ارتباط شخصیت شما با میوه مورد علاقه تان

شخصیت شناسی از روی میوه های مورد علاقه شما ممکن است، می توان این موضوع را متوجه شد که شخصیت افراد مختلف نسبت به میوه مورد علاقه شان چگونه می باشد.

ارتباط شخصیت شما با میوه مورد علاقه تان
میلیون ها نفر از افراد روزانه در وب سایت ها به دنبال طالع بینی هستند تا ببینند آیا آن ها خوش شانس خواهند بود، یا عشق به چه شکلی است و آیا به موفقیت بزرگ دست پیدا خواهند کرد؟ در طول تاریخ ستاره شناسی، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است، اما شاید ستاره ها بهترین راه برای پیش بینی اینکه چه نوع شخصی هستید نباشند، شاید بهترین راه، شخصیت شناسی از روی میوه باشد.
چنانچه خواهید خواند شخصیت شناسی از روی میوه تعداد زیادی میوه را به خود اختصاص می دهد و یک ویژگی را برای هر یک از آن ها در نظر می گیرد. این روش ممکن است موثرترین راه برای شناخت شخصیت شما نباشد، اما سرگرمی جالبی است.

کدوم میوه رو دوست داری؟

سیب :

اگر سیب میوه مورد علاقه شما باشد، فردی برون گرا هستید که از زندگی لذت می برید. فوق العاده، بی فکر و صریح هستید و ممکن است در انجام کارهای خود کمی عجول باشید. با وجود اینکه تیزهوش نیستید، توانایی رهبری دارید.
قادر به انجام اقدامات فوری در اغلب موقعیت ها هستید. تلاش و کوشش زیادی انجام می دهید و به طور کامل از سفر لذت می برید. شما دارای شخصیت افراطی، پرحرف و یکپارچه انگیزه و انرژی هستید. فردی سریع العمل و عاشق زندگی هستید و از این لحظ کسی با شما قابل مقایسه نمی باشد. هنگام قرار گرفتن در کنار شریک عاطفی خود، جذابیت های درونی شما به آرامی بیرون می ریزد.
شخصیت شناسی از میوه

موز :

اگر خیلی موز دوست دارید، بسیار مهربان، خون گرم و دلسوز هستید نه تنها نسبت به خانواده و قوم و خویش خود بلکه برای هر کسی که دور و بر شما است.
علاوه بر این خلق و خوی مهربان، کمبود اعتماد به نفس دارید، کاملا خجالتی هستید و دیگران از ظرافت و لطافت وجود شما لذت می برند، در نتیجه، ممکن است از شما سو استفاده کنند. شما از تمام وجود جسمی و روحی شریک عاطفی خود لذت می برید؛ بنابراین در رابطه خود با او توازن برقرار می باشد.

انگور سیاه:

اگر از خوردن انگور سیاه بیش از هر میوه دیگر لذت می برید، به طور کلی یک فرد مودب و خوش قلب هستید. احساس زیبا شناسی شما باعث می شود از زیبایی در تمام زندگی لذت ببرید. شما عاشق زیبایی در شکل های انسانی هستید و از جنبه های مختلف زندگی و کار لذت می برید.به شدت انسانی دمدمی مزاج اما خونگرم و اجتماعی هستید به همین دلیل محبوبیت زیادی در نظر دیگران دارید. به زندگی عشق ورزیده و به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید.

گیلاس:

اگر گیلاس، میوه مورد علاقه شما است، زندگی همیشه به کام شما شیرین نیست و اغلب با فراز و نشیب های زندگی به خصوص در شغل خود، مواجه می شوید و فکر حاصلخیز و فعالیت های خلاقانه دارید. شما در نقش همسری صمیمی و وفادار هستید، اما ابراز احساسات برایتان آسان نیست و خانه پناهگاه تان است. از اینکه به پولهای کلان دست نمی یابید ناراحت هستید. دوست دارید که همیشه در جمع خانواده و درکنار فرد مورد علاقه خود باشید.
روش شخصیت شناسی

نارگیل:

عاشقان نارگیل افرادی جدی و بسیار متفکر هستند و از روابط اجتماعی لذت می برند. تمایل دارند کله شق باشند، اما احمق نیستند و در کار باهوش، هوشیار و خردمند عمل می کنند. لجبازی برخی از زمانها به معنای بی پروایی آنها نیست. این افراد تیز و چابک هستند و اصرار به اول بودن در هر جمعی دارند . برای انتخاب همسر، به هوش او بیش از سایر جذابیت ها اهمیت می دهند.

کاسترد سیب :

افراد عاشق کاسترد سیب، فروتن و ساکت هستند اما در رویکردهای زندگی محافظه کارانه عمل می کنند. ممکن است گاهی اوقات حساس باشند. به طور کلی در تصمیمات و اقدامات خود عجولانه عمل می کنند، بطور طبیعی جاه طلب هستند و برای رسیدن به خواسته های خود سخت کوش اند و در هر کاری که نیاز به جزئیات و یا کار با اعداد داشته باشد، خوب هستند. در پیدا کردن خطای دیگران سریع هستند. شاید در ابراز محبت نسبت به همسر احساس راحتی نداشته باشند.

پرتقال :

اگر پرتقال میوه مورد علاقه شما است، فردی صبور و با اراده هستید. شما دوست دارید کارها را به آرامی و دقیق انجام دهید و تحت فشار کار سخت نیستید. خجالتی، قابل اعتماد و تکیه گاه امنی هستید و زیبایی شناسی ذهنی دارید. شما شریک زندگی خود را با دقت و فکر انتخاب می کنید و با تمام قلبتان دوستش می دارید.
از انجام سخت ترین کارها، کوچک ترین واهمه ای ندارید. سلیقه خوبی دارید. در انتخاب دوستان با احتیط عمل می کنید. اگر عاشق شوید، عواطف تمام وجود شما را در بر می گیرد. ز جنگ و دعوا همیشه گریزان هستید و به آن تن نمی دهید.
شخصیت شناسی از روی میوه

انبه:

اگر میوه انتخابی تان انبه است، فردی هستید که می توان روی شما حساب کرد. به دلیل داشتن قوه ذهنی بالا فهم شما دشوار است. همان طور که با مشاهدات و استدلال تحلیلی خود رهبری می شوید، تاثیر گذاری بر روی شما کار آسانی نیست. همان طور که نظرات خود را حفظ می کنید، گاهی تمایل دارید کنترل یک وضعیت را به دست بگیرید. گاهی جسور، قوی، مصمم و شجاع هستید اما در مقابل شریک عاطفی تان کاملا نرم و لطیف بوده و وی را به تمام معنا تامین می کنید. افکار شما تثبیت شده است و به آسانی نظر شما تغییر نمی کند. شخصی افراطی هستید یا چیزی را به شدت دوست دارید یا از آن متنفرید.

هلو:

آیا هلو میوه مورد علاقه شما است؟ شما کاملا رک و صریح هستید که به جذابیت تان می افزاید. همانطور که دوست خوبی هستید در فراموش کردن و بخشیدن دوست های خود به شدت تلاش می کنید. جسور، فعال، مستقل و بلند پرواز، عاشق، صادق و وفادار به عشق هستید. اما دوست ندارید عشق خود را نسبت به افراد ابراز کنید و در امور عشقی بسیار عمل گرا هستید و همچنین دوست ندارید که کسی از روابط عشقی شما باخبر شود. برای دوستی ارزش بسیاری قائل هستید و فردی بسیاری عاطفی می باشید.

آناناس:

این افراد سریع تصمیم می گیرند و حتی سریع تر عمل می کنند. در ایجاد تغییرات شغلی شجاع هستند. توانایی سازمان دهی دارند و می توانند همزمان چند کار را به خوبی انجام دهند. در تعامل با دیگران متکی به خود و صادق هستند. این افراد سریع با دیگرن دوست نمی شوند اما به دوستان خود وفااداری ابدی دارند. اهل روابط رمانتیک نیستند و در ابراز محبت ضعیف می باشند، اما شریک عاطفی آنها به توانایی شان افتخار می کند.
میوه آناناس

پاپایا :

این افراد از حوادثی که در زندگی رخ می دهد نمی ترسند و در مورد کارهایی که انجام می دهند خیلی فکر می کنند. شوخ هستند و از ملاقات با افراد جدید لذت می برند.

گلابی:

این افراد دمدمی و بی ثبات هستند، به راحتی عصبی شده و در حالی به سرعت با افراد دوست می شوند که حفظ و دوام روابط آنها آسان نیست.آنها با یک دنیا عشق و علاقه شروع به انجام کار می کنند اما عادت ندارند تا کار خود را به اتمام برسانند. این افراد تمایل دارند که هر چه زودتر به نتیجه برسند و افرادی دمدمی مزاج می باشند. از بحث و گفتگو در مورد موضاعات مختلف لذت می برند و افراد همفکر خود را دوست دارند.

بلوبری:

اگر میوه مورد علاقه شما بلوبری باشد، نه تنها شوخ طبعی یکی از بارز ترین ویژگی های شما است بلکه بسیار با هوش و زیرک نیز هستید.
شخصیت شناسی میوه انار

توت فرنگی:

اگر توت فرنگی دوست دارید در واقع فردی مودب هستید و همیشه سپاس گذارید.

تمشک:

افرادی که تمشک دوست دارند معمولا جسور هستند و مزه آن را به راحتی از میان چند میوه تشخیص می دهند.

کیوی :

وقار و نجابت خصوصیات بارز این افراد است. در میان جمع ترجیح می دهند که سکوت کنند و به آرامی به صحبت های دیگران گوش دهند. سخنان آنها اصولی و حساب شده است به همین دلیل مورد اعتماد اطرافیان خود می باشند.

انار:

افرادی که عاشق میوه انار هستند جذابیت ظاهری از خصوصیات بارز آنها می باشد. این ویژگی باعث می شود که هر چیز و یا هر فردی را به راحتی بدست آورند. البته این محبوبیت بیش از اندازه نباید موجب غرور نابه جا شود.

منبع: نمناک

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها