دعوت پوتین از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به سن پترزبورگ

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه با نفتالی بنت و دعوت از او برای سفر به شهر سن پترزبورگ خبر داد.

دعوت پوتین از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به سن پترزبورگ

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، دفتر بنت در بیانیه‌ای اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه شنبه شب هنگامی که بنت در شهر سوچی روسیه حضور داشت، در تماسی ضمن احوال‌پرسی از بنت که تعطیلات آخر هفته خود را در سوچی سپری کرد، از او و همسرش دعوت کرد به شهر سن پترزبورگ نیز سفر کنند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی دعوت او را پذیرفت و گفت که خوشحال می‌شود این سفر را بعدا انجام دهد.

طبق بیانیه یاد شده، پوتین در این گفتگوی تلفنی، از بنت بابت دیدار خوبی که روز جمعه با هم داشتند، تشکر کرد و بنت نیز از پوتین بابت استقبال گرم از او و نیز "دیدار نتیجه‌بخش‌شان که نقش بسزایی در تقویت روابط دو طرف ایفا خواهد کرد"، تشکر کرد.

دیدار روز جمعه بنت و پوتین در سوچی به "تهدید ایران علیه اسرائیل"، مساله سوریه و بررسی راه‌های ضامن تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه "مبارزه با ترریسم" اختصاص داشت.

آن دو در این دیدار توافق کردند سیاست کنونی در سوریه مبنی بر آزادی عمل ارتش رژیم صهیونیستی در سوریه را ادامه دهند. همچنین پوتین از بنت خواست در حملات هوایی اسرائیل از حمله به زیرساخت‌ها و نهادهای دولت سوریه اجتناب کند.

بنت بامداد امروز (یکشنبه) به اراضی اشغالی بازگشت.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • نسل سوخته
    0

    ولایتی وشریعتمدار وامیرعبدی تحویل بگیرند کشورها بر اساس منافع خود تصمیم می‌گیرند به زودی

  • ساسان
    0

    چین روسیه فقط فکر چاپیدن ایرانن اصلا ایران براشون مهم نیس هر دو توجایی ک به ضررشون باشع کلا بر ضد ایران میشن مخصوصا روسیه

  • محسن s
    0

    سلام ودرود خداوند برپیامبر رحمت وآل او ازحدود ۷میلیون اسرائیلی حدود یک ونیم میلیون روسی هستند هیچوقت روسیه ایران را به اسرائیل ترجیح نمیده فقط مسئولین باید حواسشان جمع باشد در روسیه مثلی است که می گوید دوستی ودشمنی تا ابد نیست آنچه که ابدی است فقط منافع ملی است تاریخ روسیه ازنامردی لازم به توضیح نیست یاحق

  • حاج طوسی
    0

    خبر فوری اشتباه نوشته ،پوتین از آقای قالیباف دعوت بعمل آورده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها