چه زمانی نوبت به محاکمه روحانی می‌رسد؟

رأی پرونده تخلفات ارزی بانک مرکزی صادر شد و با حکم دادگاه، ولی‌الله سیف، رئیس اسبق بانک مرکزی به تحمل ۱۰سال و احمد عراقچی به ۸ سال حبس محکوم شدند.

چه زمانی نوبت به محاکمه روحانی می‌رسد؟

حالا سوال مردم این است که چه زمانی نوبت به کسانی می‌رسد که با تصمیمات خود میلیاردها دلار از ذخایر ارزی کشور را به باد داده‌اند؟

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 5.19M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 27
  • آریا
    2

    مردم سوالات دیگری هم دارند از جمله کی نوبت به محاکمه کسی می رسد که با تصمیمات خود و ممنوع اعلام کردن واردات واکسن های معتبر، جان ده ها هزار نفر ایرانی را گرفت.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بهانه کودکانه نگیر جناب آریا ...... کدام ممنوعیت نابغه جون !!!! ........ غربی ها به دولت بنفش و انتخابی شما که 8 سال با لبخند با دنیا صحبت کرده بود و خودش هم حرف با دنیا را بلد بود واکسن ندادند !!!!........ معتبر بودن واکسن های به ظاهر معتبر رو هم داریم از زبان فائوچی می شنویم !!!

  • فرهاد
    0

    دیگر بهانه ای نیست که بخوای بهانه بیارین محاکمه در ملأ عام

  • غلام
    0

    اگه دولت جدید بدون توافق برجام و تحریم ها مشکلات را تا پایان سال بر طرف کرد روحانی باید محاکمه شود آنهم به صورت علنی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مگر از بهار سال 97 که آمریکا از برجام خارج شد مملکت با برجام اداره شده ؟؟؟؟ غلام خان اطلاعاتت رو تکمیل کن عزیز!!!

  • مهران
    0

    روباه بنفش

  • سعید
    0

    همان دروغ ها ووعده های پوچ وتوخالی حسن روحانی درطول8سال که مردم ایران رااحمق فرض کرده بودبرای محاکمه حسن روحانی کافیست!هنوزآن جمله مزخرفش دریادهاست که گفت: چنان رونق اقتصادی ایجادکنم که مردم ایران با داشتن آسایش ورفاه اقتصادی هیچ دغدغه ای بابت گرفتن یارانه نداشته باشند.ویا آن جمله بسیارمزخرفش که گفت:مردم اگرمیخواهیددلار هزارتومن بشودبه من رای بدهید!

  • مراد
    1

    کی نوبت علیشاه میشود؟

  • ناشناس
    0

    محاکمه زندان به چه دردی میخورد آیا پول های رفته برمیگردد؟ آیا ارزانی میشود؟ آیا بورس تورم درست میشود؟خواهشا.............

    نظرات شما -
    • معترض
      0

      راه های افساد بسته میشود ..... اگر یک محاکمه دقیق صورت نگیرد هیچ امیدی به دولت فعلی و دولت های آینده برای برقراری ثبات اقتصادی و امنیتی نمی توان داشت ..... چون تفاله های باقی مانده مفسدان در بدنه اجرایی کشور باز هم در گلوگاه ها نفس مردم را خواهند گرفت .......... محاکمه و مجازات این افراد یک ضرورت است برای رشد و بهروزی نسل آینده .................... امیدوارم مسئولین قضایی از سختی راه و هیاهوها و خط ونشان کشیدن ها واهمه نداشته باشند و به مسئولیت تاریخی خودشان عمل کنند

  • امیر ک
    0

    به خدا که اگه محاکمش کنن.واقعا اگه محاکمش کنن من کلا به ایران و آینده ایران امیدوار میشم

    نظرات شما -
    • دماغ اعراض !!!!!!!!!
      0

      و اگر محاکمه نکنند دیگر نباید از دولت رییسی و غیر رییسی انتظارات خوبی داشته باشیم ........ امیدوارم این دماغ اعراض از چهره قضات ما کنار برود و فضای اقتصادی و امنیتی کشور را به سوی صلاح وسداد پیش ببرند ..

  • زرگانی
    1

    ان شالله تمام مسئولین رو محاکمه کنیم. از ریسی و روحانی گرفته تا موسوی و کروبی و خاتمی

    نظرات شما -
    • آریایی
      2

      اصل کاری ها رو یادت رفت !!!!!!

    • فساد دوستی !!!
      0

      رییسی چرا ؟؟؟........... درسال 96 وقتی کارشناسان بانک جهانی اعلام و ثابت کردند که انتخاب رییسی به نفع اقتصاد ایران خواهد بود هشتک و پست ( ما به گرانی و تورم رای مید هیم ولی به رییسی رای نمی دهیم ) چندین میلیون مهر تایید خورد ......... حقیقت تلخ این است که ما مردم ایران از سر لج به سر خودمون هر بلایی می آوریم

  • مردم
    0

    ده سال هشت سال چقدر حبس سنگینی باور کردنی نیست؟؟؟؟؟

  • سید
    1

    والبته سوال دیگرمردم این است که چراهیچگاه ازمحاکمه احمدی نژادبااین شدت وحدت صحبت نمی شود۔اگرکسانی به دنبال اجرای عدالت درجامعه به اصطلاح اسلامی ماهستند،سعی کنندجامع نگرباشند۔سلامت یک حکومت ،بامیزان عدالت سنجیده میشود۔

  • منزجر
    0

    عدم محاکمه روحانی یا تعویق آن با اینهمه شاکی و اینهمه دلیل مستند به معنای مجوز دادن به بی قانونی و بی عدالتی و خیانت به تاریخ ایران است.....

  • علیرضا
    0

    هیچ ارزی به باد نرفت چون نمی توانند بیشتر از حد معمول به لبنانو فلسطین یمن وعراق وسوریه بدهند به صورت اختلاس وطور دیگر ازکشور بیرون وبه این کشورها میدهند

  • اسدیان
    0

    بودجه پیشنهادی کشور از جمله ارز ۴ هزارتومانی توسط دولت پیشنهاد وتوسط مجلس تصویب و سپس توسط شورای نگهبان تایید می شوداگر قرار به محاکمه باشد تصویب وتایید کنندگان بیشتر مستحق محاکمه اند .

  • جلال عامری
    0

    روحانی باید محاکمه شود چون بدترین عملکرد را داشته در کل ۴۳سال گذشته و حتی نسبت به قبل انقلاب روی محمدرضا شاه و پدرش و حتی شاهان احمق و نالایق قاجار را هم سفید کرد .... کاری کرد که ملت اصلا به نظام اسلامی بدگمان و بی اعتماد شدند. باید محاکمه شود تا علت اینهمه جفا به ملک و ملت و نظام اسلامی و رهبری مشخص شود. فقط محاکمه عادلانه و مقتدرانه. #محاکمه روحانی از اوجب واجبات است که مسئولیت ان به گردن قوه مقتدر قضاییه س.مردم نظرشون را اعلام کردند.۰/۵میلیون امضاء نشان دهنده همین موضوعه.

  • محسن
    0

    هر چقدر که سیف و عراقچی رو در ملا عام محاکمه کردند ،، روحانی هم در ملا عام محاکمه میکنند. این حضرات لات کوچه خلوت هستند. نمیخواهند تمام حرف های متهم به گوش مردم برسد. برای همین پشت درب های بسته محاکمه میکنند و خبرش رو بیرون میدهند. این دادگا ها سیاسی کاری و برای آرام کردن مردم است. اگر تخلف میکردند چرا در زمان مسئولیتشون جلوشون گرفته نشد تا به قول شماها اموال رو حیف و میل نکنند. خب همان زمان برای جلوگیری از حیف و میل اموال، محاکمه و عزل میکردند. اگر بوده و نکردند خب قوه قضاییه ( به ریاست آقای رئیسی) هم ترک فعل کرده است . عرض کردم این ها سیاست بازی و فریب افکار عمومی و ایجاد امیدواری در مردم است. ایجاد امیدواری خوبه ولی به هر وسیله ای؟؟

  • ستارخان
    0

    تشت رسوایی ، روحانی به زمین خورد.بعنوان کسیکه افکارم با اصلاحات عجین است، پس رحم نکنید و تا فرار نکرده دستبند و پابند به آن ریش نقره ایی بزنید که عصبانی هستیم ما ملّت رنج کشیده

  • آریایی
    1

    در زمان محاکمه میرزا رضای کرمانی بجرم ترور ناصرالدین شاه ؛ قاضی ازش میپرسه : چرا شاه را کشتی؟؟؟ میگه : مگه نمی بینید مملکت را فساد ؛ دزدی ؛ اختلاس ؛ فحشاء و ..... فرا گرفته ؟؟؟ قاضی میگه : به شاه چه ربطی داره ؟؟؟ اطرافیان شاه این کارها را کرده اند ؛ کرمانی میگه : شاه اگر میدانسته که اطرافیانش این کارها را میکرده و اقدامی نکرده ؛ باید کشته میشد و اگر هم نمیدانسته که اطرافیانش چکار میکنند باز هم باید کشته میشد !!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • فاسدین محبوب !!!
      0

      حالا سوال این است اگر این اطرافیان با رای مردم سرکار بیایند و برای خودشان وجاهت و محبوبیت داشته باشند چه باید کرد ؟؟؟؟ اگر شورای نگهبان جلوی دزدها بایستد و اجازه تایید صلاحیت ندهد کشور را به چه روزی که نمی اندازند ؟؟؟؟ چه کار شکنی ها که نمی کنند و قس علیهذا ... محاکمه این قماش جماعت تازه آغاز راه است و شهدای زیادی را باید بدهیم تا ریشه فساد و مفسدین به ظاهر محبوب خشکانده شود .

  • رجایی
    0

    اگر روحانی ناکارامد وابسته به غرب استعمارگر بوده شورای نگهبان که تاییدش کرد هم مجرمه ، اگردولتش ناکارامد وبی کفایت بوده مجلس قبلی وفعلی که اکثریتش در اختیار جناح تمامیت خواه بوده وهست هم مقصر می باشد چرا که باید طبق مواد مصرحه قانون اساسی استیضاحش می کردند نه این که ۸ سال صبر کنند کشور را تباه کند انگاه فریاد وا ظلم های روحانی بردارند، مجلسی هاترک فعل کرده اندومتهم اول می باشند اما به جای محاکمه طلب کار شده اند بفرمایید کجای استدلال بنده اشتباه است ؟

  • احمدیان
    1

    به جلال عامری لیبرتی نشین : تو چند روز قبل از مرگ بنی صدر خائن وهمپالگی رجوی معدوم ومتحد صدام خائن دفاع می کردی وامروز شدی مخالف روحانی ودوستدار انقلاب ! ؟ الحق منافق بهترین نامی است که بر شما جماعت خائن ومزدوران صدام وسعودی گذاشته اند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟