رئیس شورای شهر اهواز:

پرداخت حقوق کارگران در اولویت نخست شهردار اهواز باشد

رئیس شورای شهر اهواز گفت: پرداخت حقوق کارگران به‌خصوص کارگران مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات به مردم باید اولویت کار شهردار قرار بگیرد.

پرداخت حقوق کارگران در اولویت نخست شهردار اهواز باشد

سیاوش محمودی اظهار کرد: شورای شهر اهواز مطالبه گر اصلی مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف و در چارچوب وظایف خود خواهد بود و از آنها استفاده خواهد کرد تا برای رفع مشکلات و کم و کاستی‌ها در فضای آرام و بدون التهاب تلاش کند. این شورا برای انجام کار جهادی برای مردم پای کار آمده است.

وی افزود: دولت و مجلس انقلابی فرصتی است که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده و امروز نیز فرصتی برای شهر اهواز پیش آمده تا شورا و شهردار جهادی و انقلابی پای کار بیایند اما باید به ما فرصت داده شود تا در یک فضای آرام بدون التهاب و نپرداختن به موضوعات حاشیه‌ای به اصل کارها برسیم.

با توجه به اینکه وظیفه شورا نظارت، راهبرد و سیاست‌گذاری است، نمایندگانی بر اساس قانون به استناد اختیارات شورا در سازمان‌ها و مناطق مشخص شده تا بازرسی دوره‌ای انجام دهند و باید در فرصتی یک ماهه مشکلات بررسی و احصا شوند.

محمودی تصریح کرد: مباحث کارگری و مسائلی که از بدو شروع شورای ششم پیش آمده ارثی است که از گذشته و به دلایل مختلف به این شورا رسیده است، البته می‌دانیم که مسائل کارگری همیشه در شهرداری بوده که باید فرصت داده شود تا با حفظ وحدت، همدلی و کمک مجموعه‌های ارکان حاکمیتی به شورا حل شوند و از کسانی که دنبال نا آرامی فضا هستند، می‌خواهم تا از این فضا دوری کنند چرا که این موضوعات هیچ‌گونه سودی برای مردم و کارگران نخواهد داشت و تنها در فضای آرام است که می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم و تصمیمات درست را برای عبور از این مشکلات بگیریم‌.

وی تشریح کرد: به شهردار تأکید شده تا پرداخت حقوق کارگری اولویت نخست باشد یعنی حقوق کارگران باید قبل از کارمندان پرداخت شود همچنین باید کارگران سازمان‌ها و مجموعه‌های ارائه خدمات به مردم در اولویت پرداخت قرار گیرند تا بتوان موضوعات کارگری را در یک نظام بندی حوزه پرداخت رفع کرد.

منبع: ایمنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها