زنگ خطر موج ششم کرونا به صدا درآمد؟ / آمار بستری‌های کرونا در کرمانشاه از ترخیصی‌ها پیشی گرفت

آمار بستری های کرونا در کرمانشاه از ترخیصی ها، طی شبانه روز گذشته پیشی گرفت.

زنگ خطر موج ششم کرونا به صدا درآمد؟ / آمار بستری‌های کرونا در کرمانشاه از ترخیصی‌ها پیشی گرفت

مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آخرین آمار کرونا رد استان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته(۲۳ مهر) ۶۰ بیمار کرونا مثبت بستری و ۷۰ بیمار کرونا مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

وی همچنین با اشاره به فوت سه نفر به دلیل ابتلا به کرونا، گفت: با فوت این افراد شمار جان باختگان کرونا در استان به ۲۶۶۴ نفر رسید.

وی همچنین شمار بستری های جدید با علائم کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۵۶ مورد اعلام و عنوان کرد: در این مدت ۱۴۳ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی تعداد بیماران بستری حال حاضر در مراکز درمانی استان را ۸۶۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۷۴ نفر از این بیماران در بخش های ویژه بستری هستند و حال ۲۴ نفرشان هم وخیم است.

به گفته محمدی ۳۴۳ بیمار هم بریا تزریق رمدسیویر بستری موقت هستند.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کاربر ناشناس
    0

    به درک

  • ب
    0

    ما اکنون سومین کشور از لحاظ مرگ و میر در دنیا هستیم علی رغم تسریع در زدن واکسن ایا تاکنون پزشکان ما نتوانسته اند بررسی کنند علت بالا بودن مرگ و میر در کشور چیست ؟؟ فکر کنم یک بررسی روانشناسانه در این زمینه صورت پذیرد بد نیست شاید یکی از علل مهم در جامعه ناامیدی نسبت به اینده خود باشد دور نمای روشنی برای بهبود زندگی در خانواده و جامعه وجود ندارد شاید بلحاظ تغذیه مردم با این گرانیها نمی توانند غذای خوب بخورند شاید از لحاظ اماری ما انقدر ضعیف باشیم که پس از گذشت دو سال هنوز نمی توانیم علل و عوامل اپیدمی سریع در بین مردم چیست این همه متخصص امار و اساتید دانشگاهی این همه پزشک متخصص پس از دو سال یک بررسی بر روی اینکه ۱:: علت این همه کشته و رتبه چهارم در دنیا ؟؟ ۲:: علت اینکه چرا با کوچکترین موج ویروسی در کشورهای دنیا ما جزو اولین کشورها هستیم که مردم جامعه ما دچار این بیماری می شوند ۴:: اگر با یک چنین اماری و امدن موج ششم بیماری چرا در صدد بازگشایی مدارس و مکانهای تجمعی هستیم ؟؟ هم اکنون در داروخانه ها با گفتن اینکه واکسن انفولانزا بزنید مدتی است که واکسن انفولانزا وجود ندارد ؟؟ چرا نباید خود وزارت بهداشت لاقل جهت جلوگیری از سرماخودگی خودش واکسن انفولانزا در مدارس بزند ؟؟ در پایان متاسفانه کشوری با داشتن دومین ذخایر گازی. چهارمین کشور از لحاظ نفت در دنیا وضعمان این باشد این نشان می دهد در جایی ما از لحاظ مدیریتی و تصمیم گیری و تصمیم سازی ضعیف هستیم علت چیست !!!!

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      علت نبود واکسن خوبه

  • ،،،،،،،،،،،،،...،،،،،،،،،،،
    0

    مدرسه هارو بازکنید،داتشگاهارو بازکنید،امروز بخاطر یه کارخیلی ضروری ساعت نزدیک به یک بعدازظهر رفتم بیرون متاسفانه بچه هایی که میرفتن مدرسه باسرویس دیدم تو تاکسی زرد که صبح تاشب هزاران نفرازجمله اشخاصی که از بیمارستان واین ور اون درمیا رو سوارمیکنه،همون تاکسی بچه هایی که باکیف وکوله پشتی ،بدون ماسک سوارکرده بوداصلا تصوراین صحنه که بچه کوچیک چه میدونه توهمون صندلی که نشسته دست میزنه کیف وخوراکی شو گذاشته ،وای شاید قبل ازاون بچه یه کرونایی اونجابوده ،داره دیوانه ام میکنه،چرااا بعضی ازخانواده ها انقدربی فکرن،

    نظرات شما -
    • دکی جون
      0

      واکسن که بزنی کرونا خفیف می گیری ،شاید از سکته بمیریم ولی از کرونا اصلاااو ابدا

  • حمید رضا
    0

    دولت مخصوصا رئیسی و امامان جمعه شهرها مخصوصا علم الهدی امام جمعه مشهد و قم و افراد افراطی و طالبانی که راه کربلا را باز کردند و افرادی که رفتند شمال کشور چه مردم و چه دولت همه مقصر هستند و باید جوابگو باشند

  • ناشناس
    0

    وقتی مردم به دلیل گرانی موادغذایی ازجمله گوشت و مرغ و شیر و............تغذیه مناسب ندارند و مقاومت بدنشان ضعیف است نتیجه میشود مرگ و نیستی ضمنا کسبه نیز نمیتوانند دکانشان یا طبقشان را تعطیل کنند چون زن و بچه گرسنه خواهند بود

  • محمد
    0

    مسئولین بدانند که با راه اندازی زنگ خطر کرونا مردم نمیترسند و اهمیت نمیدن تا انها محدودیتهای ظالمانه را که منافع زیادی از طریق جرایم رانندگی و فروش ماسک و دریافت کمکهای مالی از بهداشت جهانی و فروش بنزین صرفه جویی شده ادامه دهند سالهاست امواج بی امان گرانی بلای جان مردم است اما کسی نگران نبوده و نیست! درحالیکه خطر گرانیها قابل قیاس با این بیماری نیست و در این شرایط که مردم مردن در این کشور کفر خیز را به هر دلیل مثل کرونا بر زندگی نکبت بار و ناامید کننده ترجیح میدهند نگران کرونا یا جهشهای مضحک ان باشند.

  • متین
    0

    وقتی یه مداح دهنشو عین حیوون باز میکنه وسط حیاط حرم تو اون همه جمعیت میگه ماسک نزنین .وقتی با این وضع راه کربلا رو باز می کنین تازه تبلغ هم میکنین .از این بهتر نمیشیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها