سورپلاس، لباس مجلسی دخترانه و مدل مانتو برای تولد مادر

اگر می خواهید تولد مادر خود را به بهترین شکل اجرا کرده و از هیچ عامل جذاب کننده ای غفلت نکنید، لازم است علاوه بر برای آرایش و لباس خودتان، به فکر تزئینات سالن تولد و سفارش یک کیک تولد جذاب نیز باشید.

سورپلاس، لباس مجلسی دخترانه و مدل مانتو برای تولد مادر

اگر می خواهید تولد مادر خود را به بهترین شکل اجرا کرده و از هیچ عامل جذاب کننده ای برای برگزاری این جشن تولد غفلت نکنید، لازم است ضمن آن که حسابی برای آرایش و لباس خودتان وقت می گذارید، به فکر تزئینات سالن تولد و همین طور سفارش یک کیک تولد جذاب نیز باشید. برای خرید هدیه برای تولد مادر نیز سنگ تمام گذاشته و طوری در میان انواع و اقسام محصولات مختلف به دنبال بهترین بگردید که گویا این مهم ترین هدیه ای خواهد بود که در تمام طول زندگی خریداری می کنید.

اما از این ها گذشته لازم است که ایده های خاصی نیز برای برگزاری جشن تولد مادر داشته باشید.

ما در اینجا به چند ایده که شاید پیش تر به ذهن شما نیز رسیده باشند، می پردازیم.

ایده های برگزاری تولد مادر

از جمله ایده های کم هزینه و در عین حال جذاب برای برگزاری تولد مادر، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سورپرایز کردن با یک سفر

بیشتر افراد عاشق سفر کردن هستند و اگر می خواهید این روش را برای برگزاری و غافلگیری جشن تولد مادر انجام دهید، حتما پیش از آن اطمینان حاصل کنید که مادر شما به سفر رفتن علاقه مند است و پس از آن مقدمات سفر را مهیا کنید. در کنار آن، حتما خرید هدیه و رسیدگی به خود به عنوان مدوع اصلی را از یاد نبرید. شما می توانید یک مدل مانتو جدید برای خودتان انتخاب کرده و تولد مادر را با تیپ و استایل خص خود پیش ببرید.

میهمانی خانوادگی

برگزاری میهمانی های خانوادگی همیشه از جذابیت زیادی برخوردار است. اگر در خانواده شما خواهر و برادرهای دیگری نیز وجود دارند که حتی ازدواج کرده باشند، در شب تولد مادر از همه دعوت کنید که کنار یکدیگر بوده و چنین شبی را با عشق و شور جشن بگیرید. قطعا مادر از این که در جمع تمام فرزندان خود بوده و آن ها را با یکدیگر در صلح و صفا ببییند، لذت زیادی خواهد برد و شاید حتی این از بارها و بارها خرید هدیه یا سورپرایز کردن های ریز و درشت، ارزشنمندتر و جذاب تر باشد.

یک شام در رستوران

به یک شام خانوادگی در رستوران نیز فکر کنید. شما می توانید یک رستوران با داشتن موسیقی زنده هماهنگ و رزرو کرده و مادر و دیگر اعضای خانواده را به صرف شام به این رستوران برده و پس از میل کردن شام، حتما کیک تولد مادر را روی میز گذاشته و از او بخواهید که با فوت کردن شمع ها، یک آرزو داشته باشد. به یاد داشته باشید که پیاده سازی کردن تمام این مراحل ضرورت دارد و هرگز نباید چون سنی از مادر شما گذشته، برگزار کردن این ریز مراحل را برای وی فاقد وجاهت و جذابیت ببینید.

نکته: اگر یک میهمانی در خانه برگزار می کنید حتما از پیش با خرید لباس مجلسی دخترانه برای خود و یک لباس مجلسی برای مادر خود که به نوعی مناسب با فضای میهمانی باشد، وی را کاملا آماده کنید. در شرایطی که این در قالب یک سورپرایز مطرح شود، احتمالا مادر شما فرصت کافی برای انتخاب و خرید لباس مناسب را نخواهد داشت.

خرید هدیه برای تولد مادر

قطعا با انتخاب هر یک از روش های فوق یا چیزی که در این موارد نیامده باشد، یک مراسم جشن تولد کوچک و خودمانی یا بزرگ و شیک خواهید داشت. اما ببینیم چه مواردی در این خصوص بیشتر طرفدار دارند.

خرید ساعت و زیورآلات

خرید موبایل و تبلت

خرید لوازم منزل

و ...

اگر چه هرگز توصیه نمی کنیم که برای تولد مادر به دنبال خرید لوازم منزل بروید. در نهایت این چیزی است که تمام اهل خانه از آن استفاده کرده و تنها مختص به مادر نیست. حتما برای تولد مادر به سراغ چیزهایی بروید که منحصرا برای او بوده و از خریدن وسایلی که به جای اختصاصی بودن برای مادر، برای خانه استفاده می شود، پرهیز کنید.

سخن پایانی

تولد مادر همیشه از جذاب ترین و شیرین ترین مراسم جشن تولد است و باید برای برگزار کردن هر چه جذاب تر آن، نهایت دقت و ظرافت به کار برده شود. همان طور که برای سال ها مادران برگزار کننده مراسم جشن تولد فرزندان خود بودند، اینک نوبت آن رسیده که شما نیز سهمی از آن سال های عشق و فداکاری را با برگزار کردن یک جشن کوچک، به نوعی جبران کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها