واکنش مورینیو به مربیگری در تیم فوتبال نیوکاسل

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا به شایعه حضورش روی نیمکت مربیگری تیم نیوکاسل انگلیس واکنش نشان داد.

واکنش مورینیو به مربیگری در تیم فوتبال نیوکاسل

با روی کار آمدن مالکان سعودی در باشگاه نیوکاسل جایگاه استیو بروس، سرمربی این تیم متزلزل شده است و آن‌ها به دنبال جایگزینی برای این مربی هستند. یکی از مربیانی که از او به عنوان گزینه مالکان جدید نیوکاسل نام برده می‌شود، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا است.

مورینیو در واکنش به این اخبار اعتراف کرد که به خاطر رابطه با سر بابی رابسون، سرمربی سابق نیوکاسل با این تیم "ارتباط عاطفی" دارد؛ اما جایگزین استیو بروس نخواهد شد.

مورینیو که در ۲ دوره حضور در چلسی ۳ قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد و همچنین هدایت تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام را بر عهده داشت، در ابتدای دوران مربیگری خود با سر بابی رابسون، سرمربی سابق نیوکاسل، در بارسلونا کار کرد.

این مربی پرتغالی‌ قبل از بازی روز یکشنبه خود مقابل یوونتوس در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: "در نیوکاسل، من چیزی برای گفتن ندارم. مطلقا هیچ چیزی برای گفتن ندارم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که سال‌ها با یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ نیوکاسل، سر بابی رابسون کار کردم و به همین دلیل همیشه کمی ارتباط عاطفی با آن شهر و طرفدارانش دارم، اما این چیزی بیش از این نیست. "

او افزود: "من این جا (رم) هستم، واقعاً از بودن در این جا خوشحالم. ۱۰۰ درصد تمرکز من روی پروژه رم، پروژه فریدکین (مالک باشگاه رم) است. "

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها