فال روزانه پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال اهل خودنمایی نیستید و اطرافیان از مهارت‌های شما بی‌خبر مانده‌اند. در سال تولدتان این رویکرد را تغییر دهید و با به رخ کشیدن مهارت‌های خود به دوستان و آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. در این سال به نُقل هر انجمنی تبدیل خواهید شد و اطرافیان همه جا از شما صحبت می‌کنند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. آذر امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه گرفتاری بزرگی سد راه شما می‌شود. اجازه ندهید این گرفتاری جلوی پیشرفت شما را بگیرد و به هر قیمتی که شده مشکلات را با کمک دوستان از سر راه بردارید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید دستاوردهای چشمگیری انتظار شما را می‌کشد. در این سال بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید و از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید تا این سال به الگویی درخشان برای سال‌های آینده عمر شما تبدیل شود.

فروردین

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. خبری خوشحال‌کننده به دست شما میرسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم نمایید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. ناراحتی شما چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال خواهد نداشت و ادامه این روحیه به کاهش تعداد دوستان‌ شما ختم می‌شود. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید. سفر کاری در پیش دارید و حوصله مسافرت ندارید، اما این سفر را به هر قیمتی که شده انجام دهید و مطمئن باشید که از مسافرت دست‌خالی بر نخواهید گشت. قصد شرکت در مصاحبه‌ کاری را دارید و احتمال زیادی وجود دارد که در این مصاحبه آرامش خود را از دست بدهید، در نتیجه بیشتر از همیشه بر اعصاب خود تسلط داشته باشید و با حفظ آرامش از این مصاحبه سربلند بیرون بیایید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.

اردیبهشت

اگر به دنبال افزایش روحیه هستید، فکری به حال سرووضع‌تان بردارید. پولی به دست‌تان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. مشکلاتی که با آن روبرو هستید را به تنهایی حل نکنید و از همکاران یا دوستان کمک بگیرید. تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

خرداد

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. سریع از کوره در نروید و بر اعصاب خود مسلط باشید. ایده‌ای تازه و پرمنفعت‌ به ذهنتان خطور می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند.

تیر

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. رازی سربه‌مهر در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما افشای این راز هیچ سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت و بهتر است بعضی از رازها، برای همیشه سر‌به‌مهر باقی بمانند. تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

مرداد

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. وقتی را برای حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.

شهریور

مشکلی میان اهل منزل ایجاد می‌شود و این مشکل حسابی شما را نگران خواهد کرد. فردی امروز از شما درخواست پول دارد اما اگر به ایشان پول بدهید، خودتان به مشکل مالی برخورد خواهید کرد. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق‌زندگی‌تان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.

مهر

به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده است. عشق بی‌پایان خود را به وی ثابت کنید و امروز توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید.

آبان

از اعضای خانواده گریزان هستید و وقتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و اعضای خانواده ایجاد کند و در اولین فرصت رابطه خود با اهل منزل را تقویت کنید. پولی به دست‌تان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. در رویارویی با مشکلات، آرامش خود را از دست ندهید و سختی‌های زندگی را با استقامت پشت‌سر بگذارید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. اختلاف نظرهای بیش‌از‌حد میان خود و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خاتمه دهید.

آذر

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. به خاطر داشته باشید که بار کج به منزل نمی‌رسد و فکر کارهای غیرقانونی را از سر بیرون کنید. فکر خود را به انجام کارهای سودمند مشغول کنید و اجازه ندهید افکار ناراحت‌کننده ذهن شما را مشغول کند. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق‌زندگی‌تان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید.

دی

برای انجام کارهای انسان‌دوستانه و خیر، پیش‌قدم باشید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. عازم سفر هستید، اما بهتر است که این سفر را به آینده موکول نمایید. هوای اعضای خانواده را بیشتر از همیشه داشته باشید. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصاب‌تان را هم حسابی خورد می‌کند.

بهمن

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیب‌تان نشده است، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. وقت بیشتری را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. وسواس بیشتری برای انتخاب دوست‌های‌ خود داشته باشید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.

اسفند

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنین‌تان را در این سفر تهدید می‌کند. پولی که انتظارش را نداشتید به دستتان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید برای کمک به دیگران انجام دهید. دوستان و آشنایان به منزل شما می‌آیند و لحظه‌های شادی را سپری خواهید کرد. اگر به فکر سلامت وجود نازنین خود هستید، عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سبک‌زندگی‌تان را تغییر دهید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

منبع: برترین ها

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها