تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از وزارت بهداشت به خاطر موفقیت در مهار کرونا

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در خصوص مهار کرونا گفت: مباحثی که در حوزه بهداشت و سلامت مطرح می‌شود، مهم بوده و اجرای آن واجب است.

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از وزارت بهداشت به خاطر موفقیت در مهار کرونا

آیت‌الله نوری همدانی افزود: وزارت بهداشت و کادر درمان در این ایام با همه توان، تلاش کرده‌اند و این اقدامات همچنان باید ادامه داشته باشد و مردم نیز رعایت و تحمل کنند.

وزیر بهداشت نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه زمان طلایی واکسیناسیون را از دست نمی دهیم گفت: نگرانیم که موج ششم بیماری شروع شود و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کند.

دکتر عین‌اللهی افزود: در قم که مسافرین زیادی به آن رفت و آمد دارند، هنوز وضعیت واکسیناسیون قابل توجه نیست.

70

حجم ویدیو: 5.92M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    کجا حاج اقا وزارت بهداشت موفق بود با اینهمه امار بالای مبتلایان و فوتی

  • حجت الاسلام پناهیان
    0

    احسنت به مرجع بزرگ تقلید، نور همدان، امیدوارم همانطور که شما علمای قم ( غیر از جوادی آملی البته ) پیشتر از ظریف خائن و برجام حمایت و تقدیر کردید، که همین نشان از شعور بالای علمی و سیاسی شما عزیزان داشت، باز هم به تشویق و تمجید از مسوولین نظام ادامه داده و مردم را همچنان به شرکت در راهپیمایی ها و صندوق های رای توصیه بفرمایید. علی برکت الله

    نظرات شما -
    • اردشیر
      0

      شیخ حکومتی جایگاهی بین اکثر مردم ندارند وهمدانی استاد پناهیان وهم فکر وحزبی هستند مراجع تقلید حزبی عدالت ندارد

  • مهرداد سربندی
    0

    حضرت ایت الله این وزیر دو ماهه که وزیر شده کارنامه دو ماهه اش از نظر شما قابل تقدیر است. وزیر دولت قبل که خودش دو سال با کرونا جنگید و برای مهارش دو سال تلاش کرد از نظر شما قابل تقدیر نبود که حتی یک تشکر خشک و خالی هم از او نکردید؟ معلومه که این تشکر کردن و آن تشکر نکردن که با تقوا سازگار است و در مسیر قرب الهی و برای ذخیره آخرت و رضای خداوند متعال است. جدا که ما مقلدین باید تقوا و دیانت را از شما مراجع عالیقدر بیاموزیم . والا عافبتمان ختم به خیر نمی شود.

  • علی
    0

    میگویند عالم دانا باید به مسایل روز اشنا باشد ولی ظاهرا الزایمر مجال نمیدهد حاجی پیک 6دراه هست و مهاری در کار نبوده و نیست فکری به حال ساقی محترم بکنید که دم دست تر هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها