معرفی بیش از ۳۰ نفر از پرسنل ادارات لرستان به هیات تخلفات اداری

مدیرکل بازرسی لرستان از معرفی بیش از ۳۰ نفر از پرسنل ادارات مختلف به هیات تخلفات اداری استان خبر داد.

معرفی بیش از ۳۰ نفر از پرسنل ادارات لرستان به هیات تخلفات اداری

قاضی سعید رازانی امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال جاری، با انجام بازرسی‌ها مکرر از سطح ادارات و مستقر شدن بازرسان به مدت یک ماه در ادارات مورد نظر، یک سری پیشنهادات برای اصلاح امور به دستگاه‌ها داده شد که آنها مکلف به انجام این پیشنهادات بودند.

وی با بیان اینکه انجام ندادن این پیشنهادات تخلف محسوب می‌شود، اضافه کرد: در کنار این پیشنهادات یکی سری پرونده‌های تخلفاتی برای خاطیان ایجاد شد.

مدیرکل بازرسی لرستان عنوان کرد: افراد متخلف به مراجع تعقیب اداری معرفی و پرونده آنان در دست تحقیق و بررسی است.

رازانی گفت: در سالجاری بیش از ۳۰ نفر از پرسنل ادارات مختلف لرستان به هیات تخلفات اداری استان معرفی شدند.

وی بیان کرد: مجازاتی که برای خاطیان در نظر گرفته شده شامل اخراج، محرومیت از انتصاب به پست‌های مدیریتی، تنزل مقام، کسر حقوق و توبیخ کتبی و درج در پرونده بوده است.

مدیرکل بازرسی لرستان افزود: همچنین موضوع استخدام‌های خارج از ضوابط در برخی دستگاه‌های استان که گزارش آنها را دریافت کرده و منجر به ایجاد سرنخ شده است را در دست رسیدگی داریم که پس از پایان بررسیها آنها را اعلام خواهیم کرد.

رازانی در ادامه با اشاره به موضوع ترک فعل مدیران و کارکنان در دستگاه‌های اجرایی استان گفت: مدیران و کارکنان با سهل‌انگاری و مسامحه سبب متضرر شدن دولت و مردم شوند به هیئت تخلفات اداری، دادسرا و مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای موضوع ترک فعل مدیران و کارکنان در دستگاه‌های اجرایی استان مجازات‌های مختلفی در نظر گرفته شده که حبس، جزای نقدی، انفصال، اخراج، عدم انتصاب در پست‌های مدیریتی، تنزل مقام، کسر حقوق وتوبیخ کتبی و درج در پرونده را شامل می‌شود، بیان کرد:

بازرس کل لرستان گفت: برخوردهای حوزه ترک فعل توسط هر فردی اعم از مدیرعامل، مدیرکل، رئیس اداره تا کارشناس رخ دهد رسیدگی می‌شود و جایگاه افراد در رسیدگی‌ها تفاوتی نمی‌کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها