برگزاری مراسم جشن و سرور در مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت هفته وحدت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان به همراه معاونین، مدیران و تنی چند از مسئولان مخابراتی منطقه در جشن میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت شرکت کردند.

برگزاری مراسم جشن و سرور در مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، در این مراسم که در روز شنبه اول آبان ماه ۱۴۰۰ از طریق فضای مجازی و طریق ویدیو کنفرانس برگزار شده بود، حجة الاسلام شریفی به بیان ویژگی های بارز حضرت محمد (ص)، ائمه اطهار (س) و اهمیت وحدت در بین مسلمانان پرداخت.

وی اهل بیت علیهم السلام را از بهترین آفریده های خداوند، همتای قرآن و بهره مند از دانش الهی دانست و ایشان را واسطه فیض الهی و سر رشته اتصال به خداوند عنوان کرد.
سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز طی سخنانی ضمن تبریک ولادت هدایت گر بشریت حضرت محمد مصطفی (ص)و حضرت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت گفت؛ انشالله بتوانیم با عمل کردن به دستورات حضرت محمد (ص) و قرآن که معجزه الهی و حضرت مهربانی و رحمت است سعادت دنیوی و اخروی خود را کسب کنیم.
وی در پایان سخنان خود، اشعاری از مولانا در وصف پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) سرود.

گفتنی است در مخابرات منطقه خوزستان با آذین بندی و نصب بنر و پخش مولودی خوانی در فضای مجتمع و توزیع شیرینی بین کارکنان، ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را جشن گرفتند.

منبع: روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • قوقولی قوقو
    0

    باید جشن بگیرند چون آبونمان بیخودی از تلفن میگیرند .امروزه تلفنی که 40 سال آبونمان پرداخته کرده قطع میکنند بیدلیل شاهکار دو طرفه!میپرسی شاهکار دوطرفه یعنی چه ؟مخابرات میگه یک کار امنیتی از یک سال پیش شروع شده تا صاحبان خط تلفن مشخص بشن.حالا باید دوید تا فوت نامه بیاریم .خدا رفتگان را بیامرزد که از امنیت بازی لااقل راحت شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها