در گفتگوی خبرفوری با عضو کمیسیون بهداشت مجلس مطرح شد

واردات زین اسب به جای دارو! / فقدان نظارت قوی راه برای مافیای دارو باز می‌کند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: ارز رایانه ای دارو نباید حذف شود زیرا علاوه بر داروهای وارداتی، مواد اولیه داروهای ساخت داخل نیز از خارج از کشور وارد می‌شود و اگر ارز یارانه‌ای دارو حذف شود، هزینه داروها ۴ برابر می‌شود.

واردات زین اسب به جای دارو! / فقدان نظارت قوی راه برای مافیای دارو باز می‌کند

محمد علی محسنی بندپی در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: برخی از افراد با ارز اختصاص یافته یارانه ‌ای دارو، کالاهایی مثل زین اسب وارد کردند.

وی افزود: حذف ارز یارانه ای دارو باعث چهار برابر شدن قیمت دارو می‌شود و فشار زیادی به فرد بیمار و خانواده او وارد می‌شود.

بندپی گفت: اگر مجلس محترم به جای قانون گذاری، به دنبال نظارت باشد می‌تواند به فساد در مافیای دارو پایان دهد.

مشروح گفت‌وگو را بشنوید.

منبع: خبر فوری

24

حجم ویدیو: 5.40M | مدت زمان ویدیو: 00:05:12 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محمد
    0

    سازمان بازرسی باید جلو گیری می کرد مجلس باید نظارت می کرد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این سازمانها به اون وارد کنند ه جرات تو گفتن ندارند .توسط خود این مافیا سر کارند .

  • منصور
    0

    از خواب بیدار نمیشین؟منه کارمند با 10 میل درآمد نمیتونم وسوسه دریافت 100 میل و چشم بستن به تخلف را تحمل کنم . تا کی شعار؟

  • ناشناس
    0

    در همه دنیا بویژه کشورهای توسعه یافته برای حمایت از تولید داخلی، حفظ محیط زیست و کمک به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه یارانه تخصیص می دهند اما نه با سوء مدیریت ها و عدم نظارت و کنترل لاجرم دله و دزدی ها انچنان که در ایران و در مدیریت نظام جمهوری اسلامی مرسوم است مواجه نیستند. جهت اطلاع مدیران تکنوکرات های نظام جمهوری اسلامی که در دانشگاه های غرب تحصیل کرده اند می گویم که بروند بررسی کنند تا ببینند چه میزان یارانه، دولت های اروپایی به سیستم حمل و نقل عمومی تخصیص می دهند و ایضا به بخش های دامداری، کشاورزی و بهداشت و دارو اما در ایران همه چیز از همان بنیان و اساس وارونه است. حکومت و دولت ها اتوبوسی و فرقه ای در ایران تنها به فکر منافع مطلق حکومتی هستند و گویا اینها امدن برای حکومت کردن به هر قیمت و تاوان نه برای مدیریت مدیریت، توسعه و ابادی و مسئول و پاسخ گو بودن.

  • ناشناس
    0

    جناب عضو کمسیون بهداشت مجلس اگر حرفهای شما مستند است و بی تفاوت از کنار ان بگذرید به بنیانگذار جمهوری اسلامی و تمام شهدا خیانت کرده اید تا کی باید فقط حرف شنید اگر با چهار نفر ادم فاسد وابسته برخورد قاطع صورت گیرد دیگه کسی ازاین حرامزادهگیها نخواهد کرد چرا اکثریت مردم نیازمند باید تاوان این ضدوبندهارا بدهند و به دلیل عدم بضاعت مالی نتوانند داروهای گران قیمت بخرند.

  • متین
    0

    قرار بود اقای رییسی اومدن بساط دلالا و قاچاقچیا جم شه ..پس چی شد ؟؟

  • غیر قابل نشر
    0

    اتفاقا" دستشون درد نکند از پالانی که رومون گذاشته اند وسوارمون شدند سبکتر وشیک تر است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها