اتفاق عجیب در کشتی تهران/ وقتی رئیس هیئت نمی‌دانست فرنگی کار باقرشهری به مسابقات جهانی اعزام شده است!

دارنده مدال برنز جهان به دلیل بی توجهی رئیس هیئت کشتی باقرشهر ترجیح داد درباره او صحبت نکند.

اتفاق عجیب در کشتی تهران/ وقتی رئیس هیئت نمی‌دانست فرنگی کار باقرشهری به مسابقات جهانی اعزام شده است!

پژمان پشتام دارنده مدال برنز وزن ۸۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان درباره عدم حمایت هیئت کشتی باقرشهر از او، اظهار داشت: درباره او صحبت نکنم، بهتر است. رئیس هیئت اصلاً نمی‌دانست من به مسابقات جهانی اعزام شده‌ام، در حالی که اولین مدال این منطقه را من کسب کردم.

وی در ادامه تصریح کرد: ۲ سال سخت داشتم، پدر و مادرم مریض شدند، مادرم را حدود ۷-۸ ماه قبل از دست دادم، دلسرد شدم، اما خدا را شکر می‌کنم دوبنده تیم ملی را پوشیدم و به مدال جهانی رسیدم.

پشتام درباره اینکه محمد بنا صحبت زیادی با او داشت، یادآور شد: بنا مثل یک پدر دلسوز با من صحبت کرد و گفت مادرت را در قلبت نگه دار، همیشه برای خودت مبارزه کردی از حالا به بعد برای او بجنگ تا شادش کنی؛ این صحبت‌ها روی من تاثیر گذاشت و این مدال را به مادرم و آن‌هایی که آسمانی شدند تقدیم کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی سال آینده است یا به همین مدال اکتفا می‌کند، عنوان کرد: اولین بار بود در وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی گرفتم، با بدنسازی خوب و برنامه‌ریزی درست تلاش می‌کنم اگر ملی‌پوش شدم در بازی‌های آسیایی و جهانی مدال خوشرنگ تری بگیرم.

پشتام درباره اینکه آیا در لیگ امسال کشتی خواهد گرفت یا خیر، گفت: تصمیم داشتم اگر مدال گرفتم، در لیگ کشتی نگیرم، اما دور برگشت و در فینال باید وضعیت چطور پیش خواهد رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها