درخواست رسمی پلیس برای لغو محدودیت تردد شبانه

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی پایتخت از ارائه سه پیشنهاد به ستاد کرونا برای حل این معضل خبر داد که لغو منع تردد شبانه یکی از آنهاست.

درخواست رسمی پلیس برای لغو محدودیت تردد شبانه

سردار محمدحسین حمیدی صبح امروز در یک نشست خبری با اشاره به معضل ترافیک تهران ، گفت: هنوز مراکز آموزشی ما به طور کامل بازگشایی نشده و برف و باران‌های نیمه دوم سال نیز شروع به بارش نکرده که وضع ترافیک این است، در واقع این ترافیک شرایط عادی نیمه دوم سال است، از این رو باید در مورد آن اقدامات اساسی با مشارکت همه دستگاه‌های مسئول انجام شود.

وی از سه درخواست پلیس برای کاهش کوتاه مدت حجم ترافیک خبر داد و گفت: سه درخواست ما رسما به ستاد مقابله با کرونا در استان تهران و شورای ترافیک ارجاع شده است.

لغو منع تردد شبانه، اصلاح ساعات کاری و اصلاح ساعت طرح ترافیک سه پیشنهاد پلیس به ستاد کرونای تهران است که سردار حمیدی اعلام کرد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • غریبه آشنا
    0

    سلام لطفا ساعت طرح مثل قدیم شود 6/30 الی 19

  • بایدن منجی عالم بشریت
    0

    چرا از صف پمپ بنزین در سراسر کشور جیزی ننوشتید

  • رضا
    0

    جریمه ها مزه کرده عمرا منع تردد را بردارند

  • محمد
    0

    طرح محدودیت شبانه طرح بی اثر و احمقانه ای است که فقط جهت دزدی از جیب ملت درست شده

  • محمد
    0

    کارمندان نزدیک محل سکونت خود بکار گیرند من کارمند بانکم هر روز از غرب میرم به شرق

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      بابا تازه اینها راه دوزدی را بلد شدن بدون درد سر راحت جیب مردم را خالی میکنند هیچ کس هم جیک نمی زند .یکی دیگر اینکه از ترس........... که نکنه مردم ازاین گرانی ها صدایشان در بیاید بهترین را است خود این یک حکومت نظامی است مثل عربستان .بابا من نمیدانم اگر با ماشین خودم وبا زن وبچه خودم که تو ماشین هستیم وبا کسی هم ارتباط نداریم سفر کنیم کرونا میگیریم ولی اگر با اتوبوس که چهل نفر در آن هستن اگر سفر کنیم کرونا نمی گیریم .بابا ما همین چیزها را میبینیم که واکسن نمی زنیم چون دروغ می گویند کمی بافکر به این قضیه نگاه کنید.

  • امین
    0

    حکومت نظامی خاموش در پناه کرونا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها