پس از تعطیلی چندین ساله انجام شد؛

موافقت هیات مدیره بانک سپه با درخواست عضو هیأت رئیسه مجلس/ اعتبار پروژه بزرگراه کمربندی غرب اهواز تامین شد

با پیگیری عضو هیأت رئیسه مجلس، پروژه بزرگراه کمربندی غرب و جنوب غرب اهواز به عنوان بخشی از کریدور بزرگراهی غرب و جنوب غرب پس از چند سال تعطیلی، اجرایی می‌شود.

موافقت هیات مدیره بانک سپه با درخواست عضو هیأت رئیسه مجلس/ اعتبار پروژه بزرگراه کمربندی غرب اهواز تامین شد

به گزارش خبر فوری ؛ مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مدیرعامل بانک سپه، خواستار تامین اعتبار کمربندی غرب و جنوب کلانشهر اهواز شده بود که با موافقت و تصویب هیات مدیره این بانک همراه و ۱٠٠٠ میلیارد ریال از ماده ۵۶ بانک سپه برای این پروژه اختصاص یافت.

پروژه مذکور که حدفاصل سه راهی اندیمشک، حمیدیه و جاده خرمشهر است در قالب طرح کریدور بزرگراهی غرب کشور پس از سالها تعطیلی تکمیل می شود و نقش موثری در توسعه مناطق کم برخوردار غرب اهواز خواهد داشت.

علاوه بر این، وزارت راه و شهرسازی نیز در نامه ای به عضو هیأت رئیسه مجلس از پیگیری و اجرای فوری این پروژه و بانک سپه نیز از تامین اعتبار مورد نیاز آن خبردادند.

بهره برداری از این پروژه که متصل کننده غرب به جنوب است، تاثیر بسزایی در بهبود معیشت ساکنین مناطق محروم و کم برخوردار محدوده اجرای طرح، ایجاد مسیر ایمن برای کاروان‌های راهیان نور، دسترسی مناسب به تاسیسات نفتی و مناطق آزادگان و یادآوران، منطقه آزاد اروند، بندر خرمشهر، فراهم سازی مسیر ترانزیتی مطلوب به بازارچه های مرزی شلمچه و چذابه جهت ترانزیت شایسته کالا و همچنین تاثیر بسزای زیست محیطی با انتقال ترافیک شهری به خارج از محدوده شهر را به دنیال خواهد داشت.

اجرای این طرح نیازمند اعتبار ۱٠٠٠ میلیارد ریالی بود که با تلاش، نامه نگاری و پیگیری های مستمر یوسفی نماینده اهواز، بانک سپه با تامین آن موافقت کرده است.

منبع: خبر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها