لهستان واکسن آسترازنکا به ایران هدیه کرد


22 مهر 1400 - 17:28
6168379d83d9b_2021-10-14_17-28
سفارت لهستان در جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) از اهدای یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا از طرف این کشور به ایران خبر داد.

سفارت لهستان در ایران در توییتى اعلام کرد:‌خرسندیم  به اطلاع برسانیم که در ٢٤ مهر یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا، اهدا شده از طرف لهستان به ایران، در جهت حمایت از پویش واکسیناسیون در ایران و به نشانه همبستگی با مردم ایران در مقابل یک چالش مشترک ارسال می شود.

 

 

 

Ctjbni6eMVM2

 

«رضا زبیب» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه هم پیش از این در توئیتی با اشاره به واردات منظم هفتگی واکسن کرونا اعلام کرد که به جز واردات منظم هفتگی، ان‌شاءالله بزودی حداقل ۲ محموله واکسن آسترازنکا وارد کشور می‌شود.

سفارت لهستان در جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) از اهدای یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا از طرف این کشور به ایران خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6168379d83d9b_2021-10-14_17-28
22 مهر 1400 - 17:28

سفارت لهستان در ایران در توییتى اعلام کرد:‌خرسندیم  به اطلاع برسانیم که در ٢٤ مهر یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا، اهدا شده از طرف لهستان به ایران، در جهت حمایت از پویش واکسیناسیون در ایران و به نشانه همبستگی با مردم ایران در مقابل یک چالش مشترک ارسال می شود.

 

 

 

Ctjbni6eMVM2

 

«رضا زبیب» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه هم پیش از این در توئیتی با اشاره به واردات منظم هفتگی واکسن کرونا اعلام کرد که به جز واردات منظم هفتگی، ان‌شاءالله بزودی حداقل ۲ محموله واکسن آسترازنکا وارد کشور می‌شود.

منبع: فارس

70

نظرات 28
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مهدی 0 0 پاسخ 1400/7/23 -10:21

خاک بر سر مسئولین، ملت رو میچاپن و واکسن صدقه ای میگیرن، مگه کشور پول نداره، منافع این همه ذخایر نفت و گاز و کانیها کمشون نیست

به به 0 0 پاسخ 1400/7/23 -09:43

روغن ریخته رو نذر امام زاده می کنن

سامی 0 0 پاسخ 1400/7/23 -08:31

دمشون گرم... بهتر تاواکسن چینی..

فریبرز 0 0 پاسخ 1400/7/23 -08:07

سه هزااااار سال تمدن رو به چه روزی انداختن ؟ الهی که خیر نبینید از زندگیتان که یک روز دم از تولید واکسن میزنید و میخواهید به آمریکا بفرستید اما در عمل دست گداییتان جلوی دنیا دراز است ، این سیستم دروغگو ترین سیستم دنیاست

علی رضا 4 0 پاسخ 1400/7/22 -23:43

...............تعجب ........لهستان یاد ما افتاده ......واکسنش باید آنالیز بشه .......مثل خونای آلوده نَشه

teacher-nazari 1 1 پاسخ 1400/7/22 -23:35

به ایران هدیه نکرد به آقا زاده ها و باند فساد هدیه کرد

کاش 4 4 پاسخ 1400/7/22 -22:25

کاش اون بدبختایی که کامنت خون آلوده فرانسه رو گذاشتن، به فکر روغن پالم و برنج پلاستیکی و مرغ تریاکی و گوشت خر مریض جای گوسفند و پنبه جای گوشت تو هلیم و هزاران دوز و کلک دیگه که آخوندا سرشون میارن بودند

کاش 1400/7/22 -22:58

کاش ابلهان می‌فهمیدند که هر جنایت و خیانتی محکوم است چه خون آلوده چه گوشت خر مریض.

1400/7/23 -09:26

کاش ما بین خودمون خَر نداشتیم

آریایی 4 0 پاسخ 1400/7/22 -21:52

گنده گو.... منطقه واکسن صدقه میگیره ؛ شیطان بزرگ آمریکا میلیونها دوز واکسن میده به کشورهای فقیر !!!!

متفاوت 0 0 پاسخ 1400/7/22 -21:25

امان از حریصان بدون فکری که میخواهند درجهان متشخص خودی نشان بدهند،چون موردحمایت سریع قرارمیگیرند.اینها بزودی حماقتهای جهانی را نیز فتح خواهند کرد غافل ازاینکه اب همیشه درکوزه است نه درگردجهان.

سرخوش 7 0 پاسخ 1400/7/22 -21:14

در راه خدا به ما کمک کنید!!!!دستشون درد نکنه کار خوبیه ولی ببنید چه برسر ما امده که محتاج صدقه دیگران شدیم کشوری با این عظمت ،تاریخ علم ثروت به کجا رسیده

کاربر ناشناس 1400/7/22 -21:57

احسنت

بهداشتی 2 0 پاسخ 1400/7/22 -21:06

هرچه ازدوست رسد نیکوست

متين 4 1 پاسخ 1400/7/22 -21:00

معني اقتدار و سربلندي کشور رو هم فهميديم واکس صدقه سري به ملت فقير ايران!

م 0 9 پاسخ 1400/7/22 -20:30

سلام گرگ بی طمع نیست، فکر می کنید اونا از سر لطف به شما این همه محبت دارن. اگه مسوولان قبول بکنن واقعا بی عرضه ترین و نفهم ترین های تاریخ روی زمین هستن

سامی 1400/7/23 -08:33

باید قبول کنند ..کی عرضه داشتن

کلاه قرمزی 13 2 پاسخ 1400/7/22 -19:41

مملکت آخوندی عاقبتش همینه . ملت باید بره گدایی کنه.

ایرانی 3 1 پاسخ 1400/7/22 -19:15

دستشون درد نکنه. امید روزی که این ویروس منحوس از کره زمین ریشه کن بشه

اکبر جوجه 1400/7/22 -21:09

فدای لهستان

ایرانی 5 2 پاسخ 1400/7/22 -19:09

تشکر و سپاس.ارزوی سلامتی برای مردم جهان و لهستان.

هیهات 6 2 پاسخ 1400/7/22 -18:52

خدا را شکر آزمایشگاهی بنام ایران هست که اینها این داروها را آزمایش کنند. انسان بیاد دوران جنگ ایران و عراق می افتد که ابرقدرتها سلاحهای شیمیایی خود را به صدام میدادند تا اثر آن را روی جوانان این مملکت امتحان کنند

ناشناس 10 1 پاسخ 1400/7/22 -18:37

به ما بدبخت کمک کنید ثواب داره الاهی خیر از زندگیت ببینی جوون

حسین 6 3 پاسخ 1400/7/22 -18:30

خودمان یکی از قطبهای صادر کننده واکسن در دنیا هستیم حتی ب آمریکا ، خدا بده برکت

حجت الاسلام پناهیان 9 3 پاسخ 1400/7/22 -18:27

ما هم نفتکش‌های بنزین رایگان در اختیار حسن نصرالله قرار می دهیم و به آمریکا واکسن فخرا و نورا صادر می کنیم، علی برکت الله

4 5 پاسخ 1400/7/22 -18:21

دولت ایران بهای این واکسن های اهدایی را به لهستان و اتریش پرداخت کند. دولتمردان اهدای واکسن را قبول نکنند ما گدا نیستیم. یه موقع این واکسنهای اهدایی ایرادی توشون نباشه! قضیه فاکتورهای خونی آلوده فرانسوی(ورود ایدز به ایران) فراموش نشه.

فریدون 4 3 پاسخ 1400/7/22 -18:12

با این هدیه ها سرنوشت خون های آلوده ی فرانسوی تکرار خواهد شد. ما همیشه بعد از آنکه بلا سرمان بیاید متوجه خیانت می شویم.

سید 12 0 پاسخ 1400/7/22 -17:59

بده در راه رضای خدا

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks