رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی در گفتگو با خبرفوری پاسخ داد

پایان عمر تلفن‌های همراه ایرانی فرارسیده است؟

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی گفت: تلفن‌های همراه داخلی طرفداران خودشان را دارند و بیشتر در سایت‌ها به فروش می‌رسند.

پایان عمر تلفن‌های همراه ایرانی فرارسیده است؟

مهدی محبی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: تولیدات همچنان در داخل کشور پابرجا هستند شرکت‌های جدیدی هم در حال ورود به عرصه تولیدات داخلی هستند.

وی ادامه داد: تلفن‌های تولید داخل قیمتشان زیر ۳ میلیون است و هیچ تلفنی با قیمت بالاتر جای تلفن‌های تولید داخل را برای متقاضیان پر نمی‌کند.

مشروح گفتگو را در ادامه دنبال کنید.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 3.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • سعید
    0

    من می خواستم گوشی جی ال ایکس بخرم رفتم توی سایتش هرکدوم راانتخاب کردم دیدم نوشته موجودنیست موجودنیست دیگه شش ماه که نمی تونستم صبرکنم رفتم سامسونگ خریدم حالادیگه تا چندسال هم گوشی نمی خوام اینجوری میشه که بازارفروششون را ازدست می دهند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اشتباه نکن. تو یسری کالاها حمایت از تولید داخل بیشتر شبیه ی شوخیه. همون کار خوبی کردی سامسونگ خریدی

    • جستی عزیز
      0

      شانس آوردی ، جون و پولت را برداشتی و فرار کردی

  • آماده باشید
    0

    اگر منظورتان تلفن‌های چینی مونتاژ ایران است بد نیست که بدانید این سرنوشت در انتظارلوازم خانگی گران و مونتاژی هم هست

  • سیاوش سلطان
    0

    تلفن جی ال ایکس هر روز محل دفتر را عوض می کند حتی باطری تلفن ندارد ، پشتیبانی بسیار ضعیف و این برند کلی تسهیلات ارزان گرفت تا صفر تا صد در داخل تولید شود تنها کاری که کرده تلفن بی کیفیت بدون پشتیبانی و هدر دادن ارز کشور بوده حالا وقتش است وضعیت این شرکت و میزان تیهیلات ریالی و ارزی و نحوه عملکردش بررسی شود ، خیانت شاخ و دم ندارد

  • مونتاژ کاران سرمایه دار شده
    0

    دیشب مراسم افتاحییه فروشگاه اسنوا در جمهوری نرسیده به جمالزاده بود ایکاش سینه چاکان مونتاژ داخلی ریخت و پاش را میدیدنند ، تلویزیون 1000 اینچ ویترین حتما کار داخل است !!!!

    نظرات شما -
    • کره که بدتر از عربستان نیست
      0

      بندگان خدا از اینهمه رانتی که فقط بخاطر لجبازی با دولت کره برایشان ایجاد شده ذوق مرگ شده اند ولی باید از روزی بترسند که با رفع کدورتها مسئولین برای مصرف خانه های خودشان هم که شده پیچ واردات را شل نمایند

  • مردم میفهمند
    0

    شگفتا که هزاران خودرو برای کسری قطعاتی که دهها بار ساده تر از برد لباسشویی های مونتاژی در پارکینگ خودرو سازان خاک میخورند و بازرسان هر دولتی تظاهر میکنند که خودرو ساز واقعیت را گفته !!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها