ندارد و افراد علاقه‌مند می‌توانند یکی از دانش‌پذیران آن شوند و بعد از پایان دوره درآمدزایی با سرمایه‌گذاری و یا مشاوره دادن را آغاز کنند.

درباره سیگنال ارز دیجیتال چه می‌دانید؟
سیگنال معاملاتی یک تماس تجاری است که توسط یک متخصص مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و نشان می‌دهد که یک سکه یا توکن با چه قیمتی و چه زمانی باید خریداری شود. معمولاً تحلیل‌گران پس از بررسی کامل معاملات، اطلاعات حیاتی را به مشتریان یا مشترکان خود می‌دهند که بیشتر شامل دنبال کردن اخبار مربوط به سکه و همچنین مطالعه داده‌های بازار آن است. دو پارامتر اصلی که معمولاً تماس‌های تجاری ارائه دهنده سیگنال رمزنگاری را هدایت می‌کند، تجزیه و تحلیل اساسی و تجزیه و تحلیل‌فنی است.

جهت دریافت کانال تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال اینجا کلیک کنید.

اکثر علاقه‌مندان به رمزنگاری باید در گذشته با این کلمات برخورد کرده باشند. اگرچه ممکن است برای بسیاری مهم به نظر نرسد اما این‌ها مهمترین عواملی هستند که بر روی تصمیم ارائه‌دهندگان سیگنال در مورد سرمایه‌گذاری ارزهای رمزنگاری شده تاثیر می‌گذارند. متخصصان سیگنال‌های ارز دیجیتال را با استفاده از روش‌های تحلیل تکنیکال مثل فاندامنتال (FA) پروژه ارزهای رمزنگاری شده را ارزیابی می‌کنند. آن‌ها به ویژه روی صورت‌های مالی، رقبا، قدرت کارکنان، پیشرفتی که آن رمز ارز در آینده خواهد داشت و گزارشهای خبری که شامل موارد مثبت و منفیست تاکید دارند.

آن‌ها همچنین از تجزیه و تحلیل فنی که شامل مطالعه نمودارهای ارزهای رمزنگاری شده و داده‌های بازار برای پیش‌بینی قیمت ارزها استفاده می‌کنند.

بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال را بشناسید
اکنون که بیشتر با دنیای گسترده ارزهای دیجیتال آشنا شدید، حتما به دنبال یک وب‌سایت معتبر هستید که دوره‌های آموزش ارز دیجیتال برگزار کند و مقالات و ویدیوهای آموزشی رایگان در اختیارتان قرار دهد. مدرسان پیشتاز یکی از بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال است که با مراجعه به آن می‌توانید از مطالب آموزشی رایگان بهره‌مند شوید. مقالات آموزشی که به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا بدون هزینه بتوانند روی ارزهای دیجیتالی سرمایه‌گذاری و درآمدزایی کنند. آن‌ها همچنین در شبکه‌های اجتماعی صفحات معتبر دارند و فیلم‌های آموزشی در زمینه ارز دیجیتال ارائه کرده‌اند که می‌تواند برای افراد علاقه‌مند مناسب و کاربردی باشد.

برای آشنایی بیشتر با بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال روی لینک کلیک کنید.

همچنین این آکادمی معتبر علاوه بر دوره ارز دیجیتال، دوره‌های برنامه‌نویسی و دیجیتال مارکتینگ را هم برگزار می‌کند. دوره‌هایی که مطابق با نیاز بازار کار جامعه تدوین شده‌اند و هدف آن‌ها اشتغال‌زایی و تکیه افراد به توانمندی‌های فردی و استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعیست.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها