چند ایرانی در کانادا زندگی می‌کنند؟

در سال ۲۰۱۹ قبل از پاندمی کرونا، ایران با داشتن بیش از ۶۰۰۰ ایرانی دارای اقامت دائم کانادا در بین کشور‌های منبع مهاجرت کانادا در رتبه دهم قرار گرفت.

چند ایرانی در کانادا زندگی می‌کنند؟

ایرانیان به دلیل سطح بالای تحصیلات، تجربه کاری حرفه‌ای و مهارت‌های زبان انگلیسی کاندیدای ایده آل برای مهاجرت کانادایی هستند.

علاوه بر این، بیش از ۲۰۰هزار نفر ایرانی‌تبار در کانادا زندگی می‌کنند که به روند ادغام ورودهای جدید ایرانی کمک می‌کند.

کانادا به دنبال افزایش سطح مهاجرت خود است که فرصت‌های بیشتری را برای مهاجرت ایرانیان به اینجا ایجاد می‌کند. طبق برنامه سطح مهاجرت 2021-2023 کانادا قصد دارد سالانه بیش از ۴۰۰هزار نفر مهاجر جدید را پذیرش کند، که بالاترین سطح در تاریخ این کشور است.

حدود ۶۰ درصد از این مهاجران تحت طبقه اقتصادی قرار می‌گیرند. اکثریت قریب به اتفاق مهاجران طبقه اقتصادی کارگران ماهرند، در حالی که بخش کوچکی از آنها مهاجران تجاری کارآفرینان و سرمایه‌گذاران هستند.

منبع: پارسی خبر کانادا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • پرسشگر
    0

    کارگران ماهر خود سرمایه ایست که هیچ مرجعی در ایران به آنها بها نمیدهد ولی زمانی که پا به یک کشور توسعه یافته میگذارد میفهمد که زندگی یعنی چی .

  • ناشناس
    0

    در مهاجرت به کانادا در کنار نخبه گان، دزدها و اختلاس گران را هم در نظر بگیرید.

  • زهرا
    0

    هر چند نفر که زندگی. میکنن خوشبحالشون

  • دانیال
    0

    دختر خمینی کانادا زندگی میکنه

  • سامی
    0

    دمت گرم کانادا.. زندگی اونجا. براهمون تمام ايرانيان خودشونو میکشن برن اونجا نه براخوشی..بلکه برازندگی سالم. درس. خوشبختی بچه هاشون. باباما توایران از فقر. بیکاری.نداری.گرونی.کمرمون بریده هردختر و پسری باید براازدواج ۵۰ساله بشه...کجا که دزد نداره حرف خنده دارنزنید..

  • محمود
    0

    کانادا یک کشور سردسیر که نصف سال یخبندان داره فقط به خاطر این مهاجر می پذیره که هم جمعیت اضافه کنه و هم نیروی کار

  • کاربر ناشناس
    0

    خوش به حال انهایی که در کانادا زندگی میکنند مه که در زندان ایران اسیر اخوندها هستیم

  • کوروش
    0

    مطلبی که میتواند مفیدتر باشد اینستکه تخصص وتحصیلات مهاجرین ایرانی راباعلت مهاجرتشان در مقاله ایی سریالی به اطلاع عموم رساند.تا شاید با مطالبه گری جدی ملت از دولتها .خسارات جبران ناپذیر این مهاجرتها با تعقل وتدبیر دولتهاپایان یابد وشاهد شکوفایی صنایع مختلف کشور شود.

  • دارم دیوونه میشم
    0

    ما هم دوست داشتیم بریم کانادا ولی چون بابامون آخوند و پاسدار نبود و پول نداشتیم ، از روی ناچاری به جای کانادا رفتیم توی پپسی

  • علی
    0

    این اعداد که چیزی نیست. بواسطه برکات ۴۰ ساله اسلام ناب آخوندی، اگر امروز اعلام کنند هواپیمای رایگان و بدون محدودیت ویزا. از ایران به سمت کانادا آماده هست . راحت ۵۰ میلیون آدم از ایران میره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها