معاون درمان وزارت بهداشت تشریح کرد

تصمیمات کمیته علمی کرونا برای بازگشایی مدارس

معاون درمان وزارت بهداشت، در خصوص تصمیمات کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ پیرامون بازگشایی مدارس با حضور دانش آموزان، توضیحاتی ارائه داد.

تصمیمات کمیته علمی کرونا برای بازگشایی مدارس

قاسم جان بابایی صبح سه شنبه در حاشیه نشست کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ در مرکز همایش‌های بیمارستان قلب شهید رجایی، گفت: این کمیته تصمیم گیری علمی انجام می‌دهد و جوانب کار را در نظر می‌گیرد.

وی افزود: بسته بودن مدارس و آسیب‌هایی که به دانش آموزان وارد می‌شود و به طور کلی جوانب این تصمیم را در نظر می‌گیرد. در این بین، اولویت با استان‌هایی است که کمترین میزان بار بیماری را دارند که مهم‌ترین فاکتور در هر منطقه است و حتماً باید لحاظ شود.

جان بابایی ادامه داد: نمی‌توان به یکباره برای بازگشایی مدارس در سراسر کشور اقدام کرد و نکته بعدی، نوع دروسی است که حتماً باید حضوری باشد.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: قطعاً کارایی آموزش مجازی برای برخی از دروس به میزان آموزش حضوری نیست و باید این نکات را مدنظر قرار بدهیم.

وی افزود: نکته بعدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زیرساخت‌های لازم در مدارس است. واکسیناسیون دانش آموزان یک بخش از کار است، و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها حتماً باید لحاظ شود.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    0

    مدارس باید باز شود اهمال کاری نکنید

  • ناشناس
    0

    واقعا متاسفم برا اون دسته از آدمهایی که میگن مدارس باید باز بشه،چه مسولین باشه چه آدمهای عادی.هرروز که اوضاع کرونا داره بدتر میشه واکسن هم که تاثیر آنچنانی نداره،از دوز اول و دوم رسیدیم به دوز سوم،حالا رسیدیم به سالی چندبار واکسیناسیون.با این اوضاع دارن مدارس رو باز میکنن؟؟.

  • ناشناس
    0

    با این وضع کرونا مگه میشه مدرسه ها را باز کرد ما مگه بچه هامونو از سر راه آوردیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها