مقدماتی جام جهانی فوتبال؛

برزیل و آرژانتین، شکست برایشان معنی ندارد!

تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین عملکرد بسیار درخشانی را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی ثبت کرده اند.

برزیل و آرژانتین، شکست برایشان معنی ندارد!

مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که در مهمترین مسابقات تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و به صدرنشینی مقتدرانه خود در این منطقه ادامه دهند.

برزیلی‌ها، اروگوئه را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند و یاران لیونل مسی هم موفق شدند در مسابقه‌ای خانگی مقابل پرو یک بر صفر به پیروزی برسند و فاصله خود را با برزیل صدرنشین حفظ کنند.

تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین در این مرحله از مسابقات یازده مسابقه برگزار کرده اند و در این بازی‌ها هیچ شکستی را تجربه نکرده اند. برزیلی‌ها در ۱۱ بازی ۱۰ پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند و آلبی سلسته نیز با ۷ پیروزی و ۴ تساوی پشت سر تیم قدرتمند برزیل قرار دارد.

تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین که اکنون در رتبه‌های اول و دوم منطقه آمریکای جنوبی قرار دارند، نسبت به سایر تیم‌های این منطقه که ۱۱ مسابقه انجام داده اند یک بازی کمتر کرده و با ۱۱ مسابقه در این جایگاه قرار دارند.

این ۲ تیم این نتایج را در شرایطی به دست آورده اند که در مسابقات این دوره از مقدماتی جام جهانی هنوز مقابل یکدیگر قرار نگرفته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها