اعلام آخرین وضعیت محدودیت تردد کرونایی و شبانه

جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

اعلام آخرین وضعیت محدودیت تردد کرونایی و شبانه

سردار سید تیمور حسینی در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها با توجه به وضعیت کرونایی حال حاضر اظهار داشت: طبق آخرین آمار منتشر شده، ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: طبق آخرین وضعیت رنگ‌های کرونایی کشور که وزارت بهداشت در قالب نرم افزار ماسک اعلام کرده است هم اکنون شهرستان‌های اشنویه، بوکان،پیرانشهر و سردشت در آذربایجان غربی، استهبان در فارس، سنندج در کردستان، پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب در کرمانشاه در وضعیت قرمز هستند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

سردار حسینی گفت: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهرها جریمه یک میلیون تومانی شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی شهر نارنجی را در پی خواهد داشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت اجرای محدودیت تردد شبانه اعلام کرد: ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرها با شرایط قرمز، نارنجی، آبی و زرد کرونایی به قوت خود باقی است و تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح ممنوع بوده و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سردار حسینی گفت: ماموران گشت پلیس راه و راهور ناجا و دوربین‌های هوشمند جاده‌ای تردد غیرمجاز رانندگان را ثبت، اعمال قانون و جریمه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که اصرار به تردد در جاده‌ها دارند باید از طریق فرمانداری‌ مجوز تردد دریافت کنند.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ملول
    0

    پول پلیس را از این راه تامین کنید . راست میگی مساجد را ببند . اربعین را تعطیل کن

  • ایرانی عوام و بی سواد
    0

    چند ده هزار نفر رفتن اربعین ویروس خواب بود ساعت ده شب بیدار میشه تا ۴ صبح ، عجب دزد خانه است

  • تهرانی
    0

    بیش از دو هزار میلیارد تومان جریمه خودروها برای کرونا بوده است!!! این پول برای حسن نصرالله رفته یا صرف ساخت موشک و شهرک های موشکی شده؟ شاید هم برای ناجا سلاحی خریداری شده که در برخورد با مردم معترض از آنها استفاده کنند.

  • مهرداد اول
    0

    کاسبین کرونا، دزدی مگر حتما باید از دیوار رفتن باشه. !جریمه کردن مردم بدبخت وبیچاره در این شرایط شده راه درآمد پلیس و حکومت به اصطلاح اسلامی.

  • تلخند
    0

    حقه باز تر کلاش تر دروغگوتر وبی وجدان تر از این ستاد کرونا وجود ندارد،بی وجدانهادخودشان میدانند این منع ترددها هیچ باز دارندگی ندارد وجلوگیری از شیوع کرونا نمی کند ولی بخاطر سود سرشاری که از جریمه مردم بیچاره نصیب نیروی انتظامی و دولت میکند مدام بر آن اصرار می ورزند،پس چرا مراسمات و تجمعاتی که خودتان مایل به برگزاری آنها هستید و هزاران بلکه میلیونها نفر بدون رعایت به قول خودتان پروتکل در آن شرکت می‌کنند وباعث شیوع شدید می شود را مجاز اعلام میکنید ،چرا الان در صدد باز کردن مدارس و مساجد ونماز جمعه هستید چرا اتوبوسها وهواپیماها مدام روزانه هزاران نفر را بدون رعایت پروتکل جابجا می‌کنند و شما انگار نه انگار،واقعا بی شرفی هم حدی دارد

  • پ
    0

    دزدی پلیس چطور تامین میشه این نون خوری ایناست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها