پایان فیلمبرداری پارانوئید

فیلمبرداری فیلم کوتاه « پارانوئید » به نویسندگی و کارگردانی « حسام اسدی »  و تهیه کنندگی « سید علیرضا شاه حسینی » ، پس از 8 ماه توقف به علت شرایط پاندمی کرونا ، به پایان رسید.

پایان فیلمبرداری پارانوئید

این فیلم کوتاه به طور خاص به اختلال روانی « پارانویا » در غالب داستانی اجتماعی و خانوادگی پرداخته است . پارانوئید روایت پدری است که مبتلا به این اختلال است که به علت فشارهای عصبی ناشی از این بیماری ، دچار مشکلات قلبی نیز شده است ؛دختر و داماد او که کارگاهی رو به ورشکستگی دارند ،پدر را برای مدتی در خانه خود نگهداری میکنند ؛مشکلات از زمانی آغاز میشود که پدر عزم رفتن به خانه اش میکند و دختر و داماد او به دلایلی میبایست پدر را نزد خود نگه دارند.

« حسام اسدی » کارگردان این پروژه می گوید: " ساخت این فیلم کوتاه با توجه به موج های مختلف کرونا به مدت زیادی طول کشید اما تمامی عوامل متعهدانه تا پایان کار در کنار این پروژه ماندند . او عشق و علاقه تمامی عوامل را نشانه آشکاری از پتانسیل فیلم کوتاه میداند .»

در این فیلم کوتاه ، اصغر امیدی نژاد ،شبنم صادق زاده ،نیما ذاکر و منصور میر شفیعی ایفای نقش کرده اند.

سایر عوامل عبارتند از : دستیار کارگردان : مجتبی ابراهیم نژاد ، تصویر بردار : مهران نوتاش ،صدا بردار : مهران نوروزی ،گریم : گیتی رنجبر،منشی صحنه : فرشته صادق زاده ،طراح لباس : هیوا برزگر ،تدوین : پیام قادری ،مشاور تدوین : علی رستگار ،مشاوره پزشکی : لیلی محتشم ،عکاس : مجتبی ابراهیم نژاد، مشاور رسانه ای : محسن سرافراز

منبع: روابط عمومی فیلم

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها