آیت الله حسین نوری همدانی:

۹۶ سال دارم اما نشاط یک جوان ۴۰ ساله را در خود احساس می‌کنم


22 مهر 1400 - 12:45
6167f5330cf21_2021-10-14_12-45
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: بنده ۹۶ سال سن دارم و از ۸۰ سال قبل ورزش را ترک نکرده ام و امروز هر چیزی که دارم از استمرار در ورزش است.

آیت‌الله نوری همدانی روز پنجشنبه در دیدار با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: بنده بدلیل پایبندی و استمرار بر ورزش هم اکنون از نظر فشارهای قلبی و عروقی نشاط یک جوان ۴۰ ساله را در خود احساس می‌کنم و پزشکان نیز اخیرا بر این مساله صحه گذاشته‌اند.
وی با اشاره به ضرورت تغذیه سالم در بین جوانان، گفت: بنده در برخی امور مانند کوهنوردی حاضر هستم با برخی جوانان امروزی مسابقه بگذارم.
این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم همگانی شدن ورزش در بین مردم، ادامه داد: ورزش اگر مستمر و مداوم باشد سبب قدرت جسمانی انسان می شود و اگر استمرار در آن نباشد سبب خسارت و سستی بدن می شود.
وی در ادامه با اشاره به اعتماد پیامبر گرامی اسلام(ص) به جوانان، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان باید به مشکلات جوانان توجه کند و سعی کند چالش های پیش روی آنها را از میان بردارد.

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: بنده ۹۶ سال سن دارم و از ۸۰ سال قبل ورزش را ترک نکرده ام و امروز هر چیزی که دارم از استمرار در ورزش است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6167f5330cf21_2021-10-14_12-45
22 مهر 1400 - 12:45

آیت‌الله نوری همدانی روز پنجشنبه در دیدار با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: بنده بدلیل پایبندی و استمرار بر ورزش هم اکنون از نظر فشارهای قلبی و عروقی نشاط یک جوان ۴۰ ساله را در خود احساس می‌کنم و پزشکان نیز اخیرا بر این مساله صحه گذاشته‌اند.
وی با اشاره به ضرورت تغذیه سالم در بین جوانان، گفت: بنده در برخی امور مانند کوهنوردی حاضر هستم با برخی جوانان امروزی مسابقه بگذارم.
این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم همگانی شدن ورزش در بین مردم، ادامه داد: ورزش اگر مستمر و مداوم باشد سبب قدرت جسمانی انسان می شود و اگر استمرار در آن نباشد سبب خسارت و سستی بدن می شود.
وی در ادامه با اشاره به اعتماد پیامبر گرامی اسلام(ص) به جوانان، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان باید به مشکلات جوانان توجه کند و سعی کند چالش های پیش روی آنها را از میان بردارد.

منبع: آخرین خبر

68

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 0 0 پاسخ 1400/7/27 -09:05

لازمه ضروری فراخوان مسلمانان جهان به اتحاد چیست؟ --- اگر ما در سایه ی نظام دینی ج.ا.ا قصد جدی مبارزه علمی سازمان یافته قانون مند و ضابطه مند همیشگی علیه من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل که دین و مذهب را لوث و بدنام کرده اند و مبارزه بی أمان علیه خرافه گستران مزدور صهیونیسم و شیادان دین فروش نان خور ملکه ی انگلیس را در سر تا سر کشور داریم باید صادقانه به تبلیغ و آموزش شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری خدا پسندانه ی قرآنی در جامعه و در همه ی سطوح آموزش در کشور برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری جامعه از انحراف و گمراهی بپردازیم. ما باید برای موفقیت این وظیفه الهی تمام نشانه های فتنه و و تفرقه را که ظالمانه بنام اهل بیت مظلوم پیامبر ترویج می شوند از کشور خود عالمانه و ضابطه مند پاکسازی کنیم. فراخوان و حدت آفرین ما با تحقق بخشیدن به اهداف خدا پسندانه ی فوق در جهان اسلام میان کشورهای مسلمان از جانب مؤمنان جهان بی تردید پذیرفته خواهد شد و همه ی مسلمانان مؤمن وفادار به دین قرآنی خداوند حتما به این فراخوان صادقانه ی ما لبیک خواهند گفت. با این فراخوان خدا پسندانه مسلمانان مؤمن جهان با ما هم دل و هم صدا و متحد خواهند شد و صلح و آرامش و امنیت و پیشرفت و شکوفایی در همه ی زمینه های زندگی در کل جهان اسلام مستقر و حاکم خواهد گردید . با موفقیت هدف الهی والای این فراخوان صادقانه ی اتحاد بخش که برخاسته از ندای قرآن کریم است همه ی دشمنان ببرکت قدرت این اتحاد از چیره شدن بر سر نوشت مسلمانان این جهان و از چپاول ثروتهای ملل آن بی تردید با خواست خداوند ناأمید خواهند شد .

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/7/25 -01:51

کدام قسمت از عمر دین شناس برای او سعادت ابدی خواهد آفرید؟! --- اگر انسان مسلمان مؤمن دانشمند دین شناس از این فرصت عمر نسبتا طولانی برای دفاع از شناختهای محکم و مفصل دین داری و مذهب داری قرآنی در تصحیح انحرافات دینی و مذهبی مردم که من در آوردیها و خرافات و جعلیات در لفافه دین و مذهب ایجاد کرده اند بهره بری خدا پسندانه کرده باشد عاقبت سعادتمندانه ی درخشانی خواهد داشت ؛ ولی اگر چنین بهره بری نداشته باشد متاسفانه مشمول آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف خواهد شد و حاصل نیکیهای عمر او بحکم خداوند « هباءا منثورا » خواهد بود و با باد فنا خواهد رفت. در جای جای قرآن در بسیاری از آیات محکم و مفصل سرنوشت نیک و بد ابدی همه ی انسانها آشکار مشخص گردیده است.

مسعود 0 0 پاسخ 1400/7/22 -21:42

اگه منم استرس زندگی رو نداشتم ، جیبم پر پول بود، همیشه کیفم کوک بود، لحاف به لحاف کار نمی کردم، بهله هیچ وقت پیر نمی شدم حج آغا

پدرجان 4 0 پاسخ 1400/7/22 -19:22

به امید خدا یه روزی میاد امثال این رو ببرن توی یه کارخونه روزی 8 ساعت با حقوق ناچیز کار بکنند . بعد ببینیم کت تن کیه .

عال 10 1 پاسخ 1400/7/22 -17:27

مفتخوری‌گوشت اهو بر باد دادن حق ملت جوان نگه ات داشته

عبداله 7 1 پاسخ 1400/7/22 -17:26

کار فیزیکی هم داشته اند یا فقط مطالعه و‌عبادت و‌ورزش کرده اند

محمدعلی 14 1 پاسخ 1400/7/22 -16:14

یا شیخ من هم اگه دوره ای که وارد دبیرستان می شدم حقوقم برقرار می شد و بعد از پایان تحصیلات استخدام صددرصدی بودم و سربازی نداشتم و مردم هم مرا رو سرشون حلواحلوا می کردند و بچه ها هم زیر چتر حمایت های مادی و معنوی من بزرگ می شد

سرباز کوروش 9 1 پاسخ 1400/7/22 -15:41

شما اون هشتاد سال و، ده سالشو درست ورزش میکردی، همدوره آقا تختی اینا هم بودی، یکی دوتاهم مدال جهانی میگرفتی، باعث افتخار هم بودی، بر عکس الان....

حجت الاسلام پناهیان 14 2 پاسخ 1400/7/22 -15:11

خاویار اصل، شراب ناب، تریاک خالص، ماساژور خانم و پزشکان فوق تخصص دست به سینه، استخر و سونا و جکوزی و بالش و تشک پر قو، هووووممممم، احساس یه نوزاد رو داره

بازنشسته مستاصل 10 1 پاسخ 1400/7/22 -14:55

حاج اقا شکر خدا که سلامتید ولی تا به حال شده کارت ملیتان را برای خرید یک وعده غذا که بچه ها یتان شب گرسنه نخوابند گرو گذاشته باشید؟؟؟؟

تاتاما 18 3 پاسخ 1400/7/22 -14:49

باید هم اینطور باشد ،،،پول یا مفت بدون زحمت ...مسکن مجانی ‌غذای آماده .چرا نباشی

بی پول 20 1 پاسخ 1400/7/22 -14:41

شما که مرجع تقلید هستین . از اوضاع گرانی ، بیکاری، فقر شدید، جوانان دهه ۶۰ هنوز ازدواج نکردن ، بی پولی شدید ، خبر داری ؟ من که خبر دارم و الان یه جوان ۳۶ ساله هستم و مجرد و بدون پول و شغل و مسکن و بیکار بیکار و غیره الان شدم مثل یه پیرمرد ۹۰ ساله کل موهام سفید شده خدا یا شکرت

کارگر بیچاره 12 1 پاسخ 1400/7/22 -14:39

این یارو رو باید گذاشت دو سال تو معدن کار کنه بعد بینم بازم توی کوهنوردی با جوانان مسابقه میده یا نه، البته اگه بعد از یکساعت کار تو معدن زنده بمونه که بعید می دونم

ناشناس 16 1 پاسخ 1400/7/22 -14:33

اگر روزی دوازده ساعت دست فروشی میکردی وشش گرو هفت بود متوجه میشدی نشاط جوانی یعنی چه وهزاران سختی کار وزندگی دیگر انشاالله تاوان فتواهای مظلوم کش ومرد افکن را بدهی

احسان 13 3 پاسخ 1400/7/22 -14:10

بله خوب. اون مواد غذایی که شما مصرف می کنید. میوه تازه لبنیات تازه . گوشت تازه. میوه تازه. پسته صادراتی. و از همه مهمتر جنس خوب و اعلاء من هم باشم حس جوان 20 ساله را دارم.

فاطمه 6 6 پاسخ 1400/7/22 -14:09

بله.بله.افرین.افرین.احسنت.

سمیعی 17 2 پاسخ 1400/7/22 -13:55

تغذیه و اعصاب و روان راحت. بچه های غرق در راحتی و اسایش