سرقت گوشواره یک زن در پوشش مأمور تست کرونا/ ویدئو

مامور نماهای تست کرونا در لاهیجان گیلان به در منازل و یا مغازه‌ها مراجعه می‌کنند و از شهروندان می‌خواهند تا تست کرونا و یا تب‌سنجی برایشان انجام دهند و به آرامی گوشواره‌هایشان را از گوش‌شان خارج و آن را سرقت می‌کنند.

سرقت گوشواره یک زن در پوشش مأمور تست کرونا/ ویدئو

این افراد هیچ گونه مجوزی ندارند و شهروندان باید حتما مجوز افرادی که برای تب سنجی و یا تست کرونا به منازلشان مراجعه می‌کنند مشاهده و بررسی کنند.

پلیس لاهیجان از دستگیری این سارقان خبر داد.

68

حجم ویدیو: 3.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جواد
    0

    اگر راست میگین که گرفتید چرا مشخصات شامل نام و نام خانوادگی و شهر محل زندگی و ... را با قضائیه اطلاع نمیدهید به مردم و اینکه نتیجه دستگیری چه شد و چرا هر روز این نوع افراد بیشتر میشوند؟ چرا نمیگین که مردم شناسایی و ترتیبشان را خودشان بدهند. اخیرا با عنوان کمک به نیازمندان هم پیامک و تلفن میزنند به نام موسسه خیریه رقیه و .... و شماره میدهند . چرا 1000تا چرخ خیاطی فرماندار از استاندار نمیگیره بعد از اموزش زن و مرد بی سرپرست در فنی و حرفه ای شهرستان و اخذ گواهی داخل ساختمانهای خالی پوشاک و کفش و تکثیر گل و گیاه و عروسک و کارهای ساده تولید و در فروشگاههای رفاه و ...بفروشند و مشکلشان حل شود؟ به کارگر باغ با حقوق مناسب نیاز دارم ولی کسی قبول نمیکنه. همه مفتخور و یارانه بگیر و اویزان به بهزیستی و کمیته امداد شدند و معتاد شده اند. به خصوص در رشت و لاهیجان. حتی این فرد ظاهرا کادر درمان از کل سابقه بیمار اطلاع داشت. چرا این موارد در گیلان زیاده؟ ظاهر قضیه نشان میده تا حد زیادی عمدی این وقایع رخ میدهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها