شاهکار جدید مدیریتی در ورزش خوزستان

تیم جودو جوانان بوشهر به لطف درخشش ورزشکار استان خوزستان مقام دوم رقابتهای قهرمانی کشور را کسب کرد.

شاهکار جدید مدیریتی در ورزش خوزستان

مسابقات جودو جوانان قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که تیم بوشهر با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره پس از تیم مازندران نایب قهرمان شد، این نتیجه در حالی رقم خورد که تنها مدال طلای این تیم توسط ابوالفضل طریفی علیزاده قهرمان جودو خوزستان بدست آمد.

براستی در ورزش خوزستان چه می گذرد که قهرمانان آن براحتی برای استانهای دیگر مبارزه می کند.

درصورتی ابوالفضل طریفی علیزاده برای تیم خوزستان به ثبت می رسید تیم منتخب خوزستان بجای قرار گرفتن در سکوی پنجم تیمی، جایگاه نخست را از آن می کرد.تیم مازندران تنها با 2 مدال طلا قهرمان مسابقات شد درحالی که تیم جودو استان یک مدال طلا و سه برنز کسب کرد و با اضافه شدن مدال طلا ابوالفضل طریفی علیزاده جایگاه نخست مسابقات به تیم استان می رسید. مصطفی ریاحی‌فر یکی از دیگر از قهرمانان جودو خوزستان است که به عنوان ورزشکار استان بوشهر در اردوی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کند.

چرا هیئت خوزستان پیگیر مشکلات قهرمانان خود نیست تا آنها مجبور نشود برای رسیدن به اهداف خود استان را ترک کنند، چگونه است جودوکاری که در مسابقات استان قهرمان شده است و باید درپیکارهای قهرمانی کشور شرکت کند در آستانه مسابقات کشوری از لیست اعزامی تیم خوزستان کنارگذاشته شد.اگر ملاک انتخاب تیم استان تصمیم کمیته فنی هیئت است که دیگر چرا مسابقات انتخابی برگزار می شود.
متاسفانه هیچگونه نظارتی بر عملکرد هیئت های ورزشی نیست.چرا هیئت جودو خوزستان که روزگاری در تمامی رده های سنی ملی پوشان داشت در جایگاه بیست وششمین هیئت کشور قرار بگیرد.
هیئت کشتی خوزستان دیگر هیئت ورزشی استان است که در مسیر هیئت جودو قرار گرفته است.

چرا خوزستان که همیشه درمیان 3 برتر کشور حضور داشت در آخرین ارزیابی عملکردهای کشتی کشور در مکان دهم جدول رده قرار گرفت. بر سر کشتی خوزستان چه آمده است که کشتی سیستان و بلوچستان بالای سر آن جای گرفته است.فرنگی کاران خوزستان برخلاف کشتی گیران استانهای مازندران و فارس مسابقات المپیک توکیو و قهرمانی جهان را با ناکامی پشت سرگذاشتند که خود زنگ خطری بزرگ برای استان محسوب می شود.خروجی تفاهم نامه های همکاری با هیئت های همدان،مازندران و.... کجاست؟چرا تیم کشتی فرنگی نونهالان خوزستان که هرساله با اقتدار قهرمان مسابقات کشور می شد در مسابقات کوهدشت به زحمت در سکوی نخست ایستاد.نتایج نزدیک مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کوهدشت نشان می دهد در سالهای گذشته هیچ برنامه ای برای این رده سنی صورت نگرفته است.
علت کنارگذاشتن سعید عبدولی و سامان عبدولی قهرمانان کشتی خوزستان چیست و چرا هیچکدام از مسئولین ورزش استان به فکر حل مشکلات این افتخارآفرینان نیستند؟
با راهی که کشتی استان در پیش گرفته است،خوزستان که روزگاری بازوی موفقیت فدراسیون کشور بوده است بزودی به زنگ تفریح استانهای دیگر تبدیل خواهد شد.
به هرحال امیدواریم پس از تغییر در ورزش خراسان رضوی ،وزیر تازه نفس ورزش با سپردن سکان هدایت اداره کل ورزش و جوانان استان به یک چهره ملی و با تجربه، انگیزه ندهد ورزش خوزستان در تاریکی بیشتری فرو برود.

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها