تحلیلگر معروف رمز ارز: روند صعودی بیت کوین به پایان نرسیده است

مایکل ون ده پوپ، تحلیلگر و معامله‌گر معروف رمز ارزها معتقد است روند فعلی قیمت بیت کوین احتمالاً هنوز به پایان خود نرسیده است.

تحلیلگر معروف رمز ارز: روند صعودی بیت کوین به پایان نرسیده است

ون ده پوپ در ویدیویی اظهار داشت که ممکن است پیش از اینکه بیت کوین نشانه‌هایی از بهبود نشان دهد، قیمت با اصلاح بیشتری مواجه شود.

شایان ذکر است قیمت بیت کوین پس از آنکه در هفته گذشته به اوج تاریخی خود در ۶۷،۲۷۶ دلار رسید با ۶۵۰۰ دلار کاهش همراه شدهاست. این اطلاعات از سایت کوین‌گکو دریافت شده است.

وی در این رابطه گفت: بر اساس ابزار توسعه فیبوناچی، بالاترین سطح قبلی، کف قبلی، نکات مهم و سطوح حیاتی سطح ۵۷۰۰۰ دلاری جایی است که باید بهآن توجه کنیم. بنابراین، کل محدوده ۵۷۰۰۰ تا ۵۹۰۰۰ دلار که اینجا به دست آوردیم مناطقی هستند که امیدوارم پایدار بمانند تا حرکت حفظ شود.

ون ده پوپ انتظار دارد اصلاح قیمت (به سمت بالا) همچنان ادامه داشته باشد، وی معتقد است پس از بازیابی مومنتوم صعودی، بزرگترین رمز ارز بازار بین ۲۵٪ تا ۵۰٪ افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در حال حاضر، بر اساس تایم‌فریم روزانه ما هنوز هم می‌توانیم تا ۷۵۰۰۰ دلار پیش برویم، یک واگرایی خفیف نزولی داشته باشیم وسپس شاهد یک نقطه بازگشتی جزئی باشیم. اما در کل، این برداشت من بر اساس تایم فریم روزانه از نمودار بیت کوین است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم موج ضربه‌ای بعدی به‌احتمال‌ زیاد قیمت را به سمت ۹۰،۰۰۰ دلار خواهد برد. این افزایش بر اساس حرکت ضربه‌ای اخیرو فیبوناچی است.

منبع: روزنامه اینترنتی فراز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ص _ ن
    0

    رمز ارز یا بیت کوین = مساوی با قمار پنهان . مردم ایران اسلامی گول قمار پنهان را نخورید .

    نظرات شما -
    • مژگان
      0

      اسلام جان خیلیا خیلی سود بردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها