قتل فجیع پدر در کرمان/ فرزند سنگدل بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری فردی که پدر خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

قتل فجیع پدر در کرمان/ فرزند سنگدل بازداشت شد

سرهنگ مهدی پور امینائی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در سطح شهر کرمان ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی بلافاصله در صحنه حضور یافتند و مشاهده کردند فردی حدودا ۵۴ ساله توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است.

قتل پدر در کرمان
اوافزود: بلافاصله با تشکیل اکیپ ویژه و انجام تحقیقات گسترده و تخصصی توسط ماموران کلانتری ۱۹ سرنخ هایی بدست آمد که در نهایت با توجه به شواهد، مستندات و هوشیاری ماموران مشخص شد فرد مقتول توسط فرزندش به قتل رسیده است.

سرهنگ امینائی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۹ با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به اهمیت خانواده به عنوان یک رکن مهم و نهاد اجتماعی در تربیت فرزندان صالح و آینده ساز، افزود: بی شک باید برای تربیت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آن‌ها در محیط خانواده برنامه محور عمل کرد و لحظه‌ای درنگ کرد تا در کنار تهذیب نفس و گرایش به اخلاق و دین، راه کمال و تقرب الی الله و صراط مستقیم در این گذر فراهم شود و از بروز اینگونه حوادث دلخراش و جبران ناپذیر جلوگیری به عمل آید.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • پری
    0

    نفرین بر این فرزندناخلف،پدری که از همه دنیا وخوشی هاش برای فرزندش گذشت،

  • ایرانم ارزوست
    0

    بعد از انقلاب ،خانواده ها و دیانت نابود شده است.چه کسانی مقصر هستند؟؟ این لشکرهای عظیم که بودجه می گیرند و مدعی کار فرهنگی برای ایران هستند چرا دستاورد انها در حد صفر است؟؟سارقان حتی به درب پارکینگ خانه ها هم رحم نمی کنند،به حفاظ پل ها،ریل راه اهن،تابلوی جاده ها و ... هزاران مصیبت دیگر که ناشی از سقوط اخلاق و فرهنگ در ایران است.

  • سیاوش سلطان
    0

    جناب شهربانی چی ، ریشه را دریاب ، اینقدر سرسری نگیرید ناهنجاری های اجتماعی را ، تفاوت طبقاتی ، بیکاری .... بقیه رو شما بهتر میدونید ، احتیاج به گفتن نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها