معاون وزیر خارجه آمریکا:

کمک‌های تهران به لبنان در زمینه انرژی برای «سروصدای رسانه‌ای» است

شبکه «ال بی سی آی»، بعدازظهر امروز (پنجشنبه) گزارش داد که «ویکتوریا نولاند» معاون وزیر امور خارجه آمریکا که به لبنان سفر کرده است، در کنفرانسی مطبوعاتی در بیروت حاضر شده است.

کمک‌های تهران به لبنان در زمینه انرژی برای «سروصدای رسانه‌ای» است

پس از اقدام ایران در ارسال کمک‌های سوختی برای مردم لبنان، معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت: «مردم لبنان شایسته بهترین‌ها و شفافگری هستند. آمریکا کمک‌های بیشتری به ارزش ۶۷ میلیون دلار به ارتش لبنان ارائه خواهد کرد».

ویکتوریا نولاد در ادامه به اتهام‌پراکنی علیه ایران پرداخت و مدعی شد کمک‌هایی که تهران به لبنان در زمینه انرژی ارائه می‌کند، برای «سروصدای رسانه‌ای» است.

نولاد در ادامه اظهاراتش گفت که یکی از راه‌حل‌های بحران لبنان که واشنگتن و بیروت بر روی آن متمرکز شده‌اند، شامل کمک گرفتن از بانک جهانی و حمایت‌های انسانی است.

اظهارات این مقام آمریکایی پس از آن مطرح می‌شود که سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت عاشورای حسینی از مذاکره با ایران برای درمان بحران سوخت این کشور و حرکت اولین کشتی حامل مازوت از مبدأ ایران به سوی لبنان خبر داد.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیدحسن حسینی
    0

    اقا همین الان شیر گاز اتاق کنفرانس رو ببندید چون گاز از ایران اومده اره ژنراتور برق رو هم خاموش کن حالا این دوشیزه مکروهه ها صدات نمیاد دوشیزه خانم بلند داد بزن چی. خب دوستان ایشون میگن غلط کردم را برای همین مواقع گذاشتن و شنیده ایرانی ها مهمون نواز هستن درخواست کردن امشب ابگرم هتل رو برقرار کنیم که عرق خجالت رو امریکا نبرن البته اینا سنگ پای خوبی هستن ولی جاگیرن ولش کن بره. چی میگه. اره سوخت هواپیما هم اونقدری هست که نمیری برو دیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها