واکنش پلیس به ویدیوی رفتار نامناسب ماموران گشت امنیت اخلاقی با یک زن


22 مهر 1400 - 14:34
61680ed8cc932_2021-10-14_14-34
به دنبال انتشار ویدیویی در فضای مجازی از برخورد نامناسب گشت امنیت اخلاقی با یک زن، رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از برخورد با ماموران خاطی در این ماجرا خبر داد.

سرهنگ پیام کاویانی در واکنش به انتشار این ویدیو با تاکید بر اینکه پلیس برخورد خارج از ضوابط را نمی پذیرد، گفت: اینگونه برخوردهای خارج از ضوابط را نمی پذیریم و در این ماموریت نیز برخورد نامناسب و خارج از ضوابط ماموران به هبچ عنوان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شده است و با ماموران متخلف برخورد انضباطی شد.

گفتنی است در روزهای اخیر ویدیویی از برخورد نامناسب ماموران گشت امنیت اخلاقی پلیس با زنی در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.

به دنبال انتشار ویدیویی در فضای مجازی از برخورد نامناسب گشت امنیت اخلاقی با یک زن، رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از برخورد با ماموران خاطی در این ماجرا خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

61680ed8cc932_2021-10-14_14-34
22 مهر 1400 - 14:34

سرهنگ پیام کاویانی در واکنش به انتشار این ویدیو با تاکید بر اینکه پلیس برخورد خارج از ضوابط را نمی پذیرد، گفت: اینگونه برخوردهای خارج از ضوابط را نمی پذیریم و در این ماموریت نیز برخورد نامناسب و خارج از ضوابط ماموران به هبچ عنوان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شده است و با ماموران متخلف برخورد انضباطی شد.

گفتنی است در روزهای اخیر ویدیویی از برخورد نامناسب ماموران گشت امنیت اخلاقی پلیس با زنی در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.

منبع: ایسنا

68

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
اصفهان 1 0 پاسخ 1400/7/23 -01:37

رفتار خارج از عرف این اکیپ رابرای کل نیرو نگذاریم قطعا متولیان نظارت برخورد جدی با این موضوع وعدم تکرار آنرا از مامورین خود خواهند داشت...اما روی دیگر موضوع این است افرادی که تن به این برخوردها می‌دهند افرادی هستند که مشکل دار ومشکل آفرین برای جامعه بوده اند.. این راست بسته گفتم..هستند بعضی چنین افرادی که مانند ویروس جامعه را به نابودی می‌کشانند وباید از کف خیابان جمع شوند...البته چنین برخوردی به هیچ وجه جایز نیست وباید برای جمع آوری آنها از روش‌های معقول وقانونی استفاده کرد تا باعث جریحه‌دار شدن افکار جامعه نشوند..چون آنها علت وریشه چنین برخوردهایی رادر ابتدا نمی‌دانند وفقط ظاهر را می بینند ..در صورتی که اگر بعدا ریشه یابی شود افکار عمومی باچنین برخوردهایی با این افراد موافقند چه خانواده های که از روی جهل وفاداری در دام افراد بیمار قرار گرفته ودودمان خانواده وفرزندان آینده یشان به باد فنا رفته...انشااله که در این مورد این گونه نبوده باشد

فرشید 1 0 پاسخ 1400/7/22 -22:10

شکایت از مامور متخلف یا قاضی متخلف کاری بس، سخت و دشوار است و بعد از کلی دویدن در آخر حق و حقوق شکایت کننده ضایع می شود.

غریبه 3 0 پاسخ 1400/7/22 -21:02

درد اینجاست که به اینها میگن مامورین امنیت اخلاقی..

محمد.،، 4 0 پاسخ 1400/7/22 -20:19

خارج ازظوابط..!؟برخورد!؟خودتونید...

عال 2 0 پاسخ 1400/7/22 -20:04

راست میگه بهش تذکر دادن نکذارید کسی فیلم نگیره

ناشماس 8 1 پاسخ 1400/7/22 -19:37

فکر میکنید واسه چی میخوان طرح صیانت رو اجرایی کنن

ملا برادر 7 2 پاسخ 1400/7/22 -19:23

کسی که سالمه وارد گشت ارشاد نمی شه و از کسی هم که سالم نیست توقع رفتار درست نداشته باشید

لاتن 6 0 پاسخ 1400/7/22 -18:59

احتمالا ماموران وظیفه شناس فکر کردن اون خانم قاتل جورج فلوید !!

استودان 12 0 پاسخ 1400/7/22 -17:15

یاد یک جمله در کتاب شهرقصه افتادم که می گفت " توی این شهر قشنگ از هر کی بپرسی خر کیه؟ جواب میده خر خودتی!

حسن 21 4 پاسخ 1400/7/22 -16:22

خشونت پلیس ایران بسیار زیاد و امری عادی شده و بارها در شهر تهران شاهدش بودیم . یکی از مقصران اصلی این موضوع صدا و سیماست که فقط خشونت پلیس آمریکا را نشان میدهد و در همه برنامه از پلیس ایران به ناحق دفاع و تعریف و تمجید میکنند

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks