در دیدار با جمعی از مردم فارس که در محل مصلی نماز جمعه شیراز بیان شد

پاسخ رئیس جمهور به منتقدان سفرهای استانی دولت

رئیس جمهور گفت: اگر من به استان‌ها نیایم و کارخانه‌ای که ۱۳ سال معطل بوده و به این کارخانه سر نزنم چگونه راه بیفتد؟ مدیر در میدان باید کار را انجام دهد اینکه در اتاق پشت میز بنشینید نمی‌شود باید در میدان آمد.

پاسخ رئیس جمهور به منتقدان سفرهای استانی دولت

سید ابراهیم رئیسی عصر پنج‌شنبه ٢٢ مهرماه در دیدار با جمعی از مردم فارس که در محل مصلی نماز جمعه شیراز برگزار شد، بیان کرد: دوست داشتم در این اجتماع باشکوه بسیاری از مردم شیراز و فارس را زیارت می‌کردم اما شرایط کرونایی اجازه نمی‌دهد.

او ضمن قدردانی از حضور بانوان، اهل سنت، عشایر، جوانان و ...در این تجمع، افزود: انبیاء برای ارسال رسل الهی و انزال کتب الهی آمدند و ما با وجود حضرت ختمی مرتبت و قرآن کریم، بزرگترین نعمت الهی را در اختیار داریم.

رئیس جمهور بزرگترین نعمتی که برای انسان وجود دارد را نعمت امانت و ولایت عنوان کرد و گفت: اگر اینها نبود زندگی آدمی برخوردار از حیات انسانی و ربانی نبود.

رئیسی ادامه داد: اگرچه رشد و نمو و تکثیر و جذب و دفع همه لازمه حیات است اما حیاتی که برای انسان تعریف شده حیات الهی انسانی است و انسانیت در گرو آن است.

عظمت حافظ در پرتو فراگیری قرآنی است

او با تصریح بر این نکته که انسان در پرتو قرآن به حایگاه رفیع می رسد، خاطرنشان کرد: عظمت حافظ نیز در پرتو فراگیری قرآنی است و او عارف قرآن است و اگر تعبیر به لسان الغیب می‌شود. در پرتو قران به آن رسیده است.

رئیس جمهور اضافه کرد: نامداران، شاعران و فلاسفه در پرتو این حیات انسانی به این قله رسیده‌اند.

رئیسی با بیان اینکه ١٥ هزار شهید گلگون کفن فارس که نامشان زینت بخش هر کوی و برزنی است در پرتو فراگیری قرآن و بهره مندی از هدایت الهی در این جایگاه قرار گرفته‌اند و به ما هم پیام می‌دهند و ما را به تعالی می‌خوانند، گفت: پیام ١٥ هزار شهید این خطه به ما این است که اگر شما هم می‌خواهید به سعادت دنیا و اخرت برسید، این راه پر نور را طی کنید.

او تاکید کرد: داشتن انگیزه و اندیشه الهی و بینش و دانش الهی و مسیری که الهی و ملکوتی باشد هیچ منافاتی با برخورداری از امکانات اجتماعی ندارد.

در گام دوم عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم

رئیس جمهور با بیان اینکه انبیاء آمدند تا اقامه قسط را بیاموزند تا انسان‌ها هم این قسط را پیاده کنند، افزود: آنچه که امروز در نظام اسلامی به دنبال آن هستیم و در بیانیه گام دوم هم تاکید شده این است که در گام دوم عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

رئیسی که اجرای عدالت را از عقب ماندگی‌های کشور می‌داند، گفت: امروز بسیاری از بخش‌ها به برکت انقلاب مطلوب شده اما آنچه که در توسعه ضروری است، اجرای عدالت اجتماعی و سایه افکندن آن در همه ابعاد است.

او عنوان کرد: به عنوان مثال؛ باید دید که بر اساس آمایش واقعی سرزمینی، استان فارس چه نیازمندی‌ها و چه قابلیت‌هایی دارد و به میزان محرومیت‌ها و کاستی‌ها باید آنها را جبران و تقویت کرد.

محور حرکت دولت سیزدهم اجرای عدالت است

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه محور حرکت دولت سیزدهم با حمایت مردم و توکل به حضرت حق، اجرای عدالت خواهد بود، گفت: حرکت این دولت در راستای اجرای قانون، شناخت کاستی‌ها، محرومیت‌ها و جبران آنهاست.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان فارس دارای ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های کشاورزی، صنایع، معادن، گردشگری، خدمات و بازرگانی و تجارت است، عنوان کرد: فارس با داشتن سرمایه‌های عظیم اجتماعی نباید مشکل بیکاری داشته باشد.

او اظهار کرد: نامه‌ها و اعلام شفاعی مردم در این سفر نشان از گله مندی آنها نسبت به مسئله بیکاری بود.

رئیس جمهور، ایجاد اشتغال را از حقوق مردم و از تکالیف دولت عنوان و تاکید کرد که باید زمینه‌های اشتغال به ویژه برای جوانان تحصیل‌کرده فراهم شود.

او خطاب به استاندار فارس و فرامانداران این استان، تاکید کرد که همه مدیران باید در ایجاد اشتغال سهیم باشند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه بخش‌های دولتی و نهادهای حکومتی باید حس ایجاد اشتغال پیدا کنند، گفت: مشکلی که امروز خانواده‌های محترم به ویژه کم درآمد دارند، معیشت است و این موضوع از اولویت‌های دولت است.

رئیسی ادامه داد: البته اولویت اول دولت در ابتدای فعالیت، گسترش واکسیناسیون بود که امروز تا حدودی این نگرانی رفع شده اما باید باز هم نگران بود که مبادا کرونا شیوع پیدا کند.

او از افرادی که مشمول واکسیناسیون هستند اما تا کنون مراجعه نکرده‌اند، خواست تا نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

رئیس جمهور همچنین کنترل تورم و گرانی و رونق معیشت و کسب و کارها را از دیگر اولویت‌های دولت برشمرد.

رئیسی تصریح کرد: با همت دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش، زمینه آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس فراهم شده و به زودی این مهم اجرایی خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله رونق تولید و رفع موانع هم اشاره و عنوان کرد: فارس از استان‌های مهمی است که در تولید به ویژه در حوزه کشاورزی، صنعتی و معدنی نقش مهمی دارد.

استاندار فارس زمینه ارائه کار دستی در منازل برای بانوان را فراهم کند

رئیس جمهور از کسانی که در کارگاههای کوچک به رونق تولید کمک می‌کنند، تقدیر کرد و گفت: استاندار فارس زمینه ارائه کار دستی در منازل برای بانوان را فراهم کند و باید بازار عرضه هم داشته باشند.

رئیسی با تصریح بر اینکه دست دلالان را در این باره به لطف خداوند قطع خواهیم کرد، گفت: به دنبال این هستیم که دولت در مسیر تولید تا توزیع نظارت کامل با حضور خود تولید کنندگان و کارخانجات داشته باشد.

او اضافه کرد: از آنجا که فارس از قطب‌های گردشگری سلامت محسوب می‌شود و از استان‌های همجوار وکشورهای حاشیه برای امور پزشکی به این استان مراجعه می‌کنند، امید است بتوانیم ظرفیت‌های عظیم فارس را با کمک مردم و مسئولان احیا کنیم تا مشکل بیکاری در استان به حداقل برسد.

رئیس جمهور با بیان اینکه هدایت، حمایت و نظارت کار دولت در این زمینه است و میدان دار هم مردم خواهند بود تا این مشکل کاهش پیدا کند، گفت: دولت نیازمند همدلی همه اقشار است.

او با بیان اینکه برخی می‌گویند سفرهای استانی ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد، گفت: اگر من به استان‌ها نیایم و کارخانه‌ای که ۱۳ سال معطل بوده و به این کارخانه سر نزنم چگونه راه بیفتد؟ مدیر در میدان باید کار را انجام دهد اینکه در اتاق پشت میز بنشینید نمی‌شود باید در میدان آمد.

رئیس جمهور با بیان اینکه به میزان اعتبارات قول و وعده می‌دهیم اما باید مشکل مردم حل شود، گفت: بسیاری از مسائل با مبالغ اندک حل می‌شود و ما هم رفع مشکلات را در حضور میان مردم می‌دانیم.

او افزود: مشکلات فارس را قبل از این سفر بررسی کردیم و اعتبارات مورد نیاز مشخص شده و بعد اینها مصوب شده که در جلسه شورای اداری قطعی می‌شود.

رئیس جمهور ادامه داد: بیش از ۱۰۰ طرح متناسب با اعتبارات موجود مصوب شده که اگر محقق شود بخش اعظم مشکلات مردم استان حل می‌شود.

استاندار فارس نیز در این مراسم با یادآوری برخی از مشکلات استان گفت: نحوه ارتباط دولت سیزدهم با مردم نشان داد به زودی تمام مشکلات استان مشکلات فراوان استان برطرف می‌شود.

محمدهادی ایمانیه، ادامه داد: استان فارس مردمانی همواه قهرمان‌پرور داشته و این مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و دارند و برای اعتلای اسلام و نظام اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.

او افزود: فارس به تعبیر رهبر معظم انقلاب در قله قرار دارد و مردم آن همواره برای توسعه نظام اسلامی تلاش کرده اند اما در این میان این استان مشکلات فراوانی دارد.

ایمانیه تصریح کرد: این انتظار وجود ندارد که دولت سیزدهم مشکلات استان را به یک باره حل کند اما نحوه ارتباط دولت سیزدهم با مردم نشان داد به زودی تمام مشکلات استان مشکلات فراوان استان فارس به خصوص در عرصه مسئله آب، کشاورزی، گردشگری و غیره به تدریج و حرکت‌های جهادی برطرف شود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز در این مراسم، گفت: حجت‌‎الاسلام والمسلمین رئیسی تلاششان بر رفع محرومیت‌ها، اجرای عدالت و ارتقای وضعیت کشور و ملت است.

او با بیان اینکه نگاه رئیس جمهور برای تفویض اختیار مسائل راه حل دارد، افزود: استان فارس ۱۵ هزار شهید داشته و دغدغه‌های مردم آن اسلامیت و ایرانیت است که امیدواریم محقق شوند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 46
  • مردم
    0

    ضمن تشکر از سفر های ریاست محترم جمهوری ، اما در این سفرها دستورات و مطالبی گفته مشه که مدیران حاضر هیج کدام از مدیران دولت نیستند، تا بیاد اجرایی بشه کلی زمان سوزی خواهد شد...!

  • محمد.،،
    0

    خاکبرسرتون چه اصلاخ..چه اصول ازمملکت داری ومسوءلیت فقطحرف مفت وعوامفریبی وفسادوبارآوردن خفقان رایادداریدشرمتان باد

  • کاربر ناشناس
    0

    جناب آقای میشود در کجا مردم واقعا بعضی وقت لازم است ریس جمهور مملکت خودش را ببند کار سختی است ولی میشد از نزدیک بتوان درد دل کرد حیف این جا جای حرف زدن نیست

  • کارشناس
    0

    سفر استانی دستاوردی چون صرف هزینه و اتلاف وقت چیزی دیگری ندارد . اگر آقای ریسی دو ساعت به وقت بگذارد و نظرات مخاطبین را مطالعه کند خواهد فهمید مشکل اصلی چیست و مردم چی می‌خواهند

  • میرزایی
    0

    اتفاقا بهترین کاری است که یک ریس جمهور وسایر روئسای قوا ودیگر مسئولین انجام دهند همین سفرهای استانی به مناطق محروم کشور است.مردم بااین اوضاع مملکت توقع زیادی ندارند

  • سروش
    0

    دردنیای امروز نیاز به حضور فیزیکی نیست می توانید از طریق فضای مجازی از کمبودها مطلع شوید وهزینه گزاف این سفرهای بی فاید را برکشور تحمیل نکنید

    نظرات شما -
    • فرهنگی
      0

      سروش! لابد همانجور که حسن خان رئیس، بازخم بسترازطریق مجازی کشور راگلستان کرد منظورتونه...ها...!

  • مهدی
    0

    خسته نباشید جناب رییس جمهور ...کارتان عالی است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دو عنصر برای بدبختی جهان سومی ها کافیست عنصر جهل و عنصر خیانت

  • ک
    0

    اگر احمدی نژاد با کامیون ها نامه مشکل را حل کرد ،شما هم حل خواهید کرد،مشکل ایران سیاسی و بین المللی است نه اقتصادی.تا این قضیه حل نشه ایران روز به روز ویران تر خواهد شد.

  • علی
    0

    اقای سید ابراهیم ریسی ریس جمهور محترم‌ ایران.البته که سفرهای استانی از واجب واجبات است.درست اما سوال اینجاستدر حال حاضر گرانی کمر مردم کم درامد را خم کرده است چه لزومی به اینکار می باشد؟در مرحله اول تورم را سرو سامان بدهید و وقت برای سفرهای استانی زیاد است.انشالله در گره گشایی مشکلات کشور به یاری خداوند متعال موفق باشید.

  • علت العلل
    0

    رییس محترم همه مشکلات در همه استانها با ارزان شدن دلار یا بعبارتی بالارفتن ارزش پول ملی حل میشود که متاسفانه شما هیچ برنامه ای برای آن ندارید

  • Mm
    0

    تاآنجاکه من می دانم نامه هاو درخواست های جمع آوری شده از مردم در این گونه سفرها به ادارات ذیربط ارجاع می شود و آن ادارات هم می نویسند با توجه به عدم امکان اقدام ,بایگانی شود. بنابراین فایده چندانی بر این سفرها مترتب نیست.

  • ناشناس
    0

    شاید فکرکردید؟باسفربه شمال وجنوب وشرق وغرب کشور ریاست جمهوری انتصابی حضرتعالی رنگ وبوی اکتسابی به خودبگیرد!!!! فکرنون مردم باش که خربزه آبه.

  • محمد
    0

    توی این چهار ماه اجناس ۵۰درصد گران شدند .

  • ناشناس
    0

    خوش بحالت آقای رییسی با ای تورم افسار گسیخته و این کرونا و ...میری مسافرت ما ک چهارساله از گرونی و کرونا و ..پوسیدیم تو میتونی برو بنظرم وجب ب وجب خاک ایران رو برا خودت بگرد حال کن اینایی ک میگن نرو حسودن تازه اگر تونستی و را دستت ّبود کشورهای دیگه هم برو ۴ سال زود تموم میشه معلوم نیست ک دوباره این فرصت نصیبت بشه یا نشه

  • قلندر
    0

    ازموده را آزمودن خطاست،مشاوران رئیسی همون کاری که با احمدی نژادکردن بارئیسی هم میکنن ،

  • علی
    0

    ار خوبی است چه اشکالی دارد که رییس جمهور کشور از نزدیک با مردم و کارگزاران یک استان جلسه داشته باشد اگر معاون اجرایی آقای رییس جمهور همه آنچه را که می بیند یادداشت کند مکتوب و بعد شخصا پیگیر آنها باشد اگر افرادی هم بعنوان یک فرد صحبت می کنند بیشتر سیاسی است و وقتی امری سیاسی شد یعنی بدنبال گرفتن ایرادهای بنی اسراییلی هستند البته دوستان مطالبی نوشته اند و این کارها هم در راستای همان اهداف است

  • حميدرضا
    0

    ای کاش جناب رئیسی، اول روی مشکلات کلان کشور تمرکز می‌کردند. آخه الان مردم تشنه ارزانی و معیشت هستند... فکر نمی‌کنید قبل از هرچیز، اول بفکر این مهم باشید بعدش انشالله این سفرها رو هم میشه انجام داد برادر بزرگوار این دلار لعنتی رو بیار پایین . والله نابود شدیم مجلس انقلابی هم که خوابشون برده و از بیکاری افتادن بفکر صیانت فضای مجازی اصلا انگار نه انگار که از گرونی و وضعیت اقتصادی له و داغون شدیم

  • ناشناس
    0

    اگر مدیریت می دانستی اولویت اول مشکلات همه مردم مشخص و معلوم است بنده خدا آخر مشاورین تو چه کسانی هستند که توصیه کرده اند سفر استانی برو

  • ضربعلی
    0

    اتفاقا کار شما آقای رییسی رییس جمهور محترم عالی است چون بعضی ها به شما دروغ میگویند و گزارش خلاف میدهند واگر خودتان داخل صحنه باشید واز نزدیک مشکلات را ببینید خیلی بهتر است ودست افراد فاسد که بودجه مملکت را میخورند و کارخانه ها را از چرخه تولید خارج کردند رو میکنید.آقای رییس جمهور محترم چرا یک سفری به شهرستان هفتکل از استان خوزستان نمیکنید واز مشکلات بی کاری جوانان این شهرستان و بعضی مشکلات دیگر که این شهرستان از نظر منابع ثروتمند ولی از نظر پیشرفت محروم از نزدیک با خبر نمیشوید.چرا اینقدر به کارگران بی احترامی میشود در جامعه ما.بعضی رییسان ادارات کارگران پیمانی برده میشمارند و میگویند رسمیها هرچه گفتند باید شما اطاعت امر کنید.در صورتی که آنها سر ماه حقوق میگیرند و کارگران بیجاره ۶ ماه یکبار تازه رسمیها از نظر سن وسال هم خیلی کوچکتر از پیمانیها هستند آیا در مملکت اسلامی که اینقدر شهید دادیم با ید نیروهای وفادار به نظام اینقدر در ادارات مورد تحقیر واقع شوند وآنها که هیچ وفا داری به نظام ندارند وبا پارتی بازی سر کار آمدن زود حکم رسمیگیری بگیرند.چرا کارگران شهرداری و جهاد کشاورزی و سازمان آب باید دور به دور خقوق بگیرند .کارگر شهرداری که با انواع واقسام بیماریها سر کاردارند.خواهش میکنیم مسئولین بی عرضه را خانه نشین کنید ومسئولین خوب را تشویق .به امید دیدار شما در شهرستان غیور و با معرفت هفتکل .

  • عبدالحسین
    0

    سلام اقای رئیسی کاری که به عقل درسته انجام بده نظارت و بازرسی دائم بشه از مصوبه های استانی و شماره تلفن کسانیکه بهشون قول میدیرا کلا بگیر و بصورت اماری و تصادفی بعد از مدتی زنگ بهشون بزنید ببینید کاری که گفتید انجام شده؟ حواست هم باشه به گرگ هایی که در لباس میشن که دزدی نکنند و خرابت نکنن انشاالله خدا کمکت مینکه

  • حسین
    0

    شما ریشه مشکلات رو میدونید کجاست نیازی ب اینگونه سفرهای تبلیغی نیست ضمنا مشکلات اساسی استانها مختص ب یک منطقه جغرافیایی خاص از کشور نیست مشکل بیکاری و تورم و ضعف واحدهای تولیدی مربوط ب کل جامعه است،، ریشه مشکلات جامعه تحریم است ک سالیان سال درگیر آن هستیم ک با چند سفر استانی قابل حل نیست اگر شرایط جامعه نرمال بود و همه استانها در شرایط قابل قبولی بودند و فقط ۲ یا ۳ استان مشلات عمده داشتند در آنصورت نیاز ب سفر استانی احساس میشد.

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    سفرهای شما در روز های جمعه بسیار عالی است بعضی ها فکر می کنند اقتصادی که ده سال فشل شده است با چند ماه ویکی دوسال درست می شود نخیر زمان می خواهد هرچند که کارهای خوبی هم صورت گرفته علی رغم خیانت برخی از جامانده های دولت روحانی در بدنه این دولت

  • لردگان
    0

    منتظر حضور شما در شهرستان لردگان هستیم به خدا مردم ما برای شما جان می دهند

  • رضا
    0

    از برخی از کامنت ها فهمیدم ما چقدر هنوز مردم بیسواد داریم. که فکر می‌کنند شخصی که چهل و سه سال در راس این نظام در کار بوده و هیچ کارنامه مثبتی از مدیریت ۴۳ ساله اش در ارکان اصلی نظام بخصوص قوه قضائیه که دربست مدیرش بوده نداشته حالا می‌تواند منجی آنها باشد...؟!! قوه قضائیه طی این ۴۳ که این آقا بجز محدود زمان کوچکی همیشه جز سه نفر اولش بوده جز منفورترین و بد ترین عملکرد داشته ( برید از کسایی ‌که پرونده قضائی دارند بپرسید). چقدر بیسواد که علارقم اینکه طی همین چهار ماه گذشته دولت ایشون تمام اجناس حداقل ۳۰ درصد گران‌تر شده هنوز عده ای میگن کارهای خوبی صورت گرفته؟!!!! دلار در چهار ماه دولت ایشون میانگین نزدیک به ۳۰۰۰ تومان گرونتر شده؟!!! این رئیس جمهور زورکی و انتصابی حتی نتونست وضعیت قیمت ها را اندازه زمان دولت قبلی که دادن تحویلش نگه داره اونوقت شما میگید کارها خوبی صورت گرفته؟!!! شما بجای اینکه نرخ تورم ماهانه ، نرخ رشد اقتصادی ، نرخ بیکاری و... را معیار سنجش عملکرد این آقا در نظر بگیرید ، دلتون خوشه که این آقا با پول بیت المال میلیاردها تومن هزینه میکنه واسه سفرهای تبلیغاتیش به نقاط مختلف ایران. حقا که مشاورانش خوب عمق بیسوادی جامعه هدفشونو فهمیدن که چطور میشه گولشون زد

  • 09183158251
    0

    دلار را پایین نیار جلو قاچاق را بگیر که لوازم خانگی داخلی بنجل هزاردرصد گران بشه تا جوانها ازدواج نکنند خودرو را پایین نیار چون کارخانه دار نباید ضرر کند و با مجلس کار نداشته باش انها اندک خودرو دنا گرفته اند با همسایگان روابط نداشته باش رفت وآمد یعنی چه؟ جلوی ورود تریاک را بگیر بزار شیشه و گل و قیمت مصرف وقیمت بره بالا هر روز یارانه ها قطع کن وصل کن قطع کن وصل کن از دماغشون بیار تورم را هشتاد درصد کن سوئد شدن هلند شدن و...یعنی چه آنها بلاد کفر هستند بلد نیستند مردم را خوب بدوشند مواظب روسیه هم نباش حالا چند هزار میلیارد هم ببرد اتفاقی نمیفته چون اقتصاد ما از المان بهتره

  • کاربر
    0

    این گرونیا رو برطرف کنین اینکه حتی قیمتا ثابت نیست از یه فروشگاه تا یه فروشگاه دیگه متفاوته اینا رو اعصابه

  • شهروند
    0

    خسته نباشید دلاور ، شیرمادر نان پدر حلالت پهلوون ، اگه تونستی یه سالتو برانداز به دلار بزن تمام مشکلات حل میشه حاجی !

  • سامی
    0

    واقعا حرف میزنه جواب نداره راست میگه امروز کارمند جماعت فقط حقوق میگیره کاربااتاق جفتیش نداره تابرسه بیرون سربزنه.... بابا کشور پارتی وزدوبند ورشوه نابود کرده.....

  • منتظر
    0

    اقای رئیسی این حرفها را میزنند تا مسئولیت ناپذیری و ...گشادی خود را بپوشانند شما رییس جمهورید هر نحو که صلاح میدانید عمل کنید مردم در مورد کار نامه شما خود داوری خواهند کرد اما بدانید تا به حساب دولت اشرافی و راتتخوار قبلی رسیدگی و مردم نتایج ان را لمس نکنند این کار شکنیها و طلبکاری ها ادامه دارد و مردم حق دارند بد بین باشند..........

  • عادل
    0

    امدی گردن گلفت ها را گلفت تر کنی خبری از مردم فقیر نیست تورم بیار پایین جلو گران فروش بگیر

  • ایرانی
    0

    اقای رئیسی با سفرهای استانی کاری از پیش نمی بری ، این سیاست کپی برداری از احمدی شکست خورده است . شما هرگز احمدی نمی شوی . به استقبال مردم نگاه کن. تا به نتیجه برسی... کار خانه ها را خودتات بستید . مردم بیدارند . خودتان را فریب ندهید...

  • ارمین
    0

    سفر های استانی گره ای از مشکلات فوری مردم را حل نمیکنه در حال حاضر گرانی مواد خوراکی مردم را بیچاره کرده اولویت بندی داشته باشید در کار ها

  • صابون
    0

    سانسور کردی!

  • صابون
    0

    نمیدانستم خبر فوری مامور رئیسی است؟! ان کاربری که گفته ده سال فشل را نمیشود ریئسی درست کند در دو ماه/ رئیسی قبل ریاست جنهوری رئیس قوه قضاییه بوده و میتوانست حسن روحانی به دادگاه بکشه و اما نکرد! در ضمن بعضی کارها ربطی به فشلی اقتصاد و تحریم ندارد مثل جلوگیری از فساد اقتصادی و تضییع حق الناس، مثلا اجازه به واردات تهاتری کالا از خودرو تا مایحتاج ارزاق ملت، رفع تحریم با حل و فصل هسته ای و ایجاد روابط حسنه با همه دنیا

  • غیر قابل نشر
    0

    خب پس این همه عمله وعکره برا چیست ؟لااقل اونهاراکناربذاریدتاخرج کشور کم شود .

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    چهل و سه سال لاف و نمایش و شو و حرافی و شعار ...... مردم عمل میخان نه حرف سفره و زندگی مردم را ببینید و خجالت بکشید !!!!

  • مهدی کریمی
    0

    آقای رئیسی مشکل انفرادی فایده نداره مشکل ۸۰ میلیون ایرانی روی میز شماست بهترین کار صلح با تمام کشورها دخالت نکردن در امور کشورهای همسایه چرا همش درگیری چرا به روسیه باج میدیم چرا به لبنان سوخت میدیم چرا به فلسطین کمک میکنیم چرا به سوریه کمک میکنیم الان میخواید بگید بخاطر امنیت نه چ امنیت که نتونی تو این کشور زندگی کنی گرونی بیکاری فساد اختلاس دزدی بیداد میکنه اعتماد مردم دیگه نسبت به این نظام باید قوی بشه اونم با کار جهادی یا علی

  • علی
    0

    احمدی نژاد وقتی به سفرهای استانی میرفت، تمامی عوامل نفوذی مفسد خاندان امثال رفسنجانی در آن استان، شلوارشان از ترس خیس میشد، و قلب مستضعفین و محرومان شاد و خرسند میشد، و با تشکیل کارگروه های تخصصی واقعا تلاش در حل مشکلات داشت، ولی حالا آقای رئیسی نه تنها مورد رنجش محرومان می‌شود بلکه عوامل و مدیران فاسد نفوذی ، با دم شان گردو میشکنند، چون آقای رئیسی با امور اجرایی و مهندسی و تخصصی ناآشنا است، و عوامل فاسد بر سر امثال رئیسی به راحتی کلاه گشادی می‌گذارند.

  • ****
    0

    هزینه دراز کشیدن روی تشک مخصوص و نشستن و بیماری بستر گرفتن قبلی بیشتر از رییسی بود!

  • (((((()&/@@
    0

    واقعا که!!! جناب رییسی شما به جای سفر استانی باید میرفتی ولنجک و توچال وکیش با دختر ها عکس میگرفتی بعد میگفتی ۱۴ساعت کار میکنم.

  • لطفی
    0

    در تهران هم یشود مشکلات مردم ایران را حل کرد مگر شما وزیر ومدیر ووکیل نداری انها چکاره اند؟بوق اند.با هر بار مسافرت میلیونها تومات خرج هواپیما وحفاظت و پذیایی الکی و بی ثمر و تبلیغاتی میشود این پولها از کجا هزیه میشود ؟ یکم هم به ضعفا و بیچاره هایی را که خود باعث ان هستیدبپردازی ایقدر به ملت ظلم نکنید.

  • جاویدان
    0

    یه سری به املاک در استان ها بزنم تا خیالم راحت بشه

  • شوران
    0

    .....اصلا هرجا میخواهی برو........تکلیف تورم تورم تورم را روشن کن

  • نمد
    0

    اهو و واویلا کو عقل سالم ......شما نمیزاید اینم کاری به کند ....یکمی مثبت اندیش باشید ....منفی باف نباشید .....بزارید سرکشی بکند اخر کاری انجام بده والا تقصیر دولت دوازدهم میکه تمام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها